Hintti, ajattelitko äänestää vihervassareita?
Äänesä Halla-Ahoa! Minäkin äänestän :) (pahoittelen hieman provokatiivista otsikkoa.)
Perimmäinen syy Halla-Ahon äänestämiseeni ei ole vähemmistöjen oikeudet, vaan laajemmat poliittistaloudelliset seikat. En halua EU:sta byrokraattia, joka määrää ja säätää lakeja, aiheuttaa lieveilmiöitä ja kuluttaa aimoannoksen rahaa. On myös selvää, että maahanmuuttajat aiheuttavat taloudellisia rasitteita. Asiat pitää saada kuntoon heidän maissa, ei tuoda heitä tänne. Haluan EU:sta vain kauppaliiton. Kaiken tämän lisäksi Halla-Aho on henkilönä ja taidokas puhuja.
Vaikka adobtio-oikeus olisi hyvä saada. Ja jokin lainsuhteen täysin avioliiton kaltainen parisuhdemuoto samaasukupuoltaoleville pareille (olen sitä mieltä, että kirkko saa pitää avioliitto nimen itsellään), niin olen sitä mieltä, että Suomessa on jo seksuaalivähemmistöjen oikeudet melko hyvällä mallilla. Kuinka hyvin maahanmuutto ja erityisesti islam sopivat yhteen homojen oikeuksien kanssa.
http://wikiislam.net/wiki/Islam_and_Homosexuality
En halua homoja/lesboja hirtettävän.
http://executions.justsickshit.com/wp-content/uploads/2008/04/gay-execution-iran.jpg
Olen suvaitsevainen, siksi olen "rasisti".
T:Homo
Kommentit (4)
[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 03:26"]
Ei kun äänestän RKP:tä.
[/quote]
Kuka vittu äänestää sitä Rasistipuoluetta?! RKP on rasistien ja junttien puolue.
Tietenkin jos kannattaa seksuaalista vapautta sekä yleensä ihmisoikeuksia, ei voi suosia islamia eikä ihmisiä edistävät sen leviämistä Suomessa.
Ei Suomesta pidä tehdä rasistista valtiota, vaan tehdä tästä suvaitsevainen valtio jossa ihminen uskaltaa olla se mikä on sekä sanoa sen mitä ajattelee.
Äänesä sinä poika vaan punastelevaa kaappihinttaria jos siltä tuntuu, sillä jokainenhan saa ihan itse valita ketä äänestää, eikä sitä tarvi erikseen keskustelupalstalla julistaa, siis jos ei halua. Toki saahan senkin ilmaista jos haluaa, mutta agiteeraaminen ko kaappihinttarin puolesta varsinkin tällä palstalla on turhaa. Sitä paitsi eiköhän se punasteleva sivari sinne rysseliin pääse ilman AV:n ääniäkin.