Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miettii; lesbosuhde teoreettisesti onnellisin?

Vierailija
04.04.2014 |

Heterosuhde: mies joutuu liehittelemään naista ja keksimään yhtymäkohtia itsensä ja naisen välille, koska nainen pitää huijata uskomaan että hän poikkeaa paljonkin muista naisista ja että miehellä olisi kyllä muitakin ottajia. Mies yrittää keksiä tekemisiä kusi sukassa ja varoo sanojaan ja tekojaan. Mies kulkee koko ajan askeleen perässä. Seksissä miehen tehtävä on kiihottua naisesta ja olla utilitaristinen työkone. Samalla pitää hyväksyä naisen pitävän hänen vartaloaan ja sukuelimiään naurettavina ja rumina.

Miesten homosuhde: lähtee liikkeelle nopeasti ja sulavasti, ei tarvitse keksiä yhteisiä asioita niin väkisin, mies saa tuntea välitöntä ja ehdotonta fyysistä himoa ja ihailua ja olla pelkkä sukuelin jos niin haluaa. Varjopuolena homokulttuurin kertakäyttöisyys, huonontunut terveys ja mahdollisesti tulevaisuudessa häämöttävä aikainen hauta, joka katkaisee sisäisten demonien ja psykiatristen vaikeuksien määrittelemän taipaleen. Mies saa kyllä jonkinlaista henkistä yhteyttä mutta se on ohimenevä hetki ja rakkaudettomuus määrittelee näitä kohtaamisia.

Naisten välinen homoseksuaalisuus: Naisilla ei ole kummaisia luontaisia seksihaluja johtuen vaatimattomasta hormonituotannosta ja toistaiseksi tuntemattomista aivoeroista. Tämä on omalla tavallaan hyväkin asia, koska tällöin toiseen naiseen ihastuva nainen ei ole seuraavana iltana räpeltämässä jotain toista naista. Naisten välisen homoseksuaalisuuden terveyshaitoista on kyllä näyttöä, mutta haitat ovat lievempiä kuin miehillä ja aivan samanlaista oireyhtymän vaikutelmaa ei synny. Toisin kuin heterosuhteessa, naisten homoseksuaalisuudessa nainen ei salaa kavahda kumppaninsa vartaloa vaan samaistuu siihen. Naisten suhteessa voi siis teoriassa täyttyä niin tasapuolinen fyysinen läheisyyskin (mitä harva nainen voi miehelle antaa) kuin myös jonkinlainen harvinaislaatuinen ystävyys tai rakkaus (joka on heterosuhteessa epäjohdonmukaisempaa ja joka ei perustu siihen, että toinen osapuoli otti ensimmäisen jonka sai).

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aijjaa, mä ihailen mun miehen kalua ja hän tietää sen.. onko siellä joku sinkku asialla..

Vierailija
2/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:36"]

aijjaa, mä ihailen mun miehen kalua ja hän tietää sen.. onko siellä joku sinkku asialla..

[/quote]

yleensä miehet vihaa/ällöttää naisen klitoris.. harmi juttu..

t:2

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

yleensä miehet vihaa/ällöttää naisen klitoris.. harmi juttu..

t:2

[/quote] Tuo tuskin pitää paikkaansa; eihän klitorista edes huomaa kuin lähietäisyydeltä, paitsi joissain harvinaisemmissa tapauksissa. Miehet eivät ehkä osaa huomioida kaikkia naisen genitaaleja yhtä hyvin, koska naisen alapää on aika yhtenäinen ja tiivis paketti ja siitä on vaikea eristää yksittäisiä osia niin selvästi. Toisaalta taas eivät miehet myöskään välttele mitään yksittäistä osaa.

Vierailija
4/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä mua alkaa naurattamaan aina kun nään otsikon joka alkaa sanoilla "Mies miettii". Niin koomista. En osaa enää edes ottaa vakavasti kirjoituksiasi...

Vierailija
5/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:28"]

Naisten välinen homoseksuaalisuus: Naisilla ei ole kummaisia luontaisia seksihaluja johtuen vaatimattomasta hormonituotannosta ja toistaiseksi tuntemattomista aivoeroista.

---

Toisin kuin heterosuhteessa, naisten homoseksuaalisuudessa nainen ei salaa kavahda kumppaninsa vartaloa vaan samaistuu siihen. Naisten suhteessa voi siis teoriassa täyttyä niin tasapuolinen fyysinen läheisyyskin (mitä harva nainen voi miehelle antaa) kuin myös jonkinlainen harvinaislaatuinen ystävyys tai rakkaus.

[/quote]

En mää ainakaan miesystäväni vartaloa kavahda. Hahah, hauskoja juttuja.
Ei tosin ihan kaukaa haettu ajatus. Kai sitä vähän ihmettelee joskus toisen vartalon salaisuuksia. Mutta avoin kulttuuri alastomuuden suhteen edistää hyväksyntää! Suomessa ollaan ihan hyvällä mallilla. Esim. Briteissä kavahdetaan sitä että on nähnyt sukulaisiaan saunassa alasti.... Missä se luonnollinen käsitys kropasta sitten kehittyy?

Juu, kyllä mustakin olis ihan mukavaa olla lesbo. Juuri noiden pohdintojesi perusteella. Tietäisi miten toista miellyttää ja naiset on vaan niin paljon kauniimpia. Mutta kun En syty niin en. Oih, kyllä miehet on mulle!

Olen kuitenkin eri mieltä. Eiköhän miehet tule homo suhteessa paremmin toimeen keskenään. Naisten suhteessa on kaksi ylianalysoijaa ja loukkaantujaa. Miesten suhteessa ehkä enemmän hiljaista yhteisymmärrystä? Go figure.

Vierailija
6/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka monta lesboa tunnet henkilökohtaisesti? Minä tunnen useita. Ovat kovia pettämään ja ihastumaan, ystävyydet muuttuu romansseiksi jne. Itse en jaksaisi sitä draamaa.

Vierailija
7/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät homo- tai lesbosuhteet voi milloinkaan olla tavoiteltava olotila, se on hyvin rikkinäisten ihmisten hommaa.

Vierailija
8/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 00:28"]

Heterosuhde: mies joutuu liehittelemään naista ja keksimään yhtymäkohtia itsensä ja naisen välille, koska nainen pitää huijata uskomaan että hän poikkeaa paljonkin muista naisista ja että miehellä olisi kyllä muitakin ottajia. Mies yrittää keksiä tekemisiä kusi sukassa ja varoo sanojaan ja tekojaan. Mies kulkee koko ajan askeleen perässä. Seksissä miehen tehtävä on kiihottua naisesta ja olla utilitaristinen työkone. Samalla pitää hyväksyä naisen pitävän hänen vartaloaan ja sukuelimiään naurettavina ja rumina.

Miesten homosuhde: lähtee liikkeelle nopeasti ja sulavasti, ei tarvitse keksiä yhteisiä asioita niin väkisin, mies saa tuntea välitöntä ja ehdotonta fyysistä himoa ja ihailua ja olla pelkkä sukuelin jos niin haluaa. Varjopuolena homokulttuurin kertakäyttöisyys, huonontunut terveys ja mahdollisesti tulevaisuudessa häämöttävä aikainen hauta, joka katkaisee sisäisten demonien ja psykiatristen vaikeuksien määrittelemän taipaleen. Mies saa kyllä jonkinlaista henkistä yhteyttä mutta se on ohimenevä hetki ja rakkaudettomuus määrittelee näitä kohtaamisia.

Naisten välinen homoseksuaalisuus: Naisilla ei ole kummaisia luontaisia seksihaluja johtuen vaatimattomasta hormonituotannosta ja toistaiseksi tuntemattomista aivoeroista. Tämä on omalla tavallaan hyväkin asia, koska tällöin toiseen naiseen ihastuva nainen ei ole seuraavana iltana räpeltämässä jotain toista naista. Naisten välisen homoseksuaalisuuden terveyshaitoista on kyllä näyttöä, mutta haitat ovat lievempiä kuin miehillä ja aivan samanlaista oireyhtymän vaikutelmaa ei synny. Toisin kuin heterosuhteessa, naisten homoseksuaalisuudessa nainen ei salaa kavahda kumppaninsa vartaloa vaan samaistuu siihen. Naisten suhteessa voi siis teoriassa täyttyä niin tasapuolinen fyysinen läheisyyskin (mitä harva nainen voi miehelle antaa) kuin myös jonkinlainen harvinaislaatuinen ystävyys tai rakkaus (joka on heterosuhteessa epäjohdonmukaisempaa ja joka ei perustu siihen, että toinen osapuoli otti ensimmäisen jonka sai).

[/quote]

hauska pakina, mutta ei mitään tyhjentäviä määritelmiä.

Vierailija
9/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilastollisesti lesbosuhteissa on suurin eroprosentti. Eli päin seiniä meni teorisointisi.

Vierailija
10/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 05:49"]

Tilastollisesti lesbosuhteissa on suurin eroprosentti. Eli päin seiniä meni teorisointisi.

[/quote] Tuo voi pitää jollakin tavalla paikkansa mutta tilastoja vääristää varmasti homosuhteiden epävirallisuus. Yksi homo voi harrastaa seksiä tuhannen eri miehen kanssa elämänsä aikana eikä sitä tilastoida minnekään. Harvempi naishomoseksuaali näin tekee, vaikka kai niitä leffojen aggressiivisia kuolaajia ja naisraiskaajiakin on olemassa.

Vierailija
11/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.04.2014 klo 05:49"]

[/quote]

Tilastollisesti lesbosuhteissa on myös enemmän parisuhdeväkivaltaa kuin hetero- tai homosuhteissa.

Vierailija
12/12 |
04.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ihmejuttuja. Kyllä minä vaan naisena kiihotun miehen ruumiista, himoitsen häntä, haluan panna vaikka heti. Jotenkin hyvin naisvihamielinen kuva ap:lla....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme