Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita joilla Visa Electronilla maksaminen on tuottanut ongelmia?

Vierailija
24.05.2014 |

ei tuo kortti ennenkään nopeimmasta päästä olen ollut mutta nyt sillä vastaan maksaminen onkin hidasta. muutaman kerran olen joutunut jättämään ostokset kassalle ja käymään nostamassa käteistä. kahden päivän ajan olen käyttänyt vain käteistä koska kortilla maksaminen ei onnistu enää. Onko jollain muulla samaa ongelmaa?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kassat kysyivät "Käteisellä vai velaksi"). ;D

Vierailija
2/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 23:38"]ei tuo kortti ennenkään nopeimmasta päästä olen ollut mutta nyt sillä vastaan maksaminen onkin hidasta. muutaman kerran olen joutunut jättämään ostokset kassalle ja käymään nostamassa käteistä. kahden päivän ajan olen käyttänyt vain käteistä koska kortilla maksaminen ei onnistu enää. Onko jollain muulla samaa ongelmaa?

[/quote]

pahoittelen kirjoitusvirheitä ja käytän puhelimen joka kirjoittaa viestin puolestani.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Platsku Amex hoitaa hommat kuin rasvattu :)

Vierailija
4/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mitään ongelmia ei ole ollut. Palasimme juuri lomalta Yhdysvalloista ja sielläkin maksoimme ostokset electroncilla ilman mitään murhetta.

Vierailija
5/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä ei ole ollut ongelmia

Vierailija
6/21 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin tuon kortin pois debit -korttiin. Eli ns "pankkikortit" ilman luotto-ominaisuutta. Tuhat kertaa nopeampi eikä oo ollut mitään ongelmia :)

Vierailija
7/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, toissapvänä ei käyny kaupassa eikä kuppilassa. Eikä lähin automaatti toiminut!! Selitä siinä sitten, että eiku on siellä rahaa, ei oo mun vika!! Ei toiminu myöskään s-debit. Myyjä vaan jankuttaa niin mutta jos tilillä ei vaan OLE rahaa, minä siihen jankutan että tilillä ON rahaa, molemmilla tileillä on!

Vierailija
8/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa Electron on niiin wt. En kyllä kehtaisi kyseistä maksuvälinettä julkisesti kädessäni pitää.

Vierailija
9/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 07:30"]

Visa Electron on niiin wt. En kyllä kehtaisi kyseistä maksuvälinettä julkisesti kädessäni pitää.

[/quote]Pakko kun on luottohäiriömerkintä, mutta ei saa.

Vierailija
10/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa käydä tilaa pankista uus vaikka kortti ois viel voimassa, se siru voi olla jo niin kulunu

Vierailija
11/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mikä siinä niin hävettää? Herranjumala, noinko kovasti mietit, mitä muut sinusta ajattelevat? 

Jos nyt on pakko luoda merkittäviä katseita jonkin kortin suhteen, niin mä sitten kummastelen niitä, jotka ostavat ruokaa luottokortilla eli velaksi. Kyllähän se kertoo rahankäytöstä jo aika paljon, jos pitää ruokakin ostaa velaksi.

Vierailija
12/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä töissä ei ole Electronit toimineet, mutta muut kortit toimivat. Vieressä on onneksi pankkiautomaatti niin ei tartte asiakkaita toiselle puolelle kaupunkia juoksuttaa. :)

Vierailija
13/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.05.2014 klo 08:04"]

[/quote]

Mikä siinä niin hävettää? Herranjumala, noinko kovasti mietit, mitä muut sinusta ajattelevat? 

Jos nyt on pakko luoda merkittäviä katseita jonkin kortin suhteen, niin mä sitten kummastelen niitä, jotka ostavat ruokaa luottokortilla eli velaksi. Kyllähän se kertoo rahankäytöstä jo aika paljon, jos pitää ruokakin ostaa velaksi.

[/quote]

Itse ymmärrän luottokortin käytön vielä ruokakaupassa, mutta olen ollut töissä kahviloissa ja vaatekaupoissa ja aina löytyi päivässä muutamia jotka osti luoton puolelta. Oma rahankäyttötottumukseni eivät sallisi turhuuksien ostoa luoton puolelta.

Vierailija
14/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsin moni käyttänee luottokorttia maksuaikakorttina, itsekin maksan kaikki ostokseni luottokortilla.

Vierailija
15/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siia milloin? Ei toimi koskaan vai nyt lähiaikoina? Ei toiminut perjantaina electron meillä mut mastercard toimi joten sillä maksettiin. Eka kerta oli kun ei toiminut.

Vierailija
16/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle kohdalleni on sattunut kerran että Electron ei toiminut. On minulla varalla Mastercard mutta sitä en ole käyttänyt kuin kerran kun kokeilin että se toimii. Electronia on vain vaivattomampi käyttää.

Vierailija
17/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisen 4 päivän aikana ollut ongelmia mulla ja tutuilla. Kun juttelin asiasta, yks tuttu myyjä kertoi ettei niillä oo electronit toimineet viikkoon.

ap

Vierailija
18/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla on ollut ongelmia. Kuulemma maanlaajuista, kertoi lähikauppias.

Muuten ei ole ollut yhtään ongelmia.

Eiköhän kaikissa korteissaole välillä ongelmia. Kannattaa aina pitää varuilla käteistä jemmassa kotona, jso mukana ei jaksa kantaa.

Vierailija
19/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin oli maksuongelmia. Kassa kyllä kertoo syyn kortin toimimattomuuteen, nyt ei esim saatu yhteyttä varmennukseen. Vika oli suurimmaksi osaksi electronissa, tosin varmennukseen lähtevät debit-maksutkin oli poikkeuksellisen hitaita.

Törkeää kassalta kommentoida syytä kortin toimimattomuuteen, koska usein syy ei ole asiakkaan rahattomuus vaan jokin maksuliikennehäiriö.

Vierailija
20/21 |
25.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime päivinä on usein ollut visa electronissa ongelmia. Kannattaa olla aina mukana vähän käteistä. T. Ärrätäti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän