Mihin jäteastiaan laitetaan avaamattomat Juhlapöydän konvehdit?
Biojäte, kartonki, muovi? Taas on moni tuttu ostanut 5-packejä ja jakaa niitä rasioita ympäriinsä omaperäisinä lahjoina.
Kommentit (177)
Tämäkin aloitus on keksitty. Ei varmana raski heittää suklaarasiaa vaan nauraa partoihinsa , kun neuvomme täällä. Kohta tulee kysymys; Miksi kirjoitatte täällä tyhmien palstalla ?
Missä se jäteastia on?
Vois käydä hakemassa parikymmentä avaamatonta rasiaa iltapalaksi :D
Työkamut toimii tässä hyvin jäteastiana
Heitin sekajätteeseen. Kävivät kyläpaikan lattialla suklaat. Kotona vasta heitin pois. Lapsen rasia. Jos antaja kysyy, käsken sanomaan et ne on syöty. Vaikkei ne edes niistä tykkää.
Voi lahjoittaa jonnekin tai jollekin. Ei niitä pois kannata heittää. Palauta vaikka lahjoittajalle ja pyydä antamaan jollekin toiselle.
Itse heitän fazerin rasiat jäteastiaan. Juhlapöydän konvehdit on hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Nehän ovat lähes ainoita palmuöljyvapaita konvehteja joten luulisi kelpaavan omaankin herkutteluun.
On myös gluteenittomia.
Mä sain 2 pakettia vihreitä kuulia!! Yök! Aivan kamalia eli ihan samaa mietin, mitä ihmettä mä noille teen!? Mä vihaan vihreitä kuulia!!
Muovi muoviin, rasia kartonkiin ja suklaat bioon.
Vasempaan kulmaan noin 2/3 jäteastian korkeudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä miten viini/viinapullot? Voiko ne vain tyhjentää viemäriin ja pullot lasinkeräykseen?
Viinin voi kaataa viemäriin ja pullot lasinkeräykseen. Virallisen ohjeen mukaan väkevät on vaarallista ongelmajätettä ja pitäisi viedä jäteasemalle.
Jätät ne väkevät sinne respaan, jossa ammattilaiset osaavat käsitellä jakeet asianmukaisesti.
Anna jollekin lähipiirin ylipainoiselle, joka näyttää siltä että mässy maistuu.
Meidän työpaikan kahvihuoneen pöydälle ilmeisesti.
Mulle voi tuoda. En saanut yhtään rasiaa koko jouluna mitään suklaata. Itse piti ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä sain 2 pakettia vihreitä kuulia!! Yök! Aivan kamalia eli ihan samaa mietin, mitä ihmettä mä noille teen!? Mä vihaan vihreitä kuulia!!
Jos sulla on kestävää narua niin esim. anaalihelmet noista voi valmistaa. Tai rukousnauhan, jos olet enempi uskonnollista tyyppiä.
En kehtaisi antaa kolmen euron konvehtirasiaa lahjaksi.
Ne pitää viedä suoraan kaatopaikalle ongelmajätteisiin, ei saa laittaa tavallisiin roskiksiin.