Mihin jäteastiaan laitetaan avaamattomat Juhlapöydän konvehdit?
Biojäte, kartonki, muovi? Taas on moni tuttu ostanut 5-packejä ja jakaa niitä rasioita ympäriinsä omaperäisinä lahjoina.
Kommentit (177)
Suklaa biojötteeseen, muovi sekajätteeseen ja rasia kartonkikeräykseen.
Eikö sinulla ole työpaikkaa, kurssipaikkaa, ei harrastusta eikä ketään sellaista, jolle voisit antaa niitä?
Surullista, kun ap on niin yksinäinen eikä hänellä ole mitään muuta elämää kun av-palsta.
Vierailija kirjoitti:
Säästä ne ensi jouluun ja anna lahjana näille keneltä ne nyt sait!
Tää on hyvä. 👌🏻
Hurstille tai yleensä ruokajakeluun.
mä oon syöny ne kaikki aina. viistoista rasiaa tai jtn. t s!dukkavalas
Miksi ihmeessä pitäisi käyttämättömiä, avaamattomia ja täysin kelvollisia suklaarasioita laittaa roskiin? Järjetöntä! Vie työpaikalle tai mihin vain keksit.
Siis yli 150 kommenttia näin kusisen ripuliin trolliin???
Mammat ryhdistäytykää!
Miksette vie työpaikoillenne ne suklaat? Mä en juurikaan syö suklaata ja saan joka joulu suklaata. Vien ne töihin kahvipöydälle. Sieltä ne katoaa alta aikayksikön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain ennen iäkkäiltä sukulaistädeiltä aina konvehtirasioita jouluna. En sellaista määrää pysty ahtamaan kitusiini, joten vein aina suurimman osan joulun jälkeen töihin. Rasiat tyhjenivät vauhdilla! Suosittelen ap:lle samaa.
Hyvä idea tämäkin, mutta toisaalta säilyyhän ne konvehdit. Niissä on yleensä lähes vuoden päässä päiväys, että kyllä kai ne jossain vaiheessa maistuu taas. Ihme käsityis joillain, että ne kaikki tarviis vedellä naamaan uudenvuodenaattoon mennessä tai jotain.
Tosi outoa. Kyllä pääsiäisenä taas maistuu ja kesällä varsinkin. Ei ne pahaksi mene.
Minä vien joulusuklaat yleensä töihin, kyllä ne siellä häviää.