Mihin jäteastiaan laitetaan avaamattomat Juhlapöydän konvehdit?
Biojäte, kartonki, muovi? Taas on moni tuttu ostanut 5-packejä ja jakaa niitä rasioita ympäriinsä omaperäisinä lahjoina.
Kommentit (177)
R- kioskit myyvät jo paniikissa jo örkki levyjä 300g 5kpl/2e
viet vaikka naapurin postilaatikkoon tai työpaikalle jos muille kelpais
En oo nähnyt ketään tänään, ei ole mitään jouluista kotona, en ole saanut mitään, ei ole rahaa tullut tässä kuussa vielä laisinkaan vaikka piti ja eipä oo syömistäkään ollut. Kelpais mulle konvehdit vaikka vit utukseen, sinänsä en mitään kaipaa tai tarvitse, mutta toisaalta en kyllä itse heittäisi mitään syömäkelpoista pois. Aina on joku, jolle kelpaa ja joka kiittää sydämestään.
Pistä hyvä kiertämään ja anna vaikka sille talon vittumaisimmalle kyttääjälle.
Tämä "lahjat roskiin hullu" on näköjään pyörinyt täällä jo ainakin viime vuonna.
Miksi kaivatte näitä vanhoja juttuja tänne? Eiköhän viime vuoden konvehdit ole jo syöty.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaivatte näitä vanhoja juttuja tänne? Eiköhän viime vuoden konvehdit ole jo syöty.
Pointtihan oli se, että niitä EI syöty, vaan ne heitettiin roskiin.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa avata ne siellä jätepisteellä ja lajitella muovi/kartonki/bio.
ja ne ruskeat pallukat tunget suklaasilmääsi.
Kaikki joutavat suklaat kannattaa roudata Anon kämpille. Siellä suklaaosaston pojat Ano ja Sebu kiskovat kilvan suklaata. Anolla jo pötsi pönköttää liiallisen mässäilyn takia.
Pahinta ongelmajätettä. Loppusijoitus Onkaloon.
Kysymys ei kuulunut "kelpaisiko sulle", vaan mihin nuo heitetään.
Hyväntekeväisyys astiaan! Voi pyhä kiittämättömyys…..
Kyllä mulle kelpaisi! Pienestä asti oon noita syöny ja aina maistunu (ananasta lukuunottamatta) :D
Onpa lapsellinen aloitus. Samaa lajia villasukkahullun kanssa.
Mä vien töihin kavihuoneeseen
Aina katoavat
Vierailija kirjoitti:
Kysymys ei kuulunut "kelpaisiko sulle", vaan mihin nuo heitetään.
Niitä ei heitetä mihinkään, vaan ne lajitellaan. Pahvikotelo ja se välipahvi pahvinkeräykseen. Kääremuovi ja muoviosat muovinkeräykseen ja suklaat biojätteeseen.
Sulata ja purkita, saat itsetehtyä nutellaa!