Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaverini onnistuu aina kaikessa.

Vierailija
25.12.2020 |

Hän on mukava ja pidetty ihminen, mutta myös muutoinkin onnistuja. Mikä on tälläisten ihmisten salaisuus? Nytkin hän sai tulevan joulunsa tuntumaan ihanalta, ja valokuvat kertovat että puheissa on totuutta.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me näämme onnistumista ja onnea siellä missä me uskomme sen olevan.

Onnistuminen on jo subjektiivinen käsite ja siten sitä voi manipuloida. Onnistuminen on lisäksi 90% omassa pääkopassa ja 10% on se, että sen onnistumisen tunteen onnistuu kanavoida ulospäin muidenkin nähtäväksi.

Vierailija
42/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkä kaikki asiat sillä ötyökaverilla siis onnistuvat?

Kyse voi olla myös kulisseista, varsinkin somessa voi esittää ihan mitä vain.

Ehkei kannata muutenkaan verrata itseä muihin, vaan miettiä, mitä itse haluaa, ja tavoitella sitä. Lisäksi pitää varoa ihmisiä, jotka vetävät muitakin alaspäin, miehesi kuulostaa vähän sellaiselta.

Hän on suosittu työssään kaikkien mielestä. Auttelee muita. Avoin. Taloudellisesti menee hyvin. Ahkera. Onnellinen perhe. Harrastaa ja liikkuu. Ei tee kuitenkaan itsestään numeroa.

Tunnen muutenkin kuin sosiaalisen median kautta ja vaikea on niitä joulutunnelma kuvia joita heiltä sain, feikata. En halua verrata itseäni häneen, minulla on oma elämä. Mietin vain miksi hän onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asenne ratkaisee, hän todennäköisesti osaa suhtautua asioihin positiivisesti. Ei kenenkään elämä pelkkää onnea ole, mutta oikealla asennoitumisella ja sillä että ei anna ikävien asioiden jäädä pyörimään päähän, vaan keskittyy hyviin, pääsee jo pitkälle.

Mutta miten saada tuo asenne? Olen ystävällinen, koetan olla kohtelias, en juoruile ihmisistä, kuuntelen puolisoa, otan toiset huomioon jne. Silti tuntuu että en ole elämääni tyytyväinen, ja mitä enemmän huomioin muita sitä katkerampi olen.

Sillä on kivoja ihmisiä ympärillä. Meillä ei. Munkin asenne on ollut aina aurinkoinen ja iloinen, mutta jostain syystä löysin itseni asumassa masentuneena vanhempien työhuoneessa :D

Samalla voitkin todeta ettei asenteella ole väliä.

Vierailija
44/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Homo on. Saattaa olla perhekin homoilta vain jotenkin onnistuu kaikki kuin strömssössä

ai koko perhe homoja??

Vierailija
45/45 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen voi oppia. Ja päättää asioita. Esim. Että ei koskaan ole negatiivinen töissä. Tarpeeksi kauan kun niin tekee se menee luinnostaan vaikka ärsyttäisi kuinka.

Kuviin ja someen voi aina postata vain hyviä kuvia ja asioita tietoisesti.

Kohteliaisuus ja huomiointi lähtee kotikasvatuksesta, vanhemmiten voi myös opetella jos älyää omissa tavoissa vikaa.

Myös se että tekee itse ja se että kuuntelee muita auttaa asiassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme