Onko täällä kellään antaa hyvää kasviskastiketta perunoille?
Jääkaapista löytyy kesäkurpitsaa ja tomaatteja. Mitä muuta lisäisin?
Kommentit (13)
Kanttarelleja. Käy hakemassa lähimetsästä.
Bolognese kasviksusta. Lihan sijaan kesäkurpitsaa, munakoisosilppua tai linssejä
Tee itse. Ei sulle mitään kastiketta anneta!
Vedä sellaiseksi tahnaksi nuo. Mulle tuossa kastikkeessa olisi liikaa löllöjä juttuja kasvisten maku vaihtelisi liikaa.
Paahdetut herkkusienet olisi hyvä lisä, mutta ne tarjoilisin erikseen.
Enkä anna. Syön itte. Porvarineuvo: "Älä ikinä anna, ota aina ! "
Vierailija kirjoitti:
Kanttarelleja. Käy hakemassa lähimetsästä.
Ei ole enää, nyt on jo suppilovahveroaika.
Vierailija kirjoitti:
Vedä sellaiseksi tahnaksi nuo. Mulle tuossa kastikkeessa olisi liikaa löllöjä juttuja kasvisten maku vaihtelisi liikaa.
Paahdetut herkkusienet olisi hyvä lisä, mutta ne tarjoilisin erikseen.
No ei noissa ap:n kasviksissa mitään makuja enää ole kun ovat jääkaapissa lojuneet. Mutta kun muussaa ne ja lämäyttää päälle ison purkin kermaa niin kyllä suomalaisen suu menee makiaksi kun on kermaa, sitä kaurakermaa taikka soijakermaa.
Aukaise tomaattimurska purkki ja lämmitä. Pienenä vinkkinä, google on täynnä ruokaohjeita. Eikun googlettamaan.
Nyhtötekonakkeja ja niistä tekonakkikastiketta. Sitähän oikeetahan tosin kaikki haluis.
Tee turkkilaisesta jogurtista kylmä kastike maustamalla se yrteillä ( ja valkosipulilla). Keitä perunat ja paista kesäkurpitsa viipaleina ja tomatti puolikkaina.
Punaiset linssit-tomaattimurska-sipuli-papuja-jalapenoja-oliiviöljy-oregano-suola-(fetajuusto)
Sori, ei ole nyt kastiketta annettavaksi. Kaapissa on kyllä Beatnaise-kastiketta, mutta ajattelin syödä sen ihan itse 🤷