Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuttaa katsoa, kun miesystävä päivittää someen jouluisia kuvia "rakkaan perheensä" kanssa

Vierailija
25.12.2020 |

Kyllä, olen toinen nainen. Olemme miehen kanssa sielun kumppaneita, mutta hän on jumissa vanhassa suhteessa perheen, sosiaalisten paineiden jne takia. Joulun pyhät ovat aina kaikkein vaikeimpia meille, mutta elättelen uskoa että voimme vielä joku päivä, kenties ensi jouluna miehen sanojen mukaan, juhlia rauhallista joulua piilottelematta keneltäkään, kahdestaan, tai perheen kanssa jos meille sellaista suodaan.

N29

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan edellä kommentoineista tajunnut, että tämä on provo? Tämä on nimenomaan naimisissa olevan naisen kirjoittama provo, jonka tavoite on pilkata "toisia naisia".

Mitä kiksejä naimisissa oleva nainen saa tällaisesta?

Jos olisin naimisissa tai parisuhteessa oleva ja tietäisin mieheni pettävän niin eroaisin samalla sekunnilla.

Mitä jotkut liitoissaan olevat naiset saa tällaisesta viestittelystä "hahaa minun miehellä onkin kiva joulu perheemme kanssa. Voi sinua reppana naista joka kuvittelet mieheni joskus saavan hah hah haaa!"

Kumpi on pahemmin metsässä?

Se joka nuoruuttaan ja kokemattomuuttaan uskoo luihun miehen sanoja vai se "rouva"nainen siellä kotona joka tietää mitä luihua mies tekee?

Peukku ylös huijatulle ja peukku alas "rouvalle" kumpi on typerämpi

Ei tuu pekkuja koska molemmat yhtä noloja skenaarioita. 

Vierailija
42/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kokisi sinut sielunkumppanikseen, olisi jo jättänyt vaimonsa takiasi. Totuus on, että sulta irtoaa helposti.

Mitä tarkoittaa irtoaa helposti? Jos seksiä, se ei mene niin että mies ottaa ja nainen antaa. Molemmat antaa ja saa. Aviopuolison luulis ensisijaisesti "irrottavan helpolla". Outo ilmaus sinällään.

Suhdetta ei toki kannata jatkaa vaan etsiä vapaa mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Ei tule tapahtumaan. Tuhlaat aikaasi vaan ja tulet katumaan tuota katkerasti. Älä ole tyhmä sentään!

Vierailija
44/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kukaan edellä kommentoineista tajunnut, että tämä on provo? Tämä on nimenomaan naimisissa olevan naisen kirjoittama provo, jonka tavoite on pilkata "toisia naisia".

Mitä kiksejä naimisissa oleva nainen saa tällaisesta?

Jos olisin naimisissa tai parisuhteessa oleva ja tietäisin mieheni pettävän niin eroaisin samalla sekunnilla.

Mitä jotkut liitoissaan olevat naiset saa tällaisesta viestittelystä "hahaa minun miehellä onkin kiva joulu perheemme kanssa. Voi sinua reppana naista joka kuvittelet mieheni joskus saavan hah hah haaa!"

Kumpi on pahemmin metsässä?

Se joka nuoruuttaan ja kokemattomuuttaan uskoo luihun miehen sanoja vai se "rouva"nainen siellä kotona joka tietää mitä luihua mies tekee?

Peukku ylös huijatulle ja peukku alas "rouvalle" kumpi on typerämpi

Molemmat yhtä typeriä. Antavat äijän pompotella, ja vielä taistelevat tuollaisesta saaliista.

Vierailija
45/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse eron jälkeen virkistyin yhden varatun miehen käsittelyssä. Jäi kiinni vaimolleen, mutta onneksi eivät eronneet. Mies ei todellakaan olisi suhdekelpoinen, sillä jos pettää vaimoansa niin pettäisi myös minua. Lisäksi tällä miehellä alkoholin käyttö oli liian runsasta. Itse en joka viikonloppuista oluen kittaamista jaksaisi katsoa. Toinen turnoffi oli että mies oli duunari ammatissa.

Ohjeeni muille salarakkaille - Pidä hetki hauskaa -saa vähän ihastua, mutta ei kannata rakastua.

Vierailija
46/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, ilman muuta sosiaalisten paineiden vuoksi.

Ei tietenkään siitä syystä, että hän rakastaa vaimoaan ja lapsiaan. 

Soopaa nuo sosiaaliset suhteet tekosyynä ovat, mutta ei tuo erityisen rakastavalta mieheltä vaikuta jos pitää vaimonsa lisäksi sivupi**ua jolle sepittelee tarinoita sielunkumppanuudesta. Hyi mikä äijä.

Vierailija
47/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies kokisi sinut sielunkumppanikseen, olisi jo jättänyt vaimonsa takiasi. Totuus on, että sulta irtoaa helposti.

Mitä tarkoittaa irtoaa helposti? Jos seksiä, se ei mene niin että mies ottaa ja nainen antaa. Molemmat antaa ja saa. Aviopuolison luulis ensisijaisesti "irrottavan helpolla". Outo ilmaus sinällään.

Suhdetta ei toki kannata jatkaa vaan etsiä vapaa mies.

Kyllä se avioseksi muuttuu kaavamaiseksi ja aina löytyy joku höynäytettävä joka toteuttaa fantasiat kun sille vähän vannoo rakkautta ja lupailee yhteistä tulevaisuutta

Vierailija
48/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

S.L on miehen nimikirjaimet

Vierailija
49/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ja vaimolla jouluna rakastelua, ei pelkkää seksiä.

Ei petturi vaimoaankaan rakasta. Kun ihmiselle valehtelee sitä ei kunnioita ja jos ei kunnioita, niin ei rakasta. Rakkaus on syvää kunnioitusta toista kohtaan, halua suojella ja vaalia toisen sielua ja terveyttä. Rakkaus ei valehtele, ei petä eikä etsi omaa etuaan. Tässä on kaksi huijattua naista, joista kumpaakaan ei kunnioiteta eikä rakasteta. Vaimoa kohtaan petos vielä suurempi koska hän on antanut enemmän suhteeseen.

Vierailija
50/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä olisit sen miehen sielunkumppani, ei se edes pystyisi olemaan vaimonsa kanssa. Ainakin oirehtisi niin, että vaimokin arvaa mistä on kyse. Ilmeisesti hän kuitenkin vetää roolinsa aivan sujuvasti.

Miksi uskot sen miehen höpinöitä? Tuollaisia miehiä on vaikka kuinka paljon ja kaikilla samat klassikkoselitykset.

Itse en ole niitä uskonut. Mutta aina löytyy joku joka uskoo. Sinuna tuntisin itseni todella tyhmäksi.

Vierailija
51/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että ihan sielunkumppaneita. Olet miehelle vain reikä, johon kassit käydään tyhjentämässä vaihtelun vuoksi.

Vierailija
52/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä ja vaimolla jouluna rakastelua, ei pelkkää seksiä.

Tuosta ei voi tietää. Suhde saattaa olla tosi huono, vaikka mies ei eroakaan. Mutta tietenkään kenenkään ei kannata tapailla varattua miestä.

Jos tässä ei ole provosta kyse, niin neuvoni on, että ap jätät tuon ällön petturin heti. Lähetä hänelle joululahjaksi viesti "tämä oli tässä, älä ota enää yhteyttä, jos otat, kerron vaimolle".

Vierailija
53/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse sinkku mutta voin kertoa että varattuihin sekaantuvia saakin pilkata. Eikö ihmisillä ole mitään kunnioitusta itseään tai toisten parisuhdetta kohtaan?

Vierailija
54/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ukkomiehillä tekosyitä riittää. Muka sosiaalisten paineiden takia, hah, hah. Vain alapään paineiden takia. 

Joku ihan tosissaan eroava ei onnellisia perhekuvia somettaisi. 

Alapään paineet:D

Vierailija
55/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sama juttu on täällä joka joulu.

Vierailija
56/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse eron jälkeen virkistyin yhden varatun miehen käsittelyssä. Jäi kiinni vaimolleen, mutta onneksi eivät eronneet. Mies ei todellakaan olisi suhdekelpoinen, sillä jos pettää vaimoansa niin pettäisi myös minua. Lisäksi tällä miehellä alkoholin käyttö oli liian runsasta. Itse en joka viikonloppuista oluen kittaamista jaksaisi katsoa. Toinen turnoffi oli että mies oli duunari ammatissa.

Ohjeeni muille salarakkaille - Pidä hetki hauskaa -saa vähän ihastua, mutta ei kannata rakastua.

Oletpa hyvä ihminen, pelkästään nu*sit varattua. Haluatko mitalin?

Vierailija
57/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos puolessa vuodessa ei ole eronnut niin on pelkkä pelimies joka lurittelee kaikille samat sielunkumppanuus löpinät.

Vierailija
58/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpa hyvä ihminen, pelkästään nu*sit varattua. Haluatko mitalin?

Mies teki aloitteen ja juoksi minun perässä ympäri kaupunkia, joten miksipä en olisi käyttänyt hänen ihastuneisuuttaan hyväksi? Tietysti ikävä vaimon kannalta lukea kaikki miehen kirjoittamat rakkausviestit minulle, mutta ehkei tämä ollut ensimmäinen kerta...

Puolustuksekseni sanottava, että itse olin silloin juuri eronnut niin vakava suhde ei ollut edes hakusessa.

Ja jos olet tuon miehen vaimo niin kiitos lainasta ;)

Vierailija
59/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mies eroaisi? Hänellä on ihana ydinperhe, siinä on lapsista ja asioista huolta pitävä vaimo, koti johon mennä, saa asua lastensa kanssa.

Jos vaimo onkin jo hehkeimmät päivänsä nähnyt ja mukulat huutaa hereillä oloaikansa niin oma perhe on aina oma perhe.

Vastapainoksi olet sinä, jännää saada huomiota ja ihailua uudelta suhteelta. Ihastuksen huumaa ja kiellettyä hedelmää.

Mies saa perhe-elämän ilot ja huolenpidon sekä sinkkuelämän hyvät puolet. Miksi ihmeessä hän eroasi kun tämä toimii näinkin.

Jos todella haluat tietää mihin tämä johtaa ja vähän vauhdittaa tilannetta, niin pirautapa vaimolle.

Vierailija
60/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hah! Ukko vie sua kuin pässiä narussa. Tyhmä nainen.

Kyllä tässä tyhmä on se, joka näin heikkotasoiseen provoon lankeaa ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi