Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Satuttaa katsoa, kun miesystävä päivittää someen jouluisia kuvia "rakkaan perheensä" kanssa

Vierailija
25.12.2020 |

Kyllä, olen toinen nainen. Olemme miehen kanssa sielun kumppaneita, mutta hän on jumissa vanhassa suhteessa perheen, sosiaalisten paineiden jne takia. Joulun pyhät ovat aina kaikkein vaikeimpia meille, mutta elättelen uskoa että voimme vielä joku päivä, kenties ensi jouluna miehen sanojen mukaan, juhlia rauhallista joulua piilottelematta keneltäkään, kahdestaan, tai perheen kanssa jos meille sellaista suodaan.

N29

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on kaikki, perhe, vaimo, lapset ja sinä.

Mitä sinulla on?

Vierailija
62/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse eron jälkeen virkistyin yhden varatun miehen käsittelyssä. Jäi kiinni vaimolleen, mutta onneksi eivät eronneet. Mies ei todellakaan olisi suhdekelpoinen, sillä jos pettää vaimoansa niin pettäisi myös minua. Lisäksi tällä miehellä alkoholin käyttö oli liian runsasta. Itse en joka viikonloppuista oluen kittaamista jaksaisi katsoa. Toinen turnoffi oli että mies oli duunari ammatissa.

Ohjeeni muille salarakkaille - Pidä hetki hauskaa -saa vähän ihastua, mutta ei kannata rakastua.

Oletpa hyvä ihminen, pelkästään nu*sit varattua. Haluatko mitalin?

Mies teki aloitteen ja juoksi minun perässä ympäri kaupunkia, joten miksipä en olisi käyttänyt hänen ihastuneisuuttaan hyväksi? Tietysti ikävä vaimon kannalta lukea kaikki miehen kirjoittamat rakkausviestit minulle, mutta ehkei tämä ollut ensimmäinen kerta...

Puolustuksekseni sanottava, että itse olin silloin juuri eronnut niin vakava suhde ei ollut edes hakusessa.

Ja jos olet tuon miehen vaimo niin kiitos lainasta ;)

Ei, olen sinkku. Ei tässä ole kyse siitä haetko vakavaa suhdetta vai et vaan siitä että sinä osaltasi mahdollistat tuon miehen sikamaisen käytöksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies löytää toisen p👅llun vaikka sinä sen jätät.

Vierailija
64/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne ne eron estävät sosiaaliset paineet häviää puolessa vuodessa?

Vierailija
65/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käräyttää pitäs tommonen ukko!

Vierailija
66/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen ihmetyttää, että mikä saa nimenomaan naiset uskomaan noin täysillä, että puolisoaan pettävä mies on hyvä kumppani ? Hyvin harva pettämällä alkanut parisuhde kestää ja jos vähääkään omaa järkeä päässä, niin ymmärtää miksi. 

Kuinka moni pettävä mies oikeasti myöntää, että hänessä on vikaa myös, aika harva väitän. Suurin osa pettävistä miehistä vierittää syyn sille puolisolleen ja typerät naiset uskoo sinisilmäisesti kaiken. Ja muutaman vuoden päästä ihmetellään, kun se täydellinen puolisoaan pettävä mies ei ollutkaan täydellinen. 

Vierailija
67/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse eron jälkeen virkistyin yhden varatun miehen käsittelyssä. Jäi kiinni vaimolleen, mutta onneksi eivät eronneet. Mies ei todellakaan olisi suhdekelpoinen, sillä jos pettää vaimoansa niin pettäisi myös minua. Lisäksi tällä miehellä alkoholin käyttö oli liian runsasta. Itse en joka viikonloppuista oluen kittaamista jaksaisi katsoa. Toinen turnoffi oli että mies oli duunari ammatissa.

Ohjeeni muille salarakkaille - Pidä hetki hauskaa -saa vähän ihastua, mutta ei kannata rakastua.

Oletpa hyvä ihminen, pelkästään nu*sit varattua. Haluatko mitalin?

Ei se k***i siitä kulu

Vierailija
68/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka haluaa puolisokseen miehen joka on epärehellinen pettäjä? Aika moni näköjään kun näitä odottavia toisia naisia on maailma pullollaan. Sinisilmäisinä kuvittelevat että hän on se poikkeus. Moraalia ei ole sillä miehellä mutta ei toisella naisellakaan. Ehkä ansaitsevat toisensa.

Vierailija
69/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka haluaa puolisokseen miehen joka on epärehellinen pettäjä? Aika moni näköjään kun näitä odottavia toisia naisia on maailma pullollaan. Sinisilmäisinä kuvittelevat että hän on se poikkeus. Moraalia ei ole sillä miehellä mutta ei toisella naisellakaan. Ehkä ansaitsevat toisensa.

Totta. Voi niitä panna mutta ei niiden kanssa suhdetta kannata aloittaa

Vierailija
70/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on taas yks huijattu nainen lisää. Ap etsi itsellesi ensi vuonna vapaa mies.

Vierailija
71/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan tosiaan olla, että ap on todellisuudessa joku naimisissa oleva nainen, joka haluaa tällä tavalla ilkkua ns. toisille naisille.  Mutta niin tai näin, molemmat ovat onnettomia.  

Ei kukaan mies niín ihmeellinen ole, että hänestä kannattaisi naisten toisilleen nokitella ja taistella.  

Kahta naista pitävällä miehellä ei ole selkärankaa jättää toinen ja pitää toinen ja elää ihmisiksi sen yhden kanssa, jonka katsoo itselleen oikeaksi.  Tällainen sahaaminen kahden välillä kertoo vain heikkoudesta ja seikkailunhalusta.  Onhan se niin jännää. kun saa huijata molempia.  Pikkupoikamaista piiloleikkiä.

Kertoo jotain myös naisesta, joka alentuu tämmöiseen.  Luulee olevansa tärkeääkin tärkeämpi, mutta oikeasti on vain lelu, jolla välillä leikitään.  Toisen naisen miehen kanssa vähtääminen ei ole mikään urotyö.  Jos olisi ylivertainen siihen vaimoon nähden, mies olisi jo tehnyt tilinsä selviksi ja eläisi vain sen uuden naisensa kanssa.  

Ja te vaimot, joiden mies leikkii leikkejään toisen naisen kanssa, ottakaa ero ja lähtekää parempaan elämään.  Petollisella miehellä ei mitään tee, ellei sitten halua viettää kulissielämää.  Tai sitten vaan ihan piruuttaan pitää kiinni miehestä ihan sen toisen naisen kiusalla.  Kuluttavaa se on sekin, eikä mitään oikeaa perhe-elämää.

Vierailija
72/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synti hajottaa ihmistä. Ei ap:n tilanne terveellinen ole. Kehottaisin kääntymään Jeesuksen puoleen ja tekemään parannuksen. Jumalalla on suunnitelma elämällesi ja voit ihan hyvin päästä siihen suunnitelmaan kiinni. Jeesus rakastaa sua ja se rakkaus on paljon suurempaa kuin tuo hekumanne.

Vierailija
73/74 |
25.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannustan sinua irtautumaan suhteesta. Jos mies todella haluaisi yhteistä elämää kanssasi, hän eroaisi vaimostaan kaikista noista asioista huolimatta. En sano tätä siksi, että haluaisin olla sinulle ilkeä, sanon tämän siksi, että lakkaisit satuttamasta itseäsi tuhlaamalla elämää suhteessa, jossa toinen osapuoli ei priorisoi sinua. Irtautuminen sattuu, mutta niin sattuu tuokin, löysässä hirressä killuminen.

Vieläkin jurppii,vihaan joulua ja uutta vuotta juuri tuommoisen naisen takia!

Havettää sun puolesta ja vaikka pistin ukon muuttamaan toisen luo,niin silti kävi no,makuuhuoneessani kuitenkin,sitten kielsin.

Saat pitää hyvänäsi,ei ole vaimo kynnysmattona enää kauan.

ps Niin,pettää kumpaakin,sua ja vaimoaan!

Vierailija
74/74 |
26.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että mies pettää tylsässä suhteessa naisen kanssa, jonka kanssa on päätynyt yhteen vain sattuman kautta (seurustelivat nuorena, saivat lapsen, kaipa tässä sitten ollaan loppu elämä yhdessä) on vähän eri asia, kuin että pettäisi sielunkumppania (AP:ta esim tässä keississä.),

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme