Mitä sait joululahjaksi?
Kommentit (20)
Lämpimät villasukat ja suklaarasian.
Työnantajalta sain kahvipaketin, suklaarasian, glögipurkin, heijastimia, juomapullon ja taskulampun.
Tykkäsin lahjasta.
Sain villa-bambusekoitteiset urheilupaidan ja -polvisukat, kolme kirjaa, rasian konvehteja sekä mieheni kanssa yhteiseksi seinäkalenterin ja verenpainemittarin. Serkkuni kuoli tänä vuonna melko nuorena korkean verenpaineen seurauksena, ja äitini osti meille sisaruksille kaikille verenpainemittarit.
Muumi mukin, hajuvettä ja HH fleece takin ja pari Marja Kurkin joulu mukia. Ihan kivaa:)
Mieheltä autoon kosteussiepparin, lahjakortin ja kirjan. Ja suklaata. Tykkäsin! Olen koko syksyn sadatellut, kun autoon kertyy tuulilasiin kosteutta. Selvästi hän siis kuuntelee mun juttuja. Lahjakortti on tee-teastingiin, sekin on ihana ajatus. Sovittiin, että ei osteta mitään isoa tänäjouluna, kun ollaan kahden. Eli nämäkin oli oikeastaan ihan liikaa...
En mitään ja olen tyytyväinen. Oli sovittu ettei osteta mitään turhaa van ostamisen takia niin hyvä näin.
Lapset sai lahjoja ja minä hyvää ruokaa ja juomaa. Kiva ilta oli.
Miehelleni en myöskään ostanut mitään.
Miehen asiakas toi firmansa seinäkalenterin. Muuta meillä ei ole joululahjoja.
Aikuinen ihminen ei tarvitse mitään joululahjaa.
Meillä on remontti tulossa ja satsataan siihen joten miehen kanssa ei ostettu toisillemme lahjoja.
Lapset sai jokainen meiltä yhden lahjan, arvoltaan 30-50 e. Saivat lisäksi ison kasan paketteja toisilta vanhemmiltaan (ollaan uusperhe), isovanhemmilta, kummeilta ja muilta läheisiltä.
Sain yhdeltä lapselta pokkarin, toiselta suklaata ja kolmannelta itsetehtyä sinappia, kuorrutettuja manteleita ja hilloa. Appivanhempien antamassa kuoressa oli rahaa, ajattelin hommata sillä puseron työkäyttöön.
Tyytyväinen olen.
Tuoksukynttilöitä mieli merkiltäni, uuden huivin, laukun, hajuveden, 2 alusvaatesettiä. Kirsikka suklaata. Yli sen mitä odotin tai toivoin. Kaikki nuo mieheltäni.
Nahkaisen käsilaukun, Liisa Saisin nahkasormikkaat, Sarpanevan hopeiset vintage-korvikset, Molton Brownin käsivoidesetin, yöpaidan, pörrösukat, valkoviinipullon, 100 euroa rahaa, suklaata.
47-vee
Mä sain (14v)
- tommy hilfiger huppareita 2kpl
- tommy hilfigerin urheiluliivejä 3kpl
- tommy sport urheilu housut 2kpl
- Guess laukun
- Guess lompakon
- ip 11+ kuoret yms
- 3 kpl kirjoja
- ihonhoito tuotteita/saippuoita
- väritys kirjoja
- 300€ käteistä/ mylly lahjakortteja
- ihanat mummon tekemät villasukat
- suklaata
- saatiin veljen kaa viel yhteinen ps 5
- luvattu laivareissu ( sit ku korona on oikeesti ohi)
Nyt kun näitä kommentteja on lukenut on tullut jotenkin lellitty olo🤔
Sain asiakkaalta villasukat. Mieheltäni en saanut mitään. Niin kuin en syntymäpäivänäkään. Lahjat eivät ole minulle se tärkein juttu, mutta vähän se kirpaisee, kun näkee muiden ostaneen toisilleen lahjoja ja minäkin ostan miehelleni aina jotain, edes pientä.
Onneksi nuo ihanat villasukat lämmittää mieltä ja varpaita. :)
iPad Pron, Airpodsit, rahaa, huivin, herkkukorin, juomalasit keräilemääni astiastoon, kynttilänjalan ja suklaata.
Mieheltä kirjan ja taskulampun. Lapselta otsalampun (tätä toivoin), toiselta lapselta puukantisen purkin, jossa suklaakonvehteja sisällä. Kolmannelta lapselta ihanan, söpön koulussa käsin ommellun joulukoristeen. 😊
Jakun, huivin, pörrösukat, päivävoiteen ja silmänympärysvoiteen, hajuvesipaketin, ripsivärin, vartalovoidetta, rahaa, pöytävalaisimen, lahjakortin, suklaata.
Rahaa ja lahjakortin. Kosmetiikkaa lisäksi.