Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko nähneet ihmistä, jolla on syyliä kädessä?!

Vierailija
24.05.2014 |

Mä näin. En voinut uskoa, että vielä tässä maassa jollakulla naisella voi olla käsi täynnä jotain syyliä!!! KUVOTTAVAA. Hän oli vielä kampaamoalan ihminen, sillä hänellä oli työvaatteet päällä vapaa-ajalla (töistä suoraan varmaan tullut). En voi paljastaa yritystä, mutta yök! Ehkä hän sitten pitää käsineet päällä, koska tuollainen huomattais heti. 

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla oli lapsena! Muistan kun äiti aina jollakin ihme tikulla joku tuntu kylmältä/kuumalta tökki niitä. Onneks meni pois! Tosi inhottavia. Eipä niille mitään mahda.

Vierailija
2/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, itseni. Niitä oli ainakin 5. Kaikki poltettiin pois, arvet vieläkin jäljellä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä oli lapsena myös ja paljon. Ja jollain aineella ne sit hävis. Muistan kun se aine muuttui valkoiseksi ja sit sai repiä ne kuivat pois. :)

Vierailija
4/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vielä 18 vuotiaaanakin. Inhotti itseäni niin etten halunnut kenenkään näkeväni käsiäni. Kummallisesti hävisi autovahan avustuksella.

Vierailija
5/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tyttärellä on, pikkusormen nivelen ulkopinnassa. Tai ainaki me epäillään, että se on syylä. Mutta ei ole lähtenyt pois, vaikka ollaan käytetty jotain jäädytys-juttua eikä paloxin (tms?) geeliä. Kai se joskus lähtee, ei se mitenkään häiritse eikä kukaan edes huomaa sitä.

Vierailija
6/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mutta kädestä käteen - nehän tarttuu???

Vierailija
7/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei syylä sairautta ole enää suomessa, samalla tavalla hävinnyt kun polio tai tuberkuloosi. Venäjältä voi saada kyllä syylä tartunnan.

Vierailija
8/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseltäni syylät lähti osterivinokasjauheella, suosittelen kokeilemaan.

Vierailija
9/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on itselläni ihan tälläkin hetkellä.

Vierailija
10/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole syyliä, mutta hiukan syylän näköisiä näppyjä kädessä enkä niille mitään voi. Lääkärissäkin niitä olen näyttänyt ja on sanottu vaan, että ne nyt vaan on siinä, iho mennyt vain noin ei syyliä tai mitään. Itseä ei mitenkään häiritse, kun niihin on tottunut ja ei kyllä edes kiinnosta jos ne jotakuta muuta ällöttää, en ala muiden mieliksi elämään ja käyttämään hanskoja 24/7.

Vierailija
11/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:59"]

[/quote]

Oletko käynyt jossain kehitysmaissa vai missä olet saanut tartunnan?

Vierailija
12/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni oli teininä muutama syylä kädessä. Kokeilin niihin vaikka ja mitä. Yhtäkkiä ne vaan katosivat. Nyt melkein kymmenen vuoden päästä niitä on ilmestynyt pari mahaan. Onneks ei sentään käsiin niinkuin teininä :/

Vierailija
13/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pääsin omistani kuukausi sitten eroon. Eihän niistä ollut vaivaa kuin vajaat kaksi vuotta... Aikuisiällä ja työssä kassalla ne ovat nolot. Ramppasin usein terveysasemalla, mutta eivät suostuneet tekemään mitään. Lopulta marssin yksityiselle, ja heti lääkäri jäädytti sen. En joutunut maksamaan "kuin" 115 euroa. Kai ne 14 euron terveysasemalaskut olisi pidemmällä aikavälillä tulleet kalliimmiksi. En ymmärrä, miksi kunnallisella ei haluta hoitaa vaivoja.

Vierailija
14/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:01"]Itselläni ei ole syyliä, mutta hiukan syylän näköisiä näppyjä kädessä enkä niille mitään voi. Lääkärissäkin niitä olen näyttänyt ja on sanottu vaan, että ne nyt vaan on siinä, iho mennyt vain noin ei syyliä tai mitään. Itseä ei mitenkään häiritse, kun niihin on tottunut ja ei kyllä edes kiinnosta jos ne jotakuta muuta ällöttää, en ala muiden mieliksi elämään ja käyttämään hanskoja 24/7.

[/quote]

Niin ja eivät ole ikinä kellekkään tarttuneet, eivät edes miehelleni, joten sekin varmistaa sen etteivät ole syyliä.

Vierailija
15/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minulla tulee syylä sormeen ja onanoin käteen niin voinko saada syylän penikseen?

-tosi mies-

Vierailija
16/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 24v nainen, ja minulla on ollut syyliä jaloissa jo 8 vuotta. Joka vuosi paukahtaa uusi syylä uuteen kohtaan. Sormessa on ollut kohta kaksi vuotta, jona aikana olen suojannut sen laastarilla, ettei tartu muihin ihmisiin.

Kaikkea on kokeiltu, ja vuoden ajan olen syönyt osterivinokkaita. Ei auta. Nyt maksan itseäni kipeäksi yksityisellä, jäädyttävät siellä syyliä nestetypellä. Kolme käyntiä takana, eikä vieläkään näy parannusta.

Hieman vituttaa. Jos olisi rahaa, tutkituttaisin onko minulla joku imuniteettihäiriö tms.

Harkitsen kohta tosissaan raajojeni amputaatiota.

Vierailija
17/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kaksi tosi pahaa ja isoa ranteessa lukioaikana, itsehoitoaineet eivät auttaneet. Ne poltettiin, liha paloi ja haisi ja nykyään kaikki on hyvin. End of story.

Vierailija
18/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

aptekkin wartaway tehosi tosi hyvin meidän lasten syyliin. 2 viikossa lähti, eikä tuo ollut edes kovin kallis aine, joku etikkahappopohjainen.

Vierailija
19/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:01"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:59"]

[/quote]

Oletko käynyt jossain kehitysmaissa vai missä olet saanut tartunnan?

[/quote]

Juu.. HP-virustahan on vain kehitysmaissa... 

Vierailija
20/40 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsella oli parisen vuotta, ja ihan normisti pidin kädestä kiinni ym. eikä mulle - tai isälleen tai sisaruksille tullut. Ei se tarttuminen niin itsestäänselvää ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi