Kertokaa harrastuksia missä pääsee naisten kanssa hyvään kontaktiin?
Joku muu kuin tanssi. Olen kokeillut ja toimintatavoistani ei pidetty siellä ja sain porttikiellon koko paikkaan.
Kommentit (30)
Fysioterapeutti tai hieroja naisten joukkueessa
Vierailija kirjoitti:
Vauvapalstailu
Naiset ottaa täällä kuunnon kierrokset
Klassikko-kirjallisuuspiiri toimintatapojesi perusteella.
😁
Sinuna kokeilisin seuraavaksi jotain jumppaa.
Marttakerhot ja kansalaisopistojen poppanapiirit.
Vierailija kirjoitti:
Fysioterapeutti tai hieroja naisten joukkueessa
Nivusvammojen teippaukseen erikoistunut teippari naisten joukkuessa.
Ensiapukurssi, harrastelijateatteri
Krav magassa ja nyrkkeilyssä on molemmissa ollut aika paljon kontaktiharjoittelua.
Olisi mielenkiintoista kuulla vähän enemmän niistä toimintatavoistasi tanssipaikoilla.
Työväenopiston ranskan, italian ja espanjan kurssit keräävät lähinnä naisia. Sinne miehenä mukaan!
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista kuulla vähän enemmän niistä toimintatavoistasi tanssipaikoilla.
No olin kuulemma puristellut pakaroista. Mitä tavallaan olinkin, koska mielestäni paritanssiin kuuluu läheinen kontakti eri osapuolien välillä. Puristin kuulemma naisia myös liian lähelle voimakkaasti ja yritin suudella (mitä en kyllä yrittänyt!). No en voinut korjata "virheitäni" koska minua kiellettiin ilmestymästä sinne jo ensimmäisen kerran jälkeen.
ap
Kävely. Kävelytiellä komea keski-ikäinen mies juttelee kivasti tädille. Tai rannalla. On vallan mukavaa ja kivaa.
Taitoluistelu, jäätanssi, kuviokellunta, mitä näitä perinteisiä kontaktilajeja on.
------