Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri on laittanut angorakissalleen nimeksi Pertti

Vierailija
24.05.2014 |

Mitähän ihmettä sen ihmisen päässä liikkuu... :O

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pertti on hyvä nimi.Missekö sen pitäis olla?

Vierailija
2/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein hyvä nimi. Mitä omassa päässäsi liikkuu, kun vaivaat sitä kaverisi kissan nimellä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän ex-kissat olivat Kalle ja Erkki :)

Tosin ne oli jo nimetty kun tulivat meille.

Vierailija
4/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana :D

Vierailija
5/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava nimi!

Vierailija
6/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tykkään!

Vierailija
7/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan trendi-nimi nykyään!

Vierailija
8/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:34"]

Loistava nimi!

[/quote]

Ai kissalle?

Vierailija
9/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvosen?

Vierailija
10/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä hyvä nimi lemmikille. Itse olen antanut kissalleni hyvinkin pehmeästi äännettävän nimen. Se tarkoittaa käytännössä sitä, että kun kissani tekee pahojaan, sen nimen huutaminen on melko hyödytöntä, koska siitä puuttuu terävä painotus kokonaan. Nykyään kissani lopettaa pahojen tekemisen heti, kun karjaisen "katti perkele!" Mielestäni "Pertti!" olisi kivampi huutaa :)

Ja jos kissa näyttää Pertiltä, niin sittenhän se on Pertti. Oma kissani näyttää taas nimensä veroiselta, joten sinänsä en kadu nimivalintaani.

Vierailija
11/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana =).

Vierailija
12/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainio nimi! 

Vierailija
13/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana<3 pikkupertti kisuli :) aivan suloinen nimi, tuo pertti.

Vierailija
14/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:25"]

Mun mielestä hyvä nimi lemmikille. Itse olen antanut kissalleni hyvinkin pehmeästi äännettävän nimen. Se tarkoittaa käytännössä sitä, että kun kissani tekee pahojaan, sen nimen huutaminen on melko hyödytöntä, koska siitä puuttuu terävä painotus kokonaan. Nykyään kissani lopettaa pahojen tekemisen heti, kun karjaisen "katti perkele!" Mielestäni "Pertti!" olisi kivampi huutaa :)

Ja jos kissa näyttää Pertiltä, niin sittenhän se on Pertti. Oma kissani näyttää taas nimensä veroiselta, joten sinänsä en kadu nimivalintaani.

[/quote]

ja mitenhän helevetissä kissa voi näyttää Pertiltä....

Vierailija
15/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Oon tän aiemminkin täällä kertonut, et mun katti on Onni Nau-Kusti. Terveisiä vaan kaikille, jotka tunnistaa.

Kuulemma lemmikkien nimistä voi päätellä seuraavat suosikkinimet lapsilla. Joten Pertti, Erkki ja Martti tulevat olemaan tossa viiden kuuden vuoden kuluttua kovaa valuuttaa. Edelläkävijäthän noita jo antaa tenavilleen.

Vierailija
16/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:32"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 22:25"]

[/quote]

ja mitenhän helevetissä kissa voi näyttää Pertiltä....

[/quote]

En tiedä. Miten kissa voi näyttää Misseltä? Tai Fionalta? Tai Roskaämpäriltä? Miten joku lapsi voi näyttää ihan Jannelta ja toinen Liisalta? Kyllähän elävästä olennosta jostain kumpuaa sellainen olo, että tälle kuuluu tälläinen nimi. Vaikka siihen toki vaikuttavat vuosikymmenet ynnä muut, mutta silti. Monesti kaikki Jessica Janicat ovat jotenkin ihan nimensä näköisiä. Olen elämäni aikana myös tavannut pari ihmistä, joilla oli mielestäni ihan väärä nimi. Eli esim. "Milla" ei ollut yhtään Millan oloinen, vaan muistutti enemmän Elinaa. Kesti tosi kauan oppia näiden parin ihmisen nimet, kun aina kutsuin heitä väärällä nimellä.

En osaa tätä oikein järkevästi selittää, mutta uskon että kissa voi näyttää Periltä :D

Vierailija
17/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tutulla on Pertti-niminen norjalainen metsäkissa

Vierailija
18/28 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kissojen nimet Spede ja Pasanen.Varsinkin Spede näyttää eräältä entiseltä

viihdetaiteilijalta.

Vierailija
19/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, tänään sain tietää, että Pertti on raskaana. En aikaisemmin edes tiennyt, että kyseessä oli naaraskissa. Juuri kun aloin jopa tottua nimeen kissalla, mutta nyt se kuulostaa entistä oudommalta.

-ap

Vierailija
20/28 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 20:54"]

No niin, tänään sain tietää, että Pertti on raskaana. En aikaisemmin edes tiennyt, että kyseessä oli naaraskissa. Juuri kun aloin jopa tottua nimeen kissalla, mutta nyt se kuulostaa entistä oudommalta.

-ap

[/quote]

Noo, jos se ois jatkossa Pertta tai Perttiina?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kaksi