Oletko käynyt tänään ulkona?
Mä kävin kaupassa ostamassa vessapaperia ja siideriä.
Kommentit (25)
Mä kävin juoksemassan 8 kilsan kinkunsulattelulenkin. Täytyy kyllä sanoa, että eilen tuli suuhun tuungettua sen verran paljon polttoainetta, että tänään olis heittämällä menny vaikka maratoni.
Kohta taas jatkuu syöminen 😋
Pari kertaa röökillä. Oli muuten länsirannalle satanut lunta yöllä. Komia oli kessutella kun maisemat paljon kivemmat
It ss not your business. Your busines is shut the fck up dumb asss.
Viideltä aamulla olin ekan kerran koiran kanssa ulkona. Toisen kerran käytiin pari tuntia sitten. Nyt odottelen, että lapsi saa lounaansa syötyä, että päästään laskemaan mäkeä.
En ole vielä noussut edes sängystä.
En ole ja tuskin tänään menenkään ulos.
Käytiin n. tunnin kävelylenkillä, tuli illalla syötyä kaikenlaista herkkua. Kohta jatketaan, joten vähän raitista ilmaa ja liikuntaa väliin. :)
Kyllä ollaan käyty pari tuntia köpöttelyä jokaisena päivänä, koska kukaan muu sitä liikuntaa ei tee toisen puolesta. Mies otti esille luistelusuksensa metsäkävelyn jälkeen ja hyvin sekin onnistui. Hyvä etten ole hävittänyt vanhaa hiihtopukua:-D
Aatto oli ihan lumeton, mutta joulupäivän aamuksi oli tullut muutama sentti lunta. Pitihän sitä käydä reippailemassa lunta ihmetellen.
Olen käynyt, onneksi on koira, tuskin muuten olisin käynyt.
Askelmittari näyttää 21.000 askelta, eli tänään on kävelty noin 15 kilometriä. Vuoden 5.000 kilometrin tavoitteesta puuttuu vielä 28 kilometriä. Sunnuntaina varmaan menee rajapyykki rikki. 😊
Kävin aamulenkillä juoksemassa 5km. Tulin kotiin pari tuntia sitten, jolloin kävin kävellen kaupassa n. 500m suuntansa.
Kahdesti käynyt kävelyllä, aamulla puolitoista tuntia, päivällä vajaa tunti. Illalla käyn vielä pikkulenkin, noin puoli tuntia. Personal trainer, nääs (labbis).
Kolmesti koiran kanssa ja kerran lapsen kanssa. Ja tein lumityöt.
Mä kävin hakemassa maitoa ja kahvia.
Kävin aamulla apteekissa ja kaupassa. Autolla tosin, mutta onhan sekin ulkoilua.
Ei ole ollut tarvetta. Eikä ole tulossa tarvetta. Ulkoilu jouluna on masokistien hommaa. Itsellä ei ole tarve ylensyödä.
Emmä vielä just heräsin.