Miten saan p****n hajun kuriin helteillä?
Miten te estätte ettei tuoksahda alapää näillä helteillä? Käyn suihkussa pari kertaa päivässä ja muutenkin suihkutan wc-käyntien aikana mutta silti se haju vaan puskee :( Mitä te käytätte, talkkia tms? Mulla ei talkkikaan auta :(
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:15"]
kloriitilla ja hankaus pulloharjalla
[/quote]
Synnyttäneillä vessaharjalla.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:15"]
[/quote]
Synnyttäneillä vessaharjalla.
[/quote]
Yli kaksi lasta synnyttäneillä mopilla.
Lopeta jumalaton peseminen ja lutraaminen, niin sitten pysyy bakteerikanta kunnossa.
Ja unohtakaa ne keinokuituiset alushousut. Puuvillaiset parhaat.
Maitohappobakteereita kapseleina (apteekista) toosaan.
Mikäs ongelma tuo on, haju vaan houkuttaa paritteluvalmiit urokset paikalle.
Äläkää viittikö naurattaa, pissit meinas housuun tulla!;)
siis pillun vai paskan hajun? Jos uloste haisee pesuista huolimatta, niin en tiedä, mikä on vialla, mutta jos se taas tulee emättimestä, niin siellä voi olla joku tulehdus
no nyt, tuli vähän, liikaa pilkkuja t. 2
Pese saippualla se värkkisi ni ei haise
Pimppidödö kehiin, löytyy netistä! Mulla sama ongelma, eikä liity kyllä paskaan millään tavalla, eikä oo tulehduksia
Ei mun tarvi koskaan kuurailla urakalla eikä millekään haise. Sulla ei varmaan oo terve alapää. Kannattaa käydä gynellä.
Pesette liikaa. Kerran, max kaksi kertaa päivässä pesu pelkällä vedellä riittää.
Liika peseminen on tuhonnut kaikki nrmaalit bakteerit sieltä, siksi haisee. Käy lääkärissä ja lopeta jatkuva kuuraaminen.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:16"]
Pimppidödö kehiin, löytyy netistä! Mulla sama ongelma, eikä liity kyllä paskaan millään tavalla, eikä oo tulehduksia
[/quote]
Kiitos, löysin Oriflamelta intiimidödön ja laitoin heti tilaukseen.
Niin, minulla ei ole sp-tauteja, ei bakteerivaginoosia, mulla vain tuoksahtaa voimakkaalle. Kloriittikaan ei tehoa :D
[quote author="Vierailija" time="24.05.2014 klo 20:08"]
Miten te estätte ettei tuoksahda alapää näillä helteillä? Käyn suihkussa pari kertaa päivässä ja muutenkin suihkutan wc-käyntien aikana mutta silti se haju vaan puskee :( Mitä te käytätte, talkkia tms? Mulla ei talkkikaan auta :(
[/quote]
Miksi pitäisi saada? Se tuoksuu sille kun sen pitääkin tuoksua. Liika peseminen on todella huonoa.
Tai sitten luulet vaan. Olen alan mies enkä ole vielä tähän ikään havainnut kuvailemaasi tapausta.