Montako konvehtirasiaa saitte joululahjaksi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en yhtään. Jos kympillä saa kolme tai neljä rasiaa, niin herää
kysymys että mistä aineksista sitä suklaata tehdään jos myydään puoli
ilmaiseksi asiakkaille..
Tuosta jo arvaakin, mistä "konvehtirasiasta" on kyse. 10-pack seuraava hitti suomalaisille?
Vierailija kirjoitti:
Vihreitä kuulia (äidiltä, koska vegaanisia)
Wiener nougaita (myös äidiltä, koska vegaanisia)
Juhlapöydän konvehteja (ei tule syödyksi, koska olen vegaani. Otan mukaan mummolaan ja aion "unohtaa" ne sinne. Tiedän, että mummo ja miehensä tykkää)
Ai ootko sä vegaani? Kerrotko kerran vielä, kun ei varmaan vielä tajuttu että just sä olet vegaani.
Sain aladdin rasian, after eightejä ja kaksi suklaalevyä. En tykkää mistään niistä. Kuvottaa ajatuskin. Ehkä syötän ne töissä ihmisille.
Ei ostettu yhtään. Olen päässyt sokeri riippuvaisuudesta ja sokeri ällöttää. En pysty syömään enää liian sokerisia mössöjä ja ne alkavat väsyttämään.
En saanut yhtään lahjalahjaa, vain rahaa. En aio ostaa niillä ainuttakaan konvehtirasiaa, joten vastaan 0.
Vierailija kirjoitti:
Juhlapöydän konvehteja (ei tule syödyksi, koska olen vegaani. Otan mukaan mummolaan ja aion "unohtaa" ne sinne. Tiedän, että mummo ja miehensä tykkää)
🤣
Vierailija kirjoitti:
Onneksi en yhtään. Jos kympillä saa kolme tai neljä rasiaa, niin herää
kysymys että mistä aineksista sitä suklaata tehdään jos myydään puoli
ilmaiseksi asiakkaille..
Tai kauppias laittaa niitä vetonaulaksi halvalla. Tai muuten ne eivät mene kaupaksi kun monet karttavat sitä palmuöljyä ja sokeria. Sokeriahan niissä on ihan älyttömästi.
En saanut yhtään. Olisi kyllä ollut kiva saada.