Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini ja nuuska

Vierailija
24.05.2014 |

Kuinka kauhuissasi olisit jos saisit selville että teini-ikäisesi käyttää nuuskaa? Kuinka paljon pahempi kun tupakanpoltto? Olen pitänyt puheen pariinkin otteeseen mutta huomasin että nuuskaa kaveripiirissä käytetään edelleen. Näyttää olevan yleistä. Tenttattaessa ei kuulemma päivittäistä käyttöä mutta enhän voi tietää koko totuutta.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mennä hirveästi kauhistelemaan, kun itsekin käytän silloin tällöin. Terveysriskejä ei edes ole yhtä paljon kuin tupakassa, nikotiinin määrä kyllä suurempi ja onhan se aika ällöttävä tapa. Kehottaisin lopettamaan ennenkuin ehtii aloittamaankaan.

Vierailija
2/10 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskaa huuleen ja jopparit kiittää kun rahtaavat venäjältä ja ruotsista nuuskaa mitä pennuille ym. Myyvät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/10 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on teini joka kans sitä käyttää. Minusta 14 vuotias voisi muutakin tehdä elämässään enkä nuuskan käytöstä tykkää yhtään. Tehköön aikuisena sitten näin. Ei nuuskan käyttö hyväksikään nuorena ole. Olen myös nähnyt kun se on teinini suussa ja se jollain lailla päihdyttää häntä. Tosi huolissani olen. Puhunutkin olen mutta mitä voin.

Vierailija
5/10 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötä sille yks nuuskatyyny?

Vierailija
6/10 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai se pahempi ole kui tupakka muttta ei paljon parempikaan. Nikotiinia on paljon ja luulisi vahingoittavam suun limakalvoja, itse koitin joskus kerran ja kirveli kuin mikä. Sano että näyttää tyhmältä ja nuuskahuulien kanssa ei kukaan halua pussailla.

Vierailija
7/10 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella yleistä nuorten keskuudessa ja asenne nuuskaaan on myönteisempi kuin tupakkaan.

Vierailija
8/10 |
03.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuska on terveellisempää kuin tupakka. Kyllä sen tuntee. Puntti nousee ja jaksaa juosta vaikka nuuskaa, mutta tupakan kanssa on ihan toinen juttu.

Vierailija
9/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
10/10 |
30.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöt ainakin tykkää hengailla nuuskaavien lätkä jätkien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän