Rakastan mieheni harmaita hiuksia!
Minusta mun mieheni, 47-v, harmaantuu charmantisti, ohimoilla on harmaata ja siitä jatkuu harmaana korvan taakse.
Mä niin tykkään siitä, mille se saa mun mieheni näyttämään. Häntä harmaantuminen häiritsee, minua se taas lähes villitsee.
Kommentit (10)
Sama. Mieheni on puoliksi italialainen ja hänellä se musta paksu tukka on muuttunut salt 'n pepper -tyyliseksi. Aaah!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:44"]
Miika Nousiainen... ah!
[/quote]
Oi kyllä!
Rakastaako miehet naisten harmaita?? Nii-in...
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:49"]
[/quote]
Onko kaikesta oikeasti pakko aina vääntää sukupuolten välinen taistelu?
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:49"]
[/quote]
Minulle riittää, että mies rakastaa minua sellaisena kuin olen. Minä rakastan miestäni sellaisena kuin hän on, harmaine hiuksineen jne. Hänessä on jotain sellaista, jota en ole muissa kohdannut ja ilmeisesti minussakin on jotain, joka on hänelle ainutlaatuista.
Minäkin tykkään noista harmaista niin parta- kuin hiuskarvoista miehelläni. Sitä taas ahdistaa se harmaantuminen eikä yhtään ymmärrä kun sanon, että minusta se näyttää yhtä komealta kuin silloin reilu 20 vuotta sitten.
Ajatteleekohan se samoin minun mahamakkaroistani, sitä en ole uskaltanut edes kysyä..=)
Mun miehellä oli harmaat hiukset jo kolmekymppisenä. Minusta ne sopii hänelle, mutta itseään häiritsee. Partakin on ihanan kirjava.
Mun mies on 32v. ja täysin harmaana jo hiukset! Saa niitä varmaan musta ja muksuista! ;D
Minäkin tykkään mieheni harmaista, mutta omiani inhoan sen verran paljon että olen alkanut värjätä niitä kerran kuussa piiloon. jotenkin miehellä harmaantuminen vaan lisää charmia, kun taas naisella se tekee vaan vanhan ämmän näköiseksi...