heräsin siihen, kun mies hieroi haarojani
Avasin silmät ja hän oli vieressäni muna pystyssä alasti. Innoissani kierähdin selälleni ja nakkasin alkkarit pois ja otin mieheni sisääni. Se oli ihana herätys!
miksi täällä aina kauhistellaan tommosta lähestymistapaa? Mä en voi ymmärtää niitä, jotka innostuu seksiin vasta monen tunnin lämppäämisen ja hemmottelun jälkeen.
eikö teitä muka kiihota se, että miehenne haluaa teitä vehje kivikovana ja laittaa himosta värisevän kätensä häpynne päälle ja hieroo? Mä olen samantien himosta hulluna.
Kommentit (16)
Niin kauan kun on mahdollisuus sanoa ei, tuo on ok. Aina ei ole.
Mä en tykkää, että ensimmäisenä. Käydään haaroihin, mutta jos mies herättää suutelemalla kaulaa ja Se kalu on kovana niin ne haarat aukeaa simsalabim ilman mitään hieromisia.
Mulla tuppaa herätessä olemaan kauhia pissahätä.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:12"]
Niin kauan kun on mahdollisuus sanoa ei, tuo on ok. Aina ei ole.
[/quote]
Näin.
Oon ehkä erilainen kuin aikaisemmat vastaajat, mulle on tärkeetä että kuka se mies on. Joku tuttu mies tai mies jonka kans oon mennyt nukkuun niin sit olis ok.
Mut varmaan pelästyisin jos se olis joku random mies. Vaikka huoltomies hiippaillu yleisavaimilla sisään, hui puistatus!
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:18"]
[/quote]
Nami.. anna tulla vaan.. ei se häiritse... ;)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:40"]Oon ehkä erilainen kuin aikaisemmat vastaajat, mulle on tärkeetä että kuka se mies on. Joku tuttu mies tai mies jonka kans oon mennyt nukkuun niin sit olis ok.
Mut varmaan pelästyisin jos se olis joku random mies. Vaikka huoltomies hiippaillu yleisavaimilla sisään, hui puistatus!
[/quote]
Hymähdytti.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:40"]
Oon ehkä erilainen kuin aikaisemmat vastaajat, mulle on tärkeetä että kuka se mies on. Joku tuttu mies tai mies jonka kans oon mennyt nukkuun niin sit olis ok.
[/quote]
Entä aamulehden jakaja, kelpaisko... Olen huomen töissä...
[/quote]
Outoa, mä aina jätän ulko-oven rappukäytävään hieman raolleen juuri toivossa, että joku rappukäytäväsä aamulla viereileva (joku uu kuin posteljooni, se on turn-off) tuntematn mies hiippailisi hieromaan pilluani ennen varsinaista heräämistäni. Ottaisin heti ssiltä suihin ja ratsastaisin, kunnen lopussa antautuisin kiihkoissani miehen pantavaksi.
Pitänee laittaa oveen lappu selventämään tarpeitani, koska avoin ovi ei ole tuottanut tulosta.
miksi jotkut miehet kirjottelee tänne tälläsiä alotuksia jatkuvasti?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:46"]
[/quote]
Outoa, mä aina jätän ulko-oven rappukäytävään hieman raolleen juuri toivossa, että joku rappukäytäväsä aamulla viereileva (joku uu kuin posteljooni, se on turn-off) tuntematn mies hiippailisi hieromaan pilluani ennen varsinaista heräämistäni. Ottaisin heti ssiltä suihin ja ratsastaisin, kunnen lopussa antautuisin kiihkoissani miehen pantavaksi.
Pitänee laittaa oveen lappu selventämään tarpeitani, koska avoin ovi ei ole tuottanut tulosta.
[/quote]
Aamulehden jakaja ei ole posteljooni vaan lehdenjakaja...
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:48"]miksi jotkut miehet kirjottelee tänne tälläsiä alotuksia jatkuvasti?
[/quote]
En mä ole mies :D
Mutta minua alakerrasta hieronut aviomieheni on. Ap
Voiku mäki saisin tollasen herätyksen! Kolme vuotta sitten tuollaisia herätyksiä tuli useinkin, nyt ei ole enää seksiäkään kuin kerran kuukaudes :-/
[quote author="Vierailija" time="24.07.2014 klo 14:50"]
Aamulehden jakaja ei ole posteljooni vaan lehdenjakaja...
[/quote]
Teen varhaisjakelua opiskelun ohella ja ainoat kommentit mitä olen tähän asti kuullut ovat olleet "postinjakaja" (juu, pitkä päivä meillä Itellan postinjakajilla, klo 2:30 aamuyöstä kierretään vielä edellispäivän aamulla aloitettua reittiä). Joku sanoi spontaanisti "postipate" ja heti perään huusi "ethän tuo minulle laskuja". Kolmas luuli, että olin aamulenkillä työliivit päällä ja nippu lehtiä kädessä.
Ei se mitään. Hyvä, että olivat tolkuissaan eivätkä niitä rappuun sammuneita joiden kamat on vieressä levällään ja yli pitää yrittää hyppiä. Känniläisiä näkee tietysti paljon keskellä yötä. Rappukäytävässä ei pääse ohittamaan näitä puolelta toiselle huojuvia tapauksia. Kerran oli keskellä rappua ihmisen vääntämä iso kasa sitä itseään ja haju oli aika hurmaava. Valitettavasti henkeä ei voinut pidättää joko rapun jaon ajaksi.
On niitä raollaan olevia oviakin ollut ja avaimia ovesta roikkumassa, ei tosin tullut mieleeni mennä herättämään asukasta alastomana, muna pystyssä.
Mä rakastan myös tollaisia herätyksiä, käyn jotenkin ekstra kuumana sillon. :)