Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miks *tussa mä en laihdu???

Vierailija
23.05.2014 |

Liikun min 1h päivässä, käyn 3krt kuntosalilla, syön vähemmän, proteiinia joo, hiilarit aika minimissä. en ymmärrä, siis en todellakaan.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot jo ihan normaalin kokoinen, ettei sussa ole mistä laihtua? Käy paskalla, se pudottaa painoa!

Vierailija
2/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sä syöt kuitenkin sit liikaa, selväähän se on. Jos syötkin liikaa niitä proteiinijauheita/patukoita tms? Niissä on kuitenkin ihan hirveesti kaloreita ja laihtuaksesi sun on oltava miinuskaloreilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Superdieetillle siitä, mars!

Vierailija
4/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun oikeesti kalorit puolet entisestä, enkä todellakaan syö patukoita, jauheita ym vaan pähkinöitä,papuja kikherneitä rahkaa, kohtuudella. en tiedä, hirveetä kun ennen söin suklaata, karkkia ja paljon ja puolet enemmänb ja silti paino pysyi samana. En ymmärrä.

Vierailija
5/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko painat? Pituus?

Vierailija
6/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika turha aloitus, jos et kerro mitään muuta laihduttamisestasi kuin tuon. Et kerro pituutta ja painoasi, kauan olet yrittänyt laihduttaa, lasketko kaloreita jne... Eipä noilla tiedoilla kukaan voi auttaa.

Vierailija
7/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutushistoriasi? Kauanko olet nyt laihduttanut tällä kertaa? Ikäsi?

Vierailija
8/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjota muistiin kaikki syömiset ja juomiset, myös ne mitättömältä tuntuvat. Älä muuta syömisiäsi sen takia että kirjoitat ne muistiin. Jonkin ajan kuluttua katsot vain listasta ja tadaa, asia selviää.

Vierailija
9/76 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aineenvaihdunta ei toimi kunnolla, on jotenkin säästöliekillä? Juothan paljon vettä, ja syöt aamupalan, ja ateriaväli max 4 tuntia?

Vierailija
10/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa kun oikeesti pistän kaiken ylös ja lasken kalorit! Tsemppiä!!!

Vierailija
11/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttaa kun oikeesti pistän kaiken ylös ja lasken kalorit! Tsemppiä!!!

Vierailija
12/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko laskenut kaloreita joka päivä? Jos sittenkin syöt liikaa? Tai sitten olet säästöliekillä? Jos se onkin hormonijuttuja?

Vierailija
13/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukutko riittävästi etkä kärsi kroonisesta stressistä? Ne lihottavat.

Vierailija
14/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neste kertyy kudoksiin? Syötkö liian suolaista tai lisäaineella terästettyä teollista moskaa?

treenaat väärin liian isoilla painoilla..

Vierailija
15/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neste kertyy kudoksiin? Syötkö liian suolaista tai lisäaineella terästettyä teollista moskaa?

treenaat väärin liian isoilla painoilla..

Vierailija
16/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jotenkin voi uskoa että söisin liikaa, mutta täytyy pitää päiväkirjaa vaikka vkon ajalta. Mä oon miettinyt juurikin kaikkea stressi ym hormoonijuttuja, kun jotenkin tuntuu että esim tällä liikunnanmäärällä olisi pakko paino pudota edes hiukan. Pieniä lapsia, eli nukun kyllä ihan liian vähän ja töistä stressi, mutta voiko vaikuttaa niin paljon? Mikä se säästöliekki edes on? Ensin uskottelin että olen jotenkin kiinteytynyt, mutta jostain liun että se on ihan huuhaata. ja mittanauha näyttää ihan surkeeta vyötärönympärystä aina vaan.... Vaikka vattalihakset on ihan mahtavat :)

Vierailija
17/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mikä on tuo tunnin liikuntasi?

Vierailija
18/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka asia nyt olisi laskea ne kalorit, ettei niissä ole ongelmaa. Liity esim maksuttomaan Kiloklubiin. Siellä voit etsiä laajoista ruoka-ainelistoista syömäsi ruoat ja klikkailla päivän ruokalistallesi esimerkiksi 1prk maitorahkaa, 100g kikherneitä suolaliemessä ja yhden suuren banaanin, ja palvelu yhteen automaattisesti koko päivän kalorit kaikista lisäämistäsi ruoista. Listat ovat kattavat, mutta jos et vaikka löydä vaikka Valion jugurttia, niin voit yhtähyvin lisätä muun vastaavanlaisen tuotteen ruokalistallesi. Voit myös suunnitella ruokavalioita etukäteen tuleville päiville ja laskea suunniteltujen ruokien kalorit valmiiksi. Kiloklubi laskee myös kalorintarpeesi ja sinne voi lisätä liikunnat myös, joten se osaa ottaa huomioon myös liikunnan vaikutuksen kaloritarpeeseen. Myös muita ominaisuuksia löytyy, esim palvelu laskee saatko tarpeeksi proteiinia.

Vierailija
19/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään valmisruokia, en lihaa, suolaa ehkä liikaa mutta tuskin kerää nestettä niin paljon? Mitä tapahtuu jos treenaa liian isoilla painoilla? Miksi pienempipaino hyvä?

Vierailija
20/76 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse veikkaisin säästöliekkiä. Oma kehoni vetää sille heti kun kalorit tippuu liian alas, paino ei tipu ja pienikin ylimääräinen suupala jämähtää vyötärölle. Vedä muutama päivä mahaan mitä sattuu ja sitten pudota kalorit esimerkiksi 1300kcal.