Miks *tussa mä en laihdu???
Liikun min 1h päivässä, käyn 3krt kuntosalilla, syön vähemmän, proteiinia joo, hiilarit aika minimissä. en ymmärrä, siis en todellakaan.
Kommentit (76)
No sä syöt kuitenkin sit liikaa, selväähän se on. Jos syötkin liikaa niitä proteiinijauheita/patukoita tms? Niissä on kuitenkin ihan hirveesti kaloreita ja laihtuaksesi sun on oltava miinuskaloreilla.
Mutta kun oikeesti kalorit puolet entisestä, enkä todellakaan syö patukoita, jauheita ym vaan pähkinöitä,papuja kikherneitä rahkaa, kohtuudella. en tiedä, hirveetä kun ennen söin suklaata, karkkia ja paljon ja puolet enemmänb ja silti paino pysyi samana. En ymmärrä.
Aika turha aloitus, jos et kerro mitään muuta laihduttamisestasi kuin tuon. Et kerro pituutta ja painoasi, kauan olet yrittänyt laihduttaa, lasketko kaloreita jne... Eipä noilla tiedoilla kukaan voi auttaa.
Laihdutushistoriasi? Kauanko olet nyt laihduttanut tällä kertaa? Ikäsi?
Kirjota muistiin kaikki syömiset ja juomiset, myös ne mitättömältä tuntuvat. Älä muuta syömisiäsi sen takia että kirjoitat ne muistiin. Jonkin ajan kuluttua katsot vain listasta ja tadaa, asia selviää.
Jos aineenvaihdunta ei toimi kunnolla, on jotenkin säästöliekillä? Juothan paljon vettä, ja syöt aamupalan, ja ateriaväli max 4 tuntia?
Mulla auttaa kun oikeesti pistän kaiken ylös ja lasken kalorit! Tsemppiä!!!
Mulla auttaa kun oikeesti pistän kaiken ylös ja lasken kalorit! Tsemppiä!!!
Oletko laskenut kaloreita joka päivä? Jos sittenkin syöt liikaa? Tai sitten olet säästöliekillä? Jos se onkin hormonijuttuja?
Nukutko riittävästi etkä kärsi kroonisesta stressistä? Ne lihottavat.
Neste kertyy kudoksiin? Syötkö liian suolaista tai lisäaineella terästettyä teollista moskaa?
treenaat väärin liian isoilla painoilla..
Neste kertyy kudoksiin? Syötkö liian suolaista tai lisäaineella terästettyä teollista moskaa?
treenaat väärin liian isoilla painoilla..
Mä en jotenkin voi uskoa että söisin liikaa, mutta täytyy pitää päiväkirjaa vaikka vkon ajalta. Mä oon miettinyt juurikin kaikkea stressi ym hormoonijuttuja, kun jotenkin tuntuu että esim tällä liikunnanmäärällä olisi pakko paino pudota edes hiukan. Pieniä lapsia, eli nukun kyllä ihan liian vähän ja töistä stressi, mutta voiko vaikuttaa niin paljon? Mikä se säästöliekki edes on? Ensin uskottelin että olen jotenkin kiinteytynyt, mutta jostain liun että se on ihan huuhaata. ja mittanauha näyttää ihan surkeeta vyötärönympärystä aina vaan.... Vaikka vattalihakset on ihan mahtavat :)
siis mikä on tuo tunnin liikuntasi?
Eka asia nyt olisi laskea ne kalorit, ettei niissä ole ongelmaa. Liity esim maksuttomaan Kiloklubiin. Siellä voit etsiä laajoista ruoka-ainelistoista syömäsi ruoat ja klikkailla päivän ruokalistallesi esimerkiksi 1prk maitorahkaa, 100g kikherneitä suolaliemessä ja yhden suuren banaanin, ja palvelu yhteen automaattisesti koko päivän kalorit kaikista lisäämistäsi ruoista. Listat ovat kattavat, mutta jos et vaikka löydä vaikka Valion jugurttia, niin voit yhtähyvin lisätä muun vastaavanlaisen tuotteen ruokalistallesi. Voit myös suunnitella ruokavalioita etukäteen tuleville päiville ja laskea suunniteltujen ruokien kalorit valmiiksi. Kiloklubi laskee myös kalorintarpeesi ja sinne voi lisätä liikunnat myös, joten se osaa ottaa huomioon myös liikunnan vaikutuksen kaloritarpeeseen. Myös muita ominaisuuksia löytyy, esim palvelu laskee saatko tarpeeksi proteiinia.
En syö mitään valmisruokia, en lihaa, suolaa ehkä liikaa mutta tuskin kerää nestettä niin paljon? Mitä tapahtuu jos treenaa liian isoilla painoilla? Miksi pienempipaino hyvä?
Itse veikkaisin säästöliekkiä. Oma kehoni vetää sille heti kun kalorit tippuu liian alas, paino ei tipu ja pienikin ylimääräinen suupala jämähtää vyötärölle. Vedä muutama päivä mahaan mitä sattuu ja sitten pudota kalorit esimerkiksi 1300kcal.
Ehkä oot jo ihan normaalin kokoinen, ettei sussa ole mistä laihtua? Käy paskalla, se pudottaa painoa!