Haittaako sinua jos lapsesi saa kirpparilta ostetun synttärilahjan?
Käytän lasten kavereiden lahjoihin yleensä max 15e. Tällä saa kaupasta jotain aika pientä. Esim yksi Littlest pet shop -hahmo maksaa kaupassa 6e, näitä saisin ostettua 2kpl. Tori.fi:ssä samalla hinnalla saisin niitä 15kpl.
En ostaisi 30-40e maksavaa Monster High -nukkea lahjaksi kaupasta, mutta kirpparilt saisin sen 15e:lla.
Häiritsiskö tämä sinua tai lastasi? Lahja ei olisi siis alkuperäisessä pakkauksessaan, mutta muuten täysin kunnossa.
Kommentit (27)
Kyllä haittaisi, hyi yöks. En myöskään itse koskaan veisi kirppiskamaa kellekään lahjaksi.
Haittaisi.ihan jo sillä kokemuksella etten ole ikinä nähnyt kirpputorilla uudenveroista lelua,kaikki selvästi käytetyn näköisiä.Ihmekkös tuo kun käyttötavaraa ovat..
Haittaa ja heittäisin roskiin. En ole koskaan antanut käytettyä lahjaa kenellekään.
Ei haittaisi. Olen itse miettinyt samaa asiaa. Kehtaanko viedä käytettyä lahjaa jollekin. Miehen sukulaisille kehtaisin kyllä, ovat sen verran "vihreitä" arvoiltaan, mutta muille. En varmastikaan sellaisille, joita en tunne kovin hyvin... Esim lapsen tarhakavereille tms. Mutta siis älytöntähän se on että aina pitää ostaa uutta. Kun meilläkin sitä roipetta joka synttäreiltä kertyy vielä niin paljon...
Totta tuo lelujen laatu,ponien ja barbien hiukset hamppuiset ja mallit vanhentuneet.kyllä kympillä löytää uutta jotain kivaa,DVD,värityskirja,barbin vaate.ei lasten lahjojen tarvi isoja olla.kirjan voi periaatteessa antaa luettuaan sen itse jos on uudenveroinen
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 23:59"]
Haittaa ja heittäisin roskiin. En ole koskaan antanut käytettyä lahjaa kenellekään.
[/quote]
Ai oikeesti heittäisit roskiin ne lapsesi saamaa 15 petsiä, joista lapsesi todennäköisesti tykkäisi?
Itse en ikimaailmassa kehtaisi viedä mitään käytettyä lahjaksi. Ja jos taas saisin jonkun kirppistavaran, kiittäisin ja laittaisin vähin äänin Spr.n konttiin