Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistus on vaan pahentunut nyt jouluna

Vierailija
24.12.2020 |

Pläh. Oli jo lieventynyt mutta nyt vaan pelottaa että kaikki menee pieleen. Eikä edes ole mitään sen kummempaa tarvetta "onnistua" jouluna mutta ei sitä nyt toivoisi ihan pskaa joulua. Arki on niin paljon helpompaa kestää kuin juhlapyhät. No, onneksi joulu on kohta ohi.

Kommentit (4)

1/4 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huokaise pari kertaa syvään, rentouta hartiat. Kyllä tämä tästä ohi menee niin kuin kaikki muukin.

Vierailija
2/4 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leila Koo kirjoitti:

Huokaise pari kertaa syvään, rentouta hartiat. Kyllä tämä tästä ohi menee niin kuin kaikki muukin.

Kiitos. Niinhän se menee.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Minä petyn itseeni joka joulu, koska en ikinä pääse tunnelmaan. Lapsille kuitenkin pitää ne tortut ja piparit ja kuuset vääntää ja lahjat antaa, vaikka ei kiin-nos-ta. Yritän näyttää iloista naamaa. Joulu suoritetaan läpi jo aikaisin aattona, jotta ei tarvitse montaa päivää repiä naamaansa tekohymyyn. Sukujoulua ei ole, eikä tule. Tarvitsisin jonkun lääkityksen, jos sellaisesta pitäisi selvitä!

Vierailija
4/4 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muistele vanhoja. Armeliaisuus itseä kohtaan on tärkeää. Suuntaa katseesi tulevaisuuteen ja usko, että jos toimit itse oikeudenmukaisesti ja rakkaudella, saat osaksesi myös kaikkea hyvää. Ajattele myös kaikista muista ihmisistä hyvää. Pahat ajatukset rumentavat oman sielusi, hyvät kaunistavat. Kaikkea parasta sinulle, ap. Minä ajattelen täällä sinua lämpimin ajatuksin ja toivon sinulle kaikkea hyvää. Toivon myös muille ahdistuneille ja onnettomille kaikkea hyvää. Muistakaa, että onneen tarvitaan vain vähän ja sekään vähä ei ole materiaa vaan löytyy sinusta itsestäsi. ❤️❤️❤️❤️❤️

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä