Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te joulun vihaajat ette vietä sitä joulua sellaisena kuin itse tykkäätte?

Vierailija
24.12.2020 |

Miksi tehdä jouluruokaa jos ei siitä pidä? Mutta ei kai se koko joulu voi hanurista olla jos et itse pidä jostain asiasta joulussa mistä joku toinen pitää!
Joulun saa tehdä oman näköisekseen.
Meillä lapsuuden kotona aina vanhemmat riitelivät jouluna. AINA. Itkivät, huusivat ja esittivät marttyyria.
Silti minä rakastan joulua. Olen tehnyt siitä oman näköiseni ja joulurauha alkaa meillä jo 20.12.
Hyvää joulua kaikille! Juuri sellaista kuin sinä itse haluat.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan me ollaan tehty jo 20 vuotta, kun kumpikaan ei pidetä jouluruuista. 

Vierailija
2/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin vietänkin, yleensä jossain tropiikissa. Tänä vuonna sattuneesta syystä en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua!

Vierailija
4/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan lasten takia moni ei-jouluuhminen joutuu panostamaan enemmän kuin haluaisi. Aika tylsä joulu olisi lapsilla jos vanhemmat vain makaisivat sohvalla telkkarin ääressä suklaata syöden. Se voisi aikuiselle olla rentouttavaa mutta ei lapsille. Näin lapsettoman ei-jouluihmisen mietteinä.

Vierailija
5/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku vihaa Joulua?

Vierailija
6/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan lasten takia moni ei-jouluuhminen joutuu panostamaan enemmän kuin haluaisi. Aika tylsä joulu olisi lapsilla jos vanhemmat vain makaisivat sohvalla telkkarin ääressä suklaata syöden. Se voisi aikuiselle olla rentouttavaa mutta ei lapsille. Näin lapsettoman ei-jouluihmisen mietteinä.

Tämä. Kyllä meillä mieskin haluaa jouluruokia, tykkää noista perinteisistä, tosin haluaa ostaa ne kaupasta. Mä varmaan laittaisin itselleni jotain ihan perusruokaa, aika kasvispainotteisesti. No porkkanalaatikosta minäkin tykkään ja kyllä meillä mulle kasviksiakin on. 

Vierailija
7/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä syödään perunallatikkoa, maksalaatikkoa, paistia (ei kinkku) ja saunotaan pitkään ja hartaasti. Lahjat avattu aina heti aamusta, koska ei olla haluttu lapsia kiusata. Aina etukäteen keskustellaan mitä itse kukin haluaa jouluna ja koostetaan siitä semmoinen mistä kaikki pidetään.

Ilman stressiä.

Lapset nyt teinejä.

Vierailija
8/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset pitäisivät ikävänä jos olisin koko joulun yksin. Ja minusta on tärkeämpää ettei heillä on kiva joulu ja he voivat aikuisinakin iloita joulusta.

Pidän siis itseäni menetettynä tapauksena, joten mieluummin teen lapset iloiseksi ja heidän tulevat joulunsa onnelliseksi. Heillä niitä on toivottavasti enemmän edessä kuin minulla.

Vierailija
9/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä rouva on jouluihminen, minä taas en, suorastaan antijouluilija.

Lasten ollessa pieniä piti hammqsta purren tsempata rouvan joulumieltymysten mukaan mutta nyt lasten ollessa teinejä joulusta on tullut enemmän omien mieltymysteni mukainen eli "ei hössötystä, korkeintaan paremmat pöperöt".

Vierailija
10/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku vihaa Joulua?

Se kaikki turha paniikkihössötys parin päivän vuoksi, vuodesta toiseen. Miksi?

Vierailija
11/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku vihaa Joulua?

Se kaikki turha paniikkihössötys parin päivän vuoksi, vuodesta toiseen. Miksi?

Se ”paniikkihössötys” on se joulumieli. Me muut pidämme siitä.

Vierailija
12/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne sitten elämällään tekisi kun ei voisi enää rageta joulusta mammiksella? Niiltähän lähti elämästä kaikki syyt elää.

Vierailija
13/13 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta lapsethan tottuvat siihen, mihin heidät totutetaan. Jos lapset on alusta asti totutettu siihen, että perheen joulu vietetään sohvalla suklaata syöden, niin se on heille se jouluperinne, ihan samoin kuin joillekin toisille kuusi, koristeet ja jouluruuat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan