Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonkohan Susanna Laineen kampaajakäynti maksaa?

Vierailija
24.12.2020 |

On meinaan likalla paljon hiuksia!
Kun mun lyhyemmän ja lirumman tukankin raidoitus ja latvojen tasaus maksaa pienen omaisuuden.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös pitkät hiukset ja olen käynyt kampajalla viimeksi huhtikuussa 2018. Eli aika edulliseksi tämä n tullut :)

Vierailija
2/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se hinta katso hiusten määrää vaan operaatiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ihan sama, mutta antaisin vaikka toisen munuaisen että pääsisin panemaan sitä.

Miten sun munuaisen paneminen liittyy Susannan hiuksiin?

Vierailija
4/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko kampaajalla käynti sitten yleensä teillä maksaa?

Vierailija
5/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hinta nimenomaan katsoo hiusten määrää. Eripituisille hiuksille on omat hintansa.

Mun puolta lyhyemmät hiuksetkin määritellään kampaajalla täyspitkiksi. Noi on luokkaa Rapunzel.

Vierailija
6/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljonko kampaajalla käynti sitten yleensä teillä maksaa?

Reippaasti yli 100 euroa.

Vierailija
7/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja maksaa.

Vierailija
8/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja maksaa.

Susannalla tulee sitten jo hiusten puolesta työnteko kannattavaksi.

Vierailija
9/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työnantaja maksaa.

Kuka sen työnantaja on?

Vierailija
10/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein pysty näkemään Susannaa enää minään tyttösenä onhan se jo nelikymppinen akka. Näin jossain kuvassa ilman meikkejä ja kyllä se aika on purrut yhtä lujaa kuin muihinkin sen ikäisiinsä. On kuitenkin kaunis nainen, hyvät piirteet, nuppikin kunnossa ja muuten hyväkuntoinen joten näyttää varmasti pitkään nuorekkaalta varsinkin kun vetää kunnon pinotexit pintaan. En tiedä panisinko kun en tunne, mutta ongelma on melko joutava kun olen varma ettei se minulle edes antaisi. Muuta elintä en siitä hyvästä antaisi kuin kokovartalomulkkua kauniissakin repussa voi olla huonot eväät joten munuainen on melkoista liioittelua.

Vierailija
11/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se hinta nimenomaan katsoo hiusten määrää. Eripituisille hiuksille on omat hintansa.

Mun puolta lyhyemmät hiuksetkin määritellään kampaajalla täyspitkiksi. Noi on luokkaa Rapunzel.

Ja vaikkei saisi niin myös sukupuoli määrittelee hintaa. Pitkähiuksinen mieheni maksaa tasoituksesta parikymppiä ja minä puolet enemmän

Vierailija
12/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on noin niin aika epäreilut asetelmat.

Mielestäni sen pitäisi olla mitä hiuksille tehdään ja sen mukaan hintaa määritellään.

No, siten miten se menee yhdessä paikassa niin toisin se voi mennä toisessa paikassa.

Vierailija
13/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikein pysty näkemään Susannaa enää minään tyttösenä onhan se jo nelikymppinen akka. Näin jossain kuvassa ilman meikkejä ja kyllä se aika on purrut yhtä lujaa kuin muihinkin sen ikäisiinsä. On kuitenkin kaunis nainen, hyvät piirteet, nuppikin kunnossa ja muuten hyväkuntoinen joten näyttää varmasti pitkään nuorekkaalta varsinkin kun vetää kunnon pinotexit pintaan. En tiedä panisinko kun en tunne, mutta ongelma on melko joutava kun olen varma ettei se minulle edes antaisi. Muuta elintä en siitä hyvästä antaisi kuin kokovartalomulkkua kauniissakin repussa voi olla huonot eväät joten munuainen on melkoista liioittelua.

Kauneuttaan aina kehutaan mutta kenellekään ei ole kelvannut. Ei miehelle eikä naiselle. Onko luonne ikävä?

Vierailija
14/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman satasen kun uusii pidennykset. Hänhän on itse niistä maininnutkin.

Vierailija
15/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutaman satasen kun uusii pidennykset. Hänhän on itse niistä maininnutkin.

Hän sanoi viimeisessä lähetyksessä, että hiukset ovat omat.

Jos hän raidoittaaniitä, niin maksaa aika paljon. Minä kun leikkaan ja raidoitan polkkatukkani, niin maksaa 120 e.

Vierailija
16/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauneuttaan aina kehutaan mutta kenellekään ei ole kelvannut. Ei miehelle eikä naiselle. Onko luonne ikävä?

Mistä tiedät ettei ole kelvannut? Itse on sanonut ettei tuo yksityiselämäänsä tai mahdollista parisuhdetta julkisuuteen

Vierailija
17/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se kelpaamisesta kiinni on, ihmissuhteet on aika vaikea laji, varsinkin jos on järki päässä ja lihanhinta korkealla. On kuitenkin aika onnellisen oloinen nainen, joten kannattaako hyvää olotilaa edes vaarantaa.

Vierailija
18/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kymppii

Vierailija
19/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tämähän ei täysin pidä paikkaansa vai riippuuko kampaamosta, en tiedä. Mulla on todella paksut hiukset ja joudun maksamaan aina enemmän, koska värimassaa kuluu enemmän ja myös aikaa värin laittamiseen jne. kuluu enemmän. 

Tällä hetkellä hiukseni on suurinpiirtein hartiamittaiset ja tasapitkät. Kun käyn laitattamassa pelkän tyvivärin ja latvat tasoitetaan, maksaa noin 150 €. Viimeksi laitettiin tyvivärin lisäksi muutamia raitoja ja hinta nousi heti melkein kahteen sataan.

Vierailija
20/23 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon. Susannan kaltainen julkkis ei käy missään halpiskampaamossa ja kun hiukset vielä ovat todella pitkät ja paksut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi