Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkähän takia veroeurot menee...

Vierailija
23.05.2014 |

aina näin. Lapsettomilta lapsien kouluruokailuun, hoikilta lihavien sairauskorvauksiin, autoilijoilta julkiseen liikenteeseen ja rikkailta köyhempien sosiaalitukiin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät kyllä. Mutta itseasiassa minä haluaisin korvamerkitä veroeuroni pakolaisten määrän lisäämiseen ja kotouttamiseen.

Vierailija
2/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat ovat myös itse syöneet koulussa ja useimmista tulee perheellisiä, hoikatkin käyttävät terveydenhuollon palveluja ja kuinka luulet, että autoteiden kunnossapito, auraus, katuvalot yms kustannetaan? Parempaa päivää sinulle, marttyyri! Lenkkeily piristää ja purkaa stressiä, suosittelen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on päätetty parlamentaarisessa veroeurojen korvamerkitsemistyöryhmässä, johon kuuluu vm:n alivaltiosihteereitä, vihreiden, rkp:n ja vasemmistoliiton kansanedustajia ja kaksi mamua. He sitten jakavat vuosittain nuo eurot juuri niin kuin ap tuossa esitti. Tämän lisäksi pitää muistaa, että mm. kaikki sivareiden maksamat verot ohjataan suoraan puolustusvoimille, työttömien verot maahanmuuttajien tukemiseen ja perussuomalaisten maksamat (tosin vähäiset) verot suoraan ruotsin kielen aseman vahvistamiseen.

Vierailija
4/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 09:09"]

Lapsettomat ovat myös itse syöneet koulussa ja useimmista tulee perheellisiä, hoikatkin käyttävät terveydenhuollon palveluja ja kuinka luulet, että autoteiden kunnossapito, auraus, katuvalot yms kustannetaan? Parempaa päivää sinulle, marttyyri! Lenkkeily piristää ja purkaa stressiä, suosittelen :)

[/quote]

Et sit ymmärtänyt kirjoitusta. Parempaa päivää sullekkin ;) ap.

Vierailija
5/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on kauhun tasapaino.