Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuollut sisko

Vierailija
23.05.2014 |

Minulla kuoli sisko 2008 ja hänellä oli kaksi ihanaa poikaa toinen vuoden vasta ja toinen pari vuotta. En menättänyt vain siskoani vaan myös nämä pojat. Siskoni lapsien isä löysi "naisen" joka on ihan hirvitys, en ole saanut nähdä poikia sen jälkeen.hän on vissiin hieman mustasukkainen. Käynyt minuunkin monesti kiinni ja sanonut että joutaisin sinne missä siskoni on jne. Haluan nyt kysyä neuvoa että miten tästä eteen päin sillä haluaisin tehdä jutun jästä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy neuvoa lastenvalvojalta, perheneuvolasta tai sosiaalitoimesta.

Kuulosta kauheelle tuo äitipuoli ja käsiksi ei saa käydä!!! Tiedä kuinka lapsia kohtelee. Hae apua ja älä luovuta äläkä anna periksi. Vaadi tapaamisia ja tuo väkivallat sun muut esille.

Vierailija
2/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Monesti ajatellut jo että kunhan pojat ovat vanhempia niin voin olla heihin yhteyksissä ja kertoa miksi heidän ainoa äitinsä sisko ( eli täti ) ei ole pitänyt yhteyttä.ajatella jos pojat luulee,että en ole halunnut olla yhteyksissä tai niin edelleen.. ei vaan jaksaisi odottaa poikien kasvamista.ikävä on kova.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota yhteyttä lasten isään ja kerro tunteesi.

Jos on fiksu niin kyllä ymmärtää, että lasten äidinpuoleinenkin suku on tärkeä.

Ovatko äidin vanhemmat elossa? Ehdota tapaamisia vaikka niin, että paikalla on myös muita sukulaisianne jos ongelmana on tämän uuden naisen mustasukkaisuus.

Vierailija
4/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aloin lukemaan tarkemmin. Lasten äiti on kuollut 2008 ja silti lapset ovat vuoden ja kaksivuotta? Eikun tarkoitit varmaan, että silloin kun lasten äiti kuoli niin he olivat sen ikäisiä?

Vierailija
5/5 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On äidin vanhemmat elossa. Siskoni oli minun ikäinen kuollessaan syöpään, eli 25 vuotta. Surullista että jäi nuoret pojat tai oikeestaan vauvat ilman äitiä. Isä laittaa mummolle syntymä päivä kutsuja joita minä en ole ikinä saanut, paitsi yhden kerran noin.3vuotta sittenkun olivat tämän "ihanan" tyttöystävän kans hetken erossa.