Tunnetko pariskuntia, joilla on samantyyliset nimet?
Joko etu-tai sukunimet?
Mä tunnen parikin tällaista tapausta...
Toinen pariskunta on Jari ja Mari, toinen Ari ja Mari.
Joskus oon miettinyt, että onpas löytäneet samannimiset parit itselleen. ;-P
Kommentit (106)
Meidän suvussa on pariskunta arja ja jari..pikkuveli odotti heitä synttäreillensä ja huuti iloisena äidille,että nyt Se aria ja jaria tuli..sointuu hauskasti yhteen!
Meidän suvussa on pariskunta arja ja jari..pikkuveli odotti heitä synttäreillensä ja huuti iloisena äidille,että nyt Se aria ja jaria tuli..sointuu hauskasti yhteen!
Entisellä luokkakaverin exällä (ja lastensa isällä) on sama sukunimi kuin tällä luokkakaverillani, eivät olleet naimisissa.
Mari & Kari, Sari & Kari ja Jonna & Jonni.
Mä tiedän kans pariskunnan, jossa vaimo on nimeltään Sisko ja mies Veli.
Tunnen parin (ovat samaa sukupuolta) joilla on sama etunimi ja sukunimet ovat melkein samat tyyliin Kuusela / Kuusinen.
Nimeni loppuu samaan kirjaimeen kun miehen nimi alkaa. Miehen nimi taas loppuu sellaiseen tavuun, minkä kirjaimilla oma nimeni alkaa. Lisäksi nimissämme on käytetty samoja kirjaimia. Molemmissa nimissä on viisi kirjainta.
Tunnen perheen jossa äiti on Niina, ja lapset Iida, Iina, nina, ja liina. Ja noh, isä on Pekka.
En pareista tiedä mutta äitini 3 viimeisintä exää ovat Jari, Kari ja Ari :D
Sari ja Ari, kirjoittavat kortteihin: T. S(ARI)
:D
Tiedän pariskunnan joilla oli tavatessaan sama sukunimi, en tiedä vaihtoiko kumpikaan nimeä kun menivät naimisiin :D
Toinen pariskunta oli sukunimiltään tyyliä Järvelä ja Järvinen, ottivat yhteisen sukunimen kun avioituivat.
Pauliina ja Pauli sekä Taru ja Tero
Ei mullakaan tollasta pari tule nyt mieleen, mutta ystäväni on tyyliin Ilkka Ilkkala. Lisäksi tunnen yhden miehen, joka aina seurustelee Anu-nimisten kanssa. Nyt kolmas/neljäs Anu menossa putkeen.
Joo, Sari ja Jari, samalla sukunimellä, kuten ennen oli tapana kun naimisiin mentiin.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 10:46"]
Sari ja Ari, kirjoittavat kortteihin: T. S(ARI)
:D
[/quote]S+2*ARI
Minulla on puolisona menossa kolmas Antti (kahden kanssa naimisissa), lisäksi isäni ja veljeni ovat Antteja :D
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:35"]
Rea ja Ale.
[/quote]
Keksitty juttu. Ei ole totta. Miksi pitää keksiä, kun oikeitakin on. Ja ihmiset peukuttavat.
Aino ja Eino