Tunnetko pariskuntia, joilla on samantyyliset nimet?
Joko etu-tai sukunimet?
Mä tunnen parikin tällaista tapausta...
Toinen pariskunta on Jari ja Mari, toinen Ari ja Mari.
Joskus oon miettinyt, että onpas löytäneet samannimiset parit itselleen. ;-P
Kommentit (106)
Mun yhdet tutut. Toinen oli tyttönimeltään Syväjärvi, miehen äidin tyttönimi oli Korkeavuori. Ja lapset (siis tää aviopari) jäivät välimaastoon, eli heistä tuli sitten Aalto.
Janne ja Jenni
Sekä
Janika ja Jani
:)
Tiedän Karin, jonka naisystävän sukunimi on Kari. Voikohan hän tuollaisessa tilanteessa, avioituessaan, ottaa vaimonsa sukunimen? :D Kari Kari ...
Heh no tiedän naisparin Tuuli ja Tuuli, kaimoja siis :)
Eipä ole muunlaisia kuin vain sellaisia paita ja peppu-tyylisiä yhdistelmiä, mm. Anne ja Antti, Raija ja Rauno.
Mun vanhemmat on Sari ja Jari :) mummu ja vaari äidin puolelta Aino ja Eino
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:48"]
Mari ja Kari, aviopari!
[/quote]
Nauroin tälle ainakin tunnin... valvominen ja av ei oo hyvä yhdistelmä :D
Nämä tiedän:
Johanna ja Johannes
Enni ja Onni
Lempi ja Armas
Mun yhen kaverin äitin etunimi on Päivi ja perheen sukunimi Päivinen... Äiti tais kuitenkin käyttää toista nimeään, joten ei kuitenkaan ollut Päivi Päivinen. Tais mennä vähän ohi aiheen, mut tuli mieleen.
Kaverini on Lahtinen, avomiehensä Lahti
Marja ja Matti, Marja-Leena ja Martti. Asuvat naapureina.
Me ollaan Moona ja Joona, ja sukunimet Lahtinen ja Lehtinen (terkit vaan jos joku tunnistaa), ja vielä enemmän nauratti kun selvisi että Joonan eksä oli Jaana. Oisko seuraava sitten Oona? ;)
Tunnen myös kaukaisesti yhden perheen, jonka vanhemmat ovat Jari ja Sari, ja lapset Mari ja Ari. En ole kyllä ihan varma onko tullut jo lapsia lisääkin.
Naapurissa asuu pariskunta, joiden molempien sukunimi on Forss.
Mä tunnen Matin ja Maijan, sukunimi ei sentään ole meikäläinen :) Lisäksi hassu on tuttu pariskunta Kari ja Katri.
Martina ja Stefan
Juulia ja Joonatan (ex-pari)
Juulia ja Romeo (ex-pari)
kaks viimeisintä eräässä sarjassa
Jukka ja Jutta :)