hävettävä tapaus uudessa suhteessa
Oon siis tapaillut pari kuukautta yhtä miestä, meillä on tosi kivaa ja ihanaa yhdessä jne. Mutta mä haluun aina tutustuu tosi hyvin ennen mitään intiimiä toimintaa, enkä mä pysty riisuutumaan ennen kuin on ihan 100-prosenttinen luottamus ja tunnen miehen tosi hyvin. Ollaan siis vietetty viikonloppuja yhdessä kattomalla leffoja ja laittamalla ruokaa yms. Ei olla vaan harrastettu mitään halaamista kummempaa.
Mies tuli eilen mun luo yöksi. Tuli suoraan töistä ja harkoistaan, joten halusi mennä kylpyyn ennen syömistä ja illanviettoa. Sanoin sille että ota sieltä hyllystä hyvänhajusta ihanaa vaahtoa sekaan. Mies vaan huikkas että "joo minäpäs laitan". Lilluttuaan siellä kylvyssä vähän aikaa mies huuteli että toisinko sen partahöylät repustaan. No mä aattelin että toki, kyllähän mä nyt paidatta voin nähdä miehen ihan hyvin. Mut kun pölähdin kylppäriin niin mies ei ollutkaan laittanut vaahtoa!!! Näin siis miehen kaluineen päivineen ja menin ihan lukkoon. Mies vaikutti jotenkin huvittuneelta, mutta taisi vähän nolostua kun tajusi että jähmetyin. En oikein osannut sanoa mitään. Ojensin vaan höylät ja menin pois :(
Ilta sujui tapauksen jälkeen ihan kivasti. Olin niin kuin mitään ei olis tapahtunut, mutta jotenkin jäi vaivaamaan asia... Miten kohdata mies luontevasti seuraavan kerran? Tulee vaan mieleen toi nolo kohtaaminen :( Tuntuu että ylitimme jonkin rajan ihan liian aikaisin...
Kommentit (51)
Ap. Miten voit elää tämän kaamean tragedian kanssa ???
Mieti montako kertaa se mies on saattanu masturboida sinua ajatellessa.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 01:36"]Tyypilliseen tapaan olisi pitänyt jo ekaoilla treffeillä panna. Näinhän se folklore näissä menee. Mikä ihme siinä on että ihmiset eivät nykyään osaa olla ilman panemista, pettämistä, hedonismia, alastomuutta, riettautta, ynnä muuta sellaista? Seksillä hiukka liian iso rooli.
[/quote]
ihmeen tärkeäksi se vain tuntuu sitten parisuhteessakin nousevan. Täällä puidaan koko ajan että kun ei mies/nainen anna. Mistä sen tietää vaikka ap olisi samanlainen avioliitossa?
Aikuinen ihminen ja alastomuus on noin kiusallinen asia? Onko alastomuus sama asia kuin seksi? Näit munat ja menit lukkoon?
Ap, tunnut jotenkin aika estyneeltä... varsinkin tässä suomalaisessa kulttuurissa, jossa saunan takia alastomuus on luontevampaa kuin monessa muussa kulttuurissa.
Ei oikeasti hyvältä vaikuta. Ei tuossa suhteessa ole tulevaisuutta. Kyllä luonto hoitaa homman ja hormonit ja aivokemia ajavat toisilleen sopivat vastakkaiset sukupuolet parittelemaan. Kyllä tämän pitäisi vielä korostua nuorilla ja lisääntymiskykyisillä yksilöillä.
Itse olen kyllä niin tulinen ja seksuaalinen ihminen että nykyisen mieheni kanssa kävimme sängyssä heti, kun päätimme tapailla. Heti paska eka kerta alta pois, että voi alkaa tutustumaan toisen vartaloon ilman kamalia paineita. Eikä ole yksikään mies koskaan minua pettänyt vaikka tilaisuuksia olisi ollut. Mieheni työkaveri naureskeli minulle kuinka mieheni oli antanut jollekin naiselle pakit sanomalla "mitä sinulla on tarjottavana mitä en kotona odottavalta seksin jumalattarelta saa?"
Eli kyllä, kyllä ehdottomasti seksi on TODELLA tärkeää parisuhteessa. Sehän liimaa parin yhteen kuin epoxi. Nyt kaikki pihtarit kautta suomen, miehet ja naiset, äkkiä niitä luonnollisia haluja metsästämään ja liittoja pelastamaan. Meillä on ihan liikaa avioeroja, joissa syynä on seksiin liittyvät asiat.
Mä oon yleensä pannut eka treffeillä ja joskus jopa jäänyt tuoppi kesken, kun on pitänyt lähteä panohommiin. Näkee heti, mikä tyyppi on naisiaan.
t. m-50
Hyvä ap, sun miehes on ollut mun kanssa kahvittelemassa viimeiset 2 kk.. ja mukavaa meillä on ollut. :)
Ymmärrän hyvin ap:n pointin siitä, että heti ei halua mitään intiimiä toimintaa ja haluaa tutustua toiseen. Ei tartte heti sänkyyn hypätä.
Se ehkä kuitenkin vähän ihmetyttää, jos tästä huolimatta yövytte yhdessä ja kylvette toistenne luona. Minusta tuossa vaiheessa ei sitten olla yökylässä, käydään syömässä toisen luona ja lähdetään kotiin. Tai tapaillaan kaupungilla ja harrastetaan jotain yhdessä, mutta ei nukuta yhdessä. Vaikea nukkua yhdessä ja käydä kylvyssä toisen luona paljastamatta yhtään paljasta pintaa... Ja varmaan vaikea suhteen alussa nukkua vierekkäin koskematta toiseen. 20 avioliittovuoden jälkeen se kyllä onnistuu... ;D
Oletko estynyt sänkyhommissa aiemmissa suhteissasi?
Ei tuollainen estyneisyys lupaa hyvää seksielämään.
Aivan kauheaa miten naista on esineellistetty ja nolattu. Esitellä suvunjatkamisvälinettään tuolla tavalla. Aivan selkeä narsisti sovinisti alistaja vaimonhakkaaja elostelija. Jätä se sika. Olet ansainnut niin paljon parempaa. Voimia ap toipumiseen tästä traumaattisesta kokemuksesta.
Ota vaikka poskeen kun mies katsoo urheilua !Miksi nostat seksin jotenkin tabuksi ?