hävettävä tapaus uudessa suhteessa
Oon siis tapaillut pari kuukautta yhtä miestä, meillä on tosi kivaa ja ihanaa yhdessä jne. Mutta mä haluun aina tutustuu tosi hyvin ennen mitään intiimiä toimintaa, enkä mä pysty riisuutumaan ennen kuin on ihan 100-prosenttinen luottamus ja tunnen miehen tosi hyvin. Ollaan siis vietetty viikonloppuja yhdessä kattomalla leffoja ja laittamalla ruokaa yms. Ei olla vaan harrastettu mitään halaamista kummempaa.
Mies tuli eilen mun luo yöksi. Tuli suoraan töistä ja harkoistaan, joten halusi mennä kylpyyn ennen syömistä ja illanviettoa. Sanoin sille että ota sieltä hyllystä hyvänhajusta ihanaa vaahtoa sekaan. Mies vaan huikkas että "joo minäpäs laitan". Lilluttuaan siellä kylvyssä vähän aikaa mies huuteli että toisinko sen partahöylät repustaan. No mä aattelin että toki, kyllähän mä nyt paidatta voin nähdä miehen ihan hyvin. Mut kun pölähdin kylppäriin niin mies ei ollutkaan laittanut vaahtoa!!! Näin siis miehen kaluineen päivineen ja menin ihan lukkoon. Mies vaikutti jotenkin huvittuneelta, mutta taisi vähän nolostua kun tajusi että jähmetyin. En oikein osannut sanoa mitään. Ojensin vaan höylät ja menin pois :(
Ilta sujui tapauksen jälkeen ihan kivasti. Olin niin kuin mitään ei olis tapahtunut, mutta jotenkin jäi vaivaamaan asia... Miten kohdata mies luontevasti seuraavan kerran? Tulee vaan mieleen toi nolo kohtaaminen :( Tuntuu että ylitimme jonkin rajan ihan liian aikaisin...
Kommentit (51)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:53"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:47"]
Minkä ikäisiä olette? oletteko neitsyitä molemmat vai miksi tuollainen pyhäkoulumeininki?
[/quote]
Siis hetikö pitäisi hypätä sänkyyn kun ollaan tavattu? Ole sä vaan helppo ei oo keneltäkään muulta pois.
[/quote]
Pari kuukautta... Ihanan nössöä.
Ihminen ei ole helppo jos harrastaa seksiä ennen puolivuotispäivää. En minäkään ekoilla tai tokilla treffeillä sänkyyn hyppäisi, mutta kyllä seksi normaalien aikuisten ihmisten suhteeseen kuuluu.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:55"]Unohda koko juttu. Jos mies on noin sika, juntti ja typerä, ettei tajua peittää armaintaan vesseliään, niin ei siitä sinulle kovin kummoista aviomiestä ole luvassa.
Itselleni olisi kyllä itku tullut tuossa tilanteessa. Saatana!
[/quote]
niinpä. Lienee jonkin sortin paljastelija tämä mies. Mulle tuli semmonen etiäinen nyt.
[/quote]
Joo vilauttelija ja itsensäpaljastaja on tai sitten tarkoituksella teki tuon, että sais jotain eloa tilanteeseen. No eipä onnistunut näemmä. Ei kyllä kieltämättä aivan esileikistä tuo munansa esittely oikein toimis minullekaan...
Miksiköhän seksistä tehdään noin suuri jamerkityksellinen asia? Itse ehkä seksiin suostuisin aiemmin kuin vaikka paljastaisin ihan kaikkea itsestäni.
Mulla meni nykyisen kanssa kuukausi ennen kuin mentiin sänkyyn. Nähtiin ja oltiin yhdessä päivittäin. Sen kauempaa ei enää pystynyt ;) Mutta kannustan kyllä kunnon tutustumiseen, on se eka kerta sitten sen uuden kanssa paljon ihanampi!
Kiitos kommenteista! Mun mielestä pari kuukautta menee tosi nopsaan, eikä mun mittapuulla ole mikään pitkä aika tapailla. Mut joo, tykkään miehestä ihan älyttömästi ja kyllä mä siihen vetoa tunnen estyneisyydestäni huolimatta. Voisi ens kerralla ottaa askeleen eteenpäin, kun ei kerta miestäkään tunnu haittaavan. Olis muuten peittänyt itseään kylppärissä.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:09"]Kiitos kommenteista! Mun mielestä pari kuukautta menee tosi nopsaan, eikä mun mittapuulla ole mikään pitkä aika tapailla. Mut joo, tykkään miehestä ihan älyttömästi ja kyllä mä siihen vetoa tunnen estyneisyydestäni huolimatta. Voisi ens kerralla ottaa askeleen eteenpäin, kun ei kerta miestäkään tunnu haittaavan. Olis muuten peittänyt itseään kylppärissä.
ap
[/quote]
Sä olet vähän kuin se annukka klikkaa mua -sarjassa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:41"]
Oon siis tapaillut pari kuukautta yhtä miestä, meillä on tosi kivaa ja ihanaa yhdessä jne. Mutta mä haluun aina tutustuu tosi hyvin ennen mitään intiimiä toimintaa, enkä mä pysty riisuutumaan ennen kuin on ihan 100-prosenttinen luottamus ja tunnen miehen tosi hyvin. Ollaan siis vietetty viikonloppuja yhdessä kattomalla leffoja ja laittamalla ruokaa yms. Ei olla vaan harrastettu mitään halaamista kummempaa.
Mies tuli eilen mun luo yöksi. Tuli suoraan töistä ja harkoistaan, joten halusi mennä kylpyyn ennen syömistä ja illanviettoa. Sanoin sille että ota sieltä hyllystä hyvänhajusta ihanaa vaahtoa sekaan. Mies vaan huikkas että "joo minäpäs laitan". Lilluttuaan siellä kylvyssä vähän aikaa mies huuteli että toisinko sen partahöylät repustaan. No mä aattelin että toki, kyllähän mä nyt paidatta voin nähdä miehen ihan hyvin. Mut kun pölähdin kylppäriin niin mies ei ollutkaan laittanut vaahtoa!!! Näin siis miehen kaluineen päivineen ja menin ihan lukkoon. Mies vaikutti jotenkin huvittuneelta, mutta taisi vähän nolostua kun tajusi että jähmetyin. En oikein osannut sanoa mitään. Ojensin vaan höylät ja menin pois :(
Ilta sujui tapauksen jälkeen ihan kivasti. Olin niin kuin mitään ei olis tapahtunut, mutta jotenkin jäi vaivaamaan asia... Miten kohdata mies luontevasti seuraavan kerran? Tulee vaan mieleen toi nolo kohtaaminen :( Tuntuu että ylitimme jonkin rajan ihan liian aikaisin...
[/quote]Ihmettelen tuota pitkää aikaa mikä on kestänyt noissa merkeissä, ei kuulosta oikein oikealta. Toisaalta muuten ymmärrän kyllä hyvin tuon jutun häkeltymisestä ja miten voi olla vaikea suhtautua tuollaisen jälkeen eikä ehkä oikein tiedä missä mennään...mutta liian pitkään on mennyt ja ehkä mies on kyllästynyt jollakin asteella odottamiseen eikä enää välitä.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:20"]
[/quote]Ihmettelen tuota pitkää aikaa mikä on kestänyt noissa merkeissä, ei kuulosta oikein oikealta. Toisaalta muuten ymmärrän kyllä hyvin tuon jutun häkeltymisestä ja miten voi olla vaikea suhtautua tuollaisen jälkeen eikä ehkä oikein tiedä missä mennään...mutta liian pitkään on mennyt ja ehkä mies on kyllästynyt jollakin asteella odottamiseen eikä enää välitä.
-Mies 29v-
[/quote]
En halua menettää miestä! Mitä voin vielä tehdä??
ap
Revi vaatteet sen päältä ja käy kiinni kuin sika limppuun!!
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:22"][quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:20"]
-Mies 29v-
[/quote]
En halua menettää miestä! Mitä voin vielä tehdä??
ap
[/quote]
Pyydä vaikka yöksi jäämään? Makoilette yhdessä sängyllä ja katsotte mihin se johtaa. Älä mieti liikaa asioita. Kannattaa välillä tunteiden vaan viedä.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:01"]
Onnea vaan uuden sellaisen, 25 vuotiaan miehen, metsästykseen kenelle KUUKAUSIEN mittainen platoninen "tapailusuhde" on ok. Suosittelisin pitämään tästä yksilöstä kiinni.
[/quote]
Minä taas suosittelisin miettimään, onko valmis suhteeseen miehen kanssa, jolle seksi ei ole tuon tärkeämpää. Jos se siis itselle merkitsee mitään - vuosien pihtailun jälkeen voi alkaa olla olo puutteesta hutera vaikka ensin olisi kiva olla rauhassa estynyt.
Yksinäinen orgasmi vuosien selibaatissa on niin surullinen asia, että itku tulee joka kerta. Pelkään olevani kahden minuutin kauraa, kun joku sopivasti kohdalle sattuu.
Tämä minusta on hävettävää.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:53"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:47"]
Minkä ikäisiä olette? oletteko neitsyitä molemmat vai miksi tuollainen pyhäkoulumeininki?
[/quote]
Siis hetikö pitäisi hypätä sänkyyn kun ollaan tavattu? Ole sä vaan helppo ei oo keneltäkään muulta pois.
[/quote]
ei nainen ole helppo jos haluaa seksiä vaan normaali.
Minä olen ap:n kanssa eri linjoilla. Iskin miehen 19-vuotiaana bussista ja heti tuli ekana yönä testattua kemiat ja seksin sujuvuus. Kun aivot, arvot, huumorintaju ja kaikki muukin oli samalla aaltopituudella, niin rakkaus iski ja nyt on jo 26 vuotta onnellista yhteiseloa takana.
Kaikille tuo seksi ei tietenkään ole tärkeää, mutta aika monelle seksuaalinen yhteensopivuus on intohimoisen rakkaussuhteen perusedellytys.
Tyypilliseen tapaan olisi pitänyt jo ekaoilla treffeillä panna. Näinhän se folklore näissä menee. Mikä ihme siinä on että ihmiset eivät nykyään osaa olla ilman panemista, pettämistä, hedonismia, alastomuutta, riettautta, ynnä muuta sellaista? Seksillä hiukka liian iso rooli.
Musta on vaan ihan kiva ja herttasta jos joku on noin vanhanaikainen ja periaatteellinen kuin Ap. Ihme porukkaa, jos menee tuomitsemaan ja neuvomaan että heti suunnilleen pitäisi seksiä harrastaa.
toisaalta itse olin yhdessä parisuhteessa miehen kanssa, jossa tapailimme ja tutustuimme hissunkissun NELJÄ kokonaista kuukautta, olin jo itse epätoivoinen kun mies ei mennyt pusuttelua pitemmälle vaikka vihjailin ja _lähes_ tyrkytin. Sitten aloin jo kerran itkemään, kun mies vaan kääntyi sängyssään että "hyvää yötä". Tiiä sitten alkoko säälistä antamaan jotta saa pidettyä minut vai mikä tuli...
Seksiä oli parit kuukaudet, sen jälkeen mies laitto hanat kiinni ja yhdeksän kk ilman seksiä(minulle siis läheisyyden olomuoto parisuhteessa) jälkeen lopetin seurustelun. Harmi oli suuri, mutta olo niin kamala, kun toinen vaan aina pysyy omalla puolella sänkyä ja toivottaa hyvät yöt, eli ei taaaaaskaan mitään.... Vitutti kyllä jo että ehdin sen kanssa olosuhteiden paineissa yhteenkin muuttamaan...
joo, mitä opimme tästä? Ei kannata liian kauan odottaa tai pitää odottamisen onnistumista vain hyvänä merkkinä. voihan myös olla, et ap on ITSE se, joka on taipuvaisempi vähäisempään seksiin elämässään/pitkiin kuiviin kausiin eli ns pihtaamiseen? Onnea teille...
Onhan se ihan ok ja jopa suositeltavaa, että ei ihan heti hyppää sänkyyn. Yleisesti vasta kolmansilla tai neljänsillä treffeillä. Tämäkin lähinnä sen takia, että ehtii paremmin tutustua ja olla varma, että toinen ei nyt ole vaan sen seksin takia liikenteessä.
Mutta kuukasien platooninen suhde on oikeasti jopa pahempi kuin se, että menisi sänkyyn heti. Lähinnä nyt sen takia, että tuossa on jo se vaara että jonmpi kumpi päätyy sinne kaverialueelle ja sitä seksiä tai suhdetta ei koskaa sitten edes tule. Tai jos tulee niin toinen tajuaa, että koko homma oli virhe.
Sitten kun päätyy sinne kaverialueelle niin sydänsurut on suuremmat kuin tilanteessa jossa homma päättyy siihen ekaan iltaan seksin takia. Kohtuus kaikessa.
Meillä oli seksiä vasta 8 kuukauden seurustelun jälkeen. Huom, tämä miehen tahdosta. Ei kaikki miehetkään aina heti pysty/halua seksiä, oma mieheni halusi rauhassa tutustua eikä siinä ole mitään väärää eikä se tarkoita etteikö seksi olisi tärkeää. Nyt 6 vuotta yhdessäoloa takana.
Nyt kuule oikeesti: Anna sitä piparia ja vähän äkkiä. Jos mies on halukas (ja on, jos on normaali), pihtaamalla teet oudon vaikutelman itsestäsi. Mitä odotat, minkä ehdon pitää täyttyä ennen kuin annat lovea?
Onnea vaan uuden sellaisen, 25 vuotiaan miehen, metsästykseen kenelle KUUKAUSIEN mittainen platoninen "tapailusuhde" on ok. Suosittelisin pitämään tästä yksilöstä kiinni.