Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parturi-kampaamo Hiusfriikki, Jyväskylä. Yhtä huonoja kokemuksia muillakin?

Vierailija
22.05.2014 |

Kävin siis tänään ensimmäistä kertaa kyseisessä puljussa jollain miehellä, nimeä en muista. Tarkoituksenani oli saada kultaisen/hunajan sävyinen väri pitkiin hiuksiini.

Alkutilanne seuraava: Vuosi sitten viimeksi olin käynyt kampaajalla, 15cm omaa väriä, sitten vaaleampaa ja alta melko tumman ruskeat hiukset. Halusin siis saada edes päälimmäiset hiukset tasavärisiksi.

Lopputulos: Hiekan harmaanruskeat hiukset violettiin taittavilla raidoilla.

Lisäksi aikani oli 15min myöhässä ja istuin käsittelyssä 4 TUNTIA, en ole ikinä ollut noin kauaa kampaajalla leikkauksen ja värin takia yleensä n. 2 tuntia riittänyt hyvin. Leikkaukseen kuitenkin olin tyytyväinen ja hintakin olisi ollut kohtuullinen onnistuneisiin hiuksiin (118€).

Onko kellään tuolta hyviä kokemuksia joltain tietyltä henkilöltä, jos uskaltautuisin kesän jälkeen uudestaan yrittämään haluamaani väriä? Jäi aika paha mieli käynnin jälkeen, ikinä ei ole muualla mennyt väri noin pieleen haluamastani.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti huomenna valittamaan hiuksista, koska tuskin enää huomisen jälkeen hyvittää sitä. Mikäli kampaaja kysyy, että mikset sanonut heti käsittelyn jälkeen olevasi tyytymätön lopputulokseen, niin kerro esimerkiksi että ei-toivottu lopputulos ilmeni vasta ns. luonnonvalossa kun olit jo liikkestä lähtenyt.

Värihän oli ihan kaikkea muuta mitä halusit.

Vierailija
22/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen taru. H Glohairista tehnyt minulle ja ystäville aina haluamamme tukat!:) muualle en enää mene!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:58"]Huhuu

[/quote]

Böö

Vierailija
24/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 00:06"]Käske vetää siihen remover ja soittamaan hotlineen. .t^kampaaja..se on taittanu liian kylmäksi..

[/quote]

Joo kotzoneen sen jälkeen.

Sit on sellanen tukka et kyllä lähtee.

Päästä meinaan.

Vierailija
25/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni tuttuni käy hiusfriikissä ja ovat olleet tyytyväisiä palveluun ja lopputuloksiin. Kukaan ei tosin ole maininnut käyneensä miespuolisella kampaajalla, joten sama ei varmaan ole tielle osunut.

Vierailija
26/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:55"]

Sulla oikeus korjausväriin..ei kannata paskalla fiiliksellä olla kesää..huomasitko mikä värimerkki siellä oli..?kampaaja on taittanu liikaa kylmäks sitä

[/quote]

Mikähän into kampaajilla nykyään on kylmiin ja harmaisiin väreihin? Monilla kampaajilla itselläänkin on sellainen. Vaikka kuinka pyydät lämmintä väriä niin kylmää pukkaa tulemaan.

Eri juttu on se jos jollekin ei sovi lämmin, silloin kampaajan pitää se kertoa ja ehdottaa samasta väristä kylmempää sävyä eikä sutia sitä mitään sanomatta.

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 05:36"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:55"]

Sulla oikeus korjausväriin..ei kannata paskalla fiiliksellä olla kesää..huomasitko mikä värimerkki siellä oli..?kampaaja on taittanu liikaa kylmäks sitä

[/quote]

Mikähän into kampaajilla nykyään on kylmiin ja harmaisiin väreihin? Monilla kampaajilla itselläänkin on sellainen. Vaikka kuinka pyydät lämmintä väriä niin kylmää pukkaa tulemaan.

Eri juttu on se jos jollekin ei sovi lämmin, silloin kampaajan pitää se kertoa ja ehdottaa samasta väristä kylmempää sävyä eikä sutia sitä mitään sanomatta.

 

[/quote]

OT, mulla aivan toisenlainen kokemus, kampaajat haluaisivat aina laitta vähän lämpöä. Mulle vaan ei sovi lämmin enkä sitä myöskään halua. Niinpä olen lopettanut värjäyttämisen kokonaan kun lopputulos oli aina mulle epämieluisa

 

Vierailija
28/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla mieskampaajasta Hiusfriikissä ihan asiallinen kokemus. Värjäys myös ja onnistui. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ihmiset käsittävät, että suomalaisissa hennoissa houksissa lähes kaikki värit näyttävät omituisilta. Varmasti yksi vaativimmista maista kampaajille. Kaikki haluavat tuuheat ja vahvat hiukset ala Penelope Cruz, mutta joko blondeina, punaisina tai mustina. Siinä sitä sitten kampaaja parka yrittää värkätä maantievärisestä hiirenhännästä tukkaa ala L'oreal.

Vierailija
30/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 06:34"]Milloin ihmiset käsittävät, että suomalaisissa hennoissa houksissa lähes kaikki värit näyttävät omituisilta. Varmasti yksi vaativimmista maista kampaajille. Kaikki haluavat tuuheat ja vahvat hiukset ala Penelope Cruz, mutta joko blondeina, punaisina tai mustina. Siinä sitä sitten kampaaja parka yrittää värkätä maantievärisestä hiirenhännästä tukkaa ala L'oreal.

[/quote]

Itselläni on kyllä aika paksut hiukset ja vähän kultaisen sävyinen omakin väri on ja aina ennen on onnistuttu saamaan juuri se väri, jonka halusinkin. Ja kampaaja vielä painotti itsekin, että 'haluat siis nimenomaan lämpimän vaalen sävyn?' ja silti tuli violetinharmaat. Ei kyllä tee näin yön yli nukuttuani mieli mennä sinne korjauttamaan, tulisin varmaan pois vielä vääremmän värin kanssa. Ehkä varaan kesällä ajan edellisen asuinpaikkani luottokampaajalle, hän sai aina sellaisen tuloksen kun olin halunnutkin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kampaajat kuitenkin opiskelevat kolme vuotta käsittelemään juurikin suomalaista hiusta, Suomessa kun ollaan. Musta ei ole liikaa vaadittu että kylmästä sävystä tulee päähän kylmä ja lämpimästä lämmin. Erään kyselytutkimuksen mukaan 40% naisista on itkenyt vähintään kerran elämässään lähdettyään kampaajalta. Se on aika hiton iso prosentti.

Vierailija
32/38 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisko nyt täällä valittamisen sijaan suunnata kampaamoon ja pyytää hyvitystä vaikka hinnasta, jos et uutta väriä halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyväskyläläisille tiedoksi: Kuokkalan Parturikampaamo Hiushuone Nova kieltäytyy lyhentämästä hiuksien latvoja ilman pesua!  Asia ilmoitettiin vasta kun olin istumassa tuoliin...  En ole moiseen ennen törmännyt.  Välineet kuulemma kuluvat liikaa.  Selitys tuntui aika uskomattomalta varsinkin kun en edes käytä muita hiustuotteita kuin shampoota ja hoitoaineita, eivätkä hiukseni mitenkään hirveän likaiset olleet, vaan pipon alla hiukan hionneet.  Hinnastossa tuota asiaa ei mainita, joten lienee tarkoitus rahastaa hinnastohinnan 25,- lisäksi hiukan ekstraa tuolla perusteella.  Jos kuitenkin haluaa pikaisesti kauppareissulla liikkeen kauppakäytävän puoleisessa ikkunassa olevan ilmoituksen "Heti vapaita aikoja" innoittamana käydä lyhennyttämässä hiuksiaan, ei ehkä pesuun ole edes aikaa.  Tökeröä palvelua.  Enpä jäänyt pesettämään...  

Vierailija
34/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös ne kampaajat /parturit aina pese tai ainakin kastele hiukset ennen leikkausta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ällistys kirjoitti:

Jyväskyläläisille tiedoksi: Kuokkalan Parturikampaamo Hiushuone Nova kieltäytyy lyhentämästä hiuksien latvoja ilman pesua!  Asia ilmoitettiin vasta kun olin istumassa tuoliin...  En ole moiseen ennen törmännyt.  Välineet kuulemma kuluvat liikaa.  Selitys tuntui aika uskomattomalta varsinkin kun en edes käytä muita hiustuotteita kuin shampoota ja hoitoaineita, eivätkä hiukseni mitenkään hirveän likaiset olleet, vaan pipon alla hiukan hionneet.  Hinnastossa tuota asiaa ei mainita, joten lienee tarkoitus rahastaa hinnastohinnan 25,- lisäksi hiukan ekstraa tuolla perusteella.  Jos kuitenkin haluaa pikaisesti kauppareissulla liikkeen kauppakäytävän puoleisessa ikkunassa olevan ilmoituksen "Heti vapaita aikoja" innoittamana käydä lyhennyttämässä hiuksiaan, ei ehkä pesuun ole edes aikaa.  Tökeröä palvelua.  Enpä jäänyt pesettämään...  

Mene hiusmuotoilija Aulille siihen Kuokkalan keskustaan. Ei ole pakkopesua.

Vierailija
36/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös ne kampaajat /parturit aina pese tai ainakin kastele hiukset ennen leikkausta?

Kastelun suihkuttamalla kyllä ymmärtää "pikaleikkaamisessakin".  Onhan se ihan välttämätön leikkaamisen onnistumiseksi.  Mutta se ei ole sama asia kuin peseminen.  Vai etkö ymmärrä eroa?

Vierailija
37/38 |
14.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiushuone Novalla onkin erikoinen omistuspohja: 

 https://www.finder.fi/Verkkokauppa/Finwester+Oy/Vaajakoski/yhteystiedot…

...yrityksen liikevaihto on yli kaksinkertaistunut vv. 2017-2018...

Vierailija
38/38 |
04.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ällistys kirjoitti:

Jyväskyläläisille tiedoksi: Kuokkalan Parturikampaamo Hiushuone Nova kieltäytyy lyhentämästä hiuksien latvoja ilman pesua!  Asia ilmoitettiin vasta kun olin istumassa tuoliin...  En ole moiseen ennen törmännyt.  Välineet kuulemma kuluvat liikaa.  Selitys tuntui aika uskomattomalta varsinkin kun en edes käytä muita hiustuotteita kuin shampoota ja hoitoaineita, eivätkä hiukseni mitenkään hirveän likaiset olleet, vaan pipon alla hiukan hionneet.  Hinnastossa tuota asiaa ei mainita, joten lienee tarkoitus rahastaa hinnastohinnan 25,- lisäksi hiukan ekstraa tuolla perusteella.  Jos kuitenkin haluaa pikaisesti kauppareissulla liikkeen kauppakäytävän puoleisessa ikkunassa olevan ilmoituksen "Heti vapaita aikoja" innoittamana käydä lyhennyttämässä hiuksiaan, ei ehkä pesuun ole edes aikaa.  Tökeröä palvelua.  Enpä jäänyt pesettämään...  

Hiukset pestään ennen leikkausta jos niissä on muotoilutuotteita tai tässä tapauksessa koska hiukset olivat likaiset. Kampaaja osaa kyllä itse arvioida pesun tarpeen. Kampaajien sakset ovat erittäin kalliita ja voivat maksaa jopa yli 500€, ei ole mukava jos sakset menevät käyttökelvottomaksi siitä syystä että asiakkaat kieltävät hiustenpesun, kyse ei ole rahastuksesta. Kyseinen kampaaja on selvästi ollut tietoinen työvälineistään ja suojellut niitä.