Parturi-kampaamo Hiusfriikki, Jyväskylä. Yhtä huonoja kokemuksia muillakin?
Kävin siis tänään ensimmäistä kertaa kyseisessä puljussa jollain miehellä, nimeä en muista. Tarkoituksenani oli saada kultaisen/hunajan sävyinen väri pitkiin hiuksiini.
Alkutilanne seuraava: Vuosi sitten viimeksi olin käynyt kampaajalla, 15cm omaa väriä, sitten vaaleampaa ja alta melko tumman ruskeat hiukset. Halusin siis saada edes päälimmäiset hiukset tasavärisiksi.
Lopputulos: Hiekan harmaanruskeat hiukset violettiin taittavilla raidoilla.
Lisäksi aikani oli 15min myöhässä ja istuin käsittelyssä 4 TUNTIA, en ole ikinä ollut noin kauaa kampaajalla leikkauksen ja värin takia yleensä n. 2 tuntia riittänyt hyvin. Leikkaukseen kuitenkin olin tyytyväinen ja hintakin olisi ollut kohtuullinen onnistuneisiin hiuksiin (118€).
Onko kellään tuolta hyviä kokemuksia joltain tietyltä henkilöltä, jos uskaltautuisin kesän jälkeen uudestaan yrittämään haluamaani väriä? Jäi aika paha mieli käynnin jälkeen, ikinä ei ole muualla mennyt väri noin pieleen haluamastani.
Kommentit (38)
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 06:34"]
Milloin ihmiset käsittävät, että suomalaisissa hennoissa houksissa lähes kaikki värit näyttävät omituisilta. Varmasti yksi vaativimmista maista kampaajille. Kaikki haluavat tuuheat ja vahvat hiukset ala Penelope Cruz, mutta joko blondeina, punaisina tai mustina. Siinä sitä sitten kampaaja parka yrittää värkätä maantievärisestä hiirenhännästä tukkaa ala L'oreal.
[/quote]
Kyllä se hyhvällä kampaajalla onnistuukin. Itsellänikin luonnostaan maantienharmaa hiirenhäntä, vaan on juurikin sellainen tummanruskea paksun näköinen Penelope Cruz-tukka värjättynä ja laitettuna.
[quote author="Vierailija" time="23.05.2014 klo 08:41"]Ne kampaajat kuitenkin opiskelevat kolme vuotta käsittelemään juurikin suomalaista hiusta, Suomessa kun ollaan. Musta ei ole liikaa vaadittu että kylmästä sävystä tulee päähän kylmä ja lämpimästä lämmin. Erään kyselytutkimuksen mukaan 40% naisista on itkenyt vähintään kerran elämässään lähdettyään kampaajalta. Se on aika hiton iso prosentti.
[/quote]
Kannattaisi avata suunsa ja kertoa mikä mättää eikä vain lähteä itkien. Kun on väristä kyse, voidaan sen aina korjata/tehdä uudestaan. Leikkaus onkin vähän ongelmallisempi.
Tuo nimi ainakin jo pelottais minua.
Sinuna menisin heti huomenna valittamaan. Rahoja et ehkä saa takaisin, mutta korjannevat samaan hintaan hiuksesi.
Eikö täällä ketään jyväskyläläistä ole paikalla nyt :( Ja saa kyllä ehdottaa parempiakin paikkoja kuin tuo. Ap
En ole ikinä käynyt siellä vaikka jyväskylässä asun.
Mikset vain sanonut että väri ei ole hyvä tai sellainen kuin ajattelit?
Mulla hyviä kokemuksia vain kahdesta JKL-kampaamosta: UNIKista ja Loihtimosta. Noissa on sekä palvelu että työnjälki ollut hyvää. Tokihan se riippuu kuka kampaaja osuu kohdalle, mutta sivukorvalla myös muita asiakkaita kohdeltu hyvin noissa paikoissa. Kaikialla muualla olen saanut kamalan tukan tai vaikka tukka olisikin ollut ok, niin on tuntunut kuin kampaajille olisi ihan sama tulisinko edes takaisin vai en.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 23:28"]Mikset vain sanonut että väri ei ole hyvä tai sellainen kuin ajattelit?
[/quote]
Tosiaan unohdin näköjään mainita, että sanoin ettei väri nyt kyllä oikein ole se, mitä halusin ja kampaajakin sanoi, että joo ei ihan tullut, mutta eiköhän tuo auringossa vaalene. Sitten en vain oikein osannut sanoa mitään, kun mietin, ettei missään muualla ole tarvinnut istua neljää tuntia väärän värin saamiseksi.. Ap
Miksi et sanonut heti olevasi tyytymätön?
Sulla oikeus korjausväriin..ei kannata paskalla fiiliksellä olla kesää..huomasitko mikä värimerkki siellä oli..?kampaaja on taittanu liikaa kylmäks sitä
Sulla oikeus korjausväriin..ei kannata paskalla fiiliksellä olla kesää..huomasitko mikä värimerkki siellä oli..?kampaaja on taittanu liikaa kylmäks sitä
Heh Turussa istuin 3.5 tuntia tuolissa, kun ei meinannut millään saada väriä onnistumaan. :D Laittoi varmaan 4 eri väriä ja tulos oli tosi valju, että kyllä sitä muuallakin osataan.. Ei kuitenkaan tyrinyt kovin pahasti, mutta sanotaanko ettei 3.5h työ näkynyt kyllä hiuksissa.
Käske vetää siihen remover ja soittamaan hotlineen. .t^kampaaja..se on taittanu liian kylmäksi..
Itse olen käynyt useamman vuoden hiusfriikissä Marilla. Olen joka kerta ollut supertyytyväinen ja uusia ideoita on riittänyt :)