Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri otti tatuoinnin..

Vierailija
22.05.2014 |

Ai juma kun repesin kun laittoi kuvan siitä. Helvetin isolla ranteessa päällekkäin latinaksi "totuus, uskollisuus, rakkaus"

Mulla ei ole koskaan ollut mitään tatuointeja vastaan mutta hei haloooo! Ikää likalla 19 vuotta.. Ja asiakaspalvelu ammatissa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten?

Vierailija
2/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Well aren't you a good friend...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo on ilmiselvasti ne arvot jotka hanelle ovat tarket. sinulla on arvatenkin eri arvot, mutta se on ihan ok. molempi parempi. eika elamaa tai tatuointeja voi suunnitella nykyisen tyopaikan mukaan. terveisin 'yksi siita vahmmistosta joilla ei ole tatuointeja'. 

Vierailija
4/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmien pitää osoittaa erikoisuuttaan ulkoisilla asioilla.

Vierailija
5/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei samantien laittanut niitä vaikka kiinaksi? En oo koskaan ymmärtänyt tota latinan tai muunkaan kielen viehätystä tatuoinneissa. Kiva varmaan viiskymppisenä katsella sitä. Ja asiakaspalvelu ammateissahan ei ole suotavaa että tatuoinnit ovat näkyvissä.

Vierailija
6/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis mutta noin nuori ja tatuointi yltää kyynärpäähän asti. Lisäksi tämä on kosmetologi että haluaisitteko te tuijotella tuollaista kun olette kosmetologin asiakkaana? Voi vähentää työn saamista ellei pistä omaa firmaa pystyyn..

Ap

Vierailija
7/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma juttu, jos ei muista arvojaan muuten kuin tatuoimalla ne käteensä...

Vierailija
8/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tapana tuijotella minkä näköinen mulle hoitoja tekee, pääasia on että tulos on hyvä. Tatuointi ei tänä päivänä ole mikään ihmeellinen juttu joten en tajua miksi sen vuoksi pitää repeillä? 

Sen en sijaan en tule koskaan ymmärtämään miksi pitää kaveria mollata ja ilkkua.

Vierailija
9/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:43"]Joo siis mutta noin nuori ja tatuointi yltää kyynärpäähän asti. Lisäksi tämä on kosmetologi että haluaisitteko te tuijotella tuollaista kun olette kosmetologin asiakkaana? Voi vähentää työn saamista ellei pistä omaa firmaa pystyyn..

Ap

[/quote]

Mä olen lähihoitaja, toinen käsi tatuoitu ranteesta olkaan, toisessa olkavarsitatuoitu.

Vierailija
10/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:52"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:43"]Joo siis mutta noin nuori ja tatuointi yltää kyynärpäähän asti. Lisäksi tämä on kosmetologi että haluaisitteko te tuijotella tuollaista kun olette kosmetologin asiakkaana? Voi vähentää työn saamista ellei pistä omaa firmaa pystyyn..

Ap

[/quote]

Mä olen lähihoitaja, toinen käsi tatuoitu ranteesta olkaan, toisessa olkavarsitatuoitu.

[/quote]

Sulla ei varmaan ole mitään kliseistä massaa siellä käsissä?

Vierailija
11/11 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:52"]

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:43"]Joo siis mutta noin nuori ja tatuointi yltää kyynärpäähän asti. Lisäksi tämä on kosmetologi että haluaisitteko te tuijotella tuollaista kun olette kosmetologin asiakkaana? Voi vähentää työn saamista ellei pistä omaa firmaa pystyyn..

Ap

[/quote]

[/quote]

Tatuoinnit ei olekkaan paremman aineksen juttu. Mitä pienempi palkka ja paskempi duuni niin sitä enemmän tatuointeja. Taitaa myös älykkyys korreloida tatuointien kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä