miksei minua kiinnosta jääkiekko?
Mies sitä katsoo ja taputtelee tuolla enkä voi tajuta mikä siinä kiinnostaa :-o en pysty edes keskittymään sen katsomiseen eikä kiinnosta paskan vertaa... Tulee vaan välillä outo ja ulkopuolinen olo kun kaikki sitä katsoo, hehkuttaa ja puhuu :D vähän sama kun kaikki aina kummastelee kun en juo kahvia... Mitä vikaa mussa on ;) :P eikä kyllä kiinnosta muutkaan urheilukisat Ym.....
Kommentit (25)
Haha epäilen kyllä enemmän noiden kiekon kyttääjien mielenterveyttä :D
Muakaan ei kiinnosta. En edes tiennyt et on joku matsi ennenkuin avasin aloituksesi. =)
Harvassa on naiset joita lätkä kiinnostaa. Joten et ole mitenkään erityisen kummallinen.
Joko tuttavapiirissäni kaikkia kiinnostaa, tai sitten kukaan muu ei myönnä... Aina vaan odotan että noi turhanpäiväset kisat loppuu...
Muutenkin jengi katsoo kisoja varmaan vain sen takia että saa tekosyyn juoda bisseä :P
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:22"]Joko tuttavapiirissäni kaikkia kiinnostaa, tai sitten kukaan muu ei myönnä... Aina vaan odotan että noi turhanpäiväset kisat loppuu...
[/quote]
Entä mikä sinua kiinnostaa?
Varmaan joku turhanpäiväinen, eikö vain?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:22"]Joko tuttavapiirissäni kaikkia kiinnostaa, tai sitten kukaan muu ei myönnä... Aina vaan odotan että noi turhanpäiväset kisat loppuu...
[/quote]
Kysy niiltä tuttaviltasi että osaako ne selittää paitsion tai pitkän kiekon. Siitä tiedät että kiinnostaako niitä oikeasti. Moni vaan esittää että kiinnostaa tai seuraavat "kansalaispakosta"
Meillä onneksi perheessä yksikään ei ole kiinnostunut urheilun katsomisesta. En jaksaisi edes miestä, joka jotakin jääkiekkoa tai vaikka sitten formulaa tuijottaisi. Hyvä näin, pärjäämme mainiosti ilman sitäkin.
:) heh pitää kysyä jos joskus joku tulee mulle jäkiksestä puhumaan :P ehkä itsekkin jaksais seurata jos vetäis alkoholia samalla, Se nyt vaan ei käy kun olen raskaana :D ja minua kiinnostaa mm. Kirjat, ruuanlaitto, leipominen, käsityöt, sisustaminen Ym. Ei hikiset ukot kiekon perässä hakkaamassa toisiaan, olen niin outo :'( xD
Onneksi mun mies ei sentään formuloita katso :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:24"]
[/quote]
[/quote] Hahaa! :-D Ja joku jääkiekkoko on sitten tärkeää? En ole ed. vastaaja, mutta tulin juuri äsken pihatöitä tekemästä ja telkkari ei aukea ainakaan siltä kanavalta mistä tulee urheilua. Jos jutellaan turhanpäiväisyydestä niin urheilu on juuri sitä.
Ei muakaan kiinnosta! En tiedä edes sääntöjä. Tuntuu aina tosi tyhmältä ja tylsältä seurata peliä, kun ei yhtään tiedä, mitä tapahtuu. Tajuan vain sen, kun tulee maali.
En jaksa yhtään keskustella kenenkään kanssa jääkiekosta, mieluummin puhun vaikka muovipusseista...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:27"]Meillä onneksi perheessä yksikään ei ole kiinnostunut urheilun katsomisesta. En jaksaisi edes miestä, joka jotakin jääkiekkoa tai vaikka sitten formulaa tuijottaisi. Hyvä näin, pärjäämme mainiosti ilman sitäkin.
[/quote]
Olettepa tylsä perhe. Taidatte kiilua ompeluseuraan koko porukka.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:36"][quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 20:24"]
[/quote]
[/quote] Hahaa! :-D Ja joku jääkiekkoko on sitten tärkeää? En ole ed. vastaaja, mutta tulin juuri äsken pihatöitä tekemästä ja telkkari ei aukea ainakaan siltä kanavalta mistä tulee urheilua. Jos jutellaan turhanpäiväisyydestä niin urheilu on juuri sitä.
[/quote]
Onko sinusta vastaamaan, mikä turhanpäiväinen sinua kiinnostaa?
Ja kaiken lisäksi suomi on voittanutkin vain kahdesti :P ja niistä sitten jauhetaan ja hehkutetaan :D ja kun tulee maali niin hypitään ja huudetaan :-o hahaha
Ja kaiken lisäksi suomi on voittanutkin vain kahdesti :P ja niistä sitten jauhetaan ja hehkutetaan :D ja kun tulee maali niin hypitään ja huudetaan :-o hahaha
Vastasin jo tuohon kysymykseesi, siis minä aloittaja :P
Olet vaikeasti masentunut ja menettänyt elämänhalusi.
Hakeudu psykoterapiaan.