Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, jos saisit valita niin ali-, normaali- vai ylipainoinen?

Vierailija
23.12.2020 |

Jos mennään oikeiden BMI-arvojen mukaan eli 170 cm ja 45 kg on alipainoinen.

Mies, jos saisit valita niin ali-, normaali- vai ylipainoinen?

Vaihtoehdot

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai 170 centtinen ja 46 kiloinen olisi normaali :O Todella laiha olis!

Ei, vaan tuo on esimerkki. Monen miehen ihannenainen, kun on noissa mitoissa. 170 cm alipainon raja olisi tu aiemminkin mainittu 53.3 kg.

Vierailija
82/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan tuo on esimerkki. Monen miehen ihannenainen, kun on noissa mitoissa. 170 cm alipainon raja olisi tu aiemminkin mainittu 53.3 kg.

Ja tuota 53kg painoistakin naiset pitävät sairaan laihana ja heidän mielestään 70kg on ihan sopiva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuota 53kg painoistakin naiset pitävät sairaan laihana ja heidän mielestään 70kg on ihan sopiva.

170 cm pitkä ja 53 kg painava nainen on alipainoinen ja samalla pituudella 70 kg painava normaalipainoinen.

Vierailija
84/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on C-kupin tissit vaikka painoindeksi on 19. Ja ihan sopusuhtaiset on ei mitenkään isot.

n35

No, mutta sinä oletkin normaalipainoinen?

Jep niin olen, mutta moni nimittelee laihaksi ja päivittelee pieneksi jatkuvasti (ärsyttävää muuten), joten kun joku sanoi ettei laihalla voi olla tissejä niin protestoin.... mutta itse oon samaa mieltä, en pidä itseäni niinkään laihana vaan hoikkana.

No, sano että olet normaalipainoinen etkä laiha tai hoikka?

Kyllä bmi 19 on hoikka. Hoikka ei ole synonyymi alipainoiselle.

Uskottele itsellesi, mitä haluat. Jos tulet paremmalle mielelle siitä niin anna mennä. 

No onpas joku nyt katkera :D Älä huoli, kyllä se siitä.

n35

Vierailija
85/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mulla on C-kupin tissit vaikka painoindeksi on 19. Ja ihan sopusuhtaiset on ei mitenkään isot.

n35

Jep niin olen, mutta moni nimittelee laihaksi ja päivittelee pieneksi jatkuvasti (ärsyttävää muuten), joten kun joku sanoi ettei laihalla voi olla tissejä niin protestoin.... mutta itse oon samaa mieltä, en pidä itseäni niinkään laihana vaan hoikkana.

Uskottele itsellesi, mitä haluat. Jos tulet paremmalle mielelle siitä niin anna mennä. 

n35

Jos olisit edes alipainoinen niin voisin ollakin. Nyt en valitettavasti... 

Vierailija
86/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

170 cm pitkä ja 53 kg painava nainen on alipainoinen ja samalla pituudella 70 kg painava normaalipainoinen.

Ja miehen silmään ensimmäinen on hoikka ja toinen tukeva.

Vierailija
87/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anoreksia on sairaus, joka tunnetaan myös nimellä laihuushäiriö. Taudinkuvaan kuuluu, että potilas on vähintään 15% alipainoinen.

Täysi-ikäisellä naisella normaalipainon alaraja on BMI 18,5. Anorektikolla BMI on siis luokkaa 16 tai vähemmän. Esimerkin henkilöä voidaan siis pitää "anorektisena", jos hänen painonsa on luokkaa 45 kiloa tai vähemmän.

Mitä ne anorektikot ovat, jotka eivät vielä ole ehtineet (noin) alipainoisiksi? Laihduttajia? :/

Vierailija
88/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mister mies kirjoitti:

Todellakin ali mieluummin. Pyöreys on todellinen turn.off. pyöreät voi kutoa kotonaan sukkia niin ketään ei häiritse

Se on jännä, että pienet tirriäiset lähestyvät minua, tykkäävät isommista naisista. Yksi mies olisi jopa maksanut minulle 20000 €, jos olisin toiminut hänen lapsensa sijaissynnyttäjänä. Mies itse oli noin 155 cm pitkä. Hän ihaili isoa vartaloani ja vaaleuttani. 😂

Nojoo. Friikkejä löytyy joka lähtöön. Tai toisaalta hän on voinut olla niin traumatisoitunut pienuudestaan, että oli valmis maksamaan siitä, ettei omat lapsensa joutuisi koskaan kokemaan samaa.

Hänelle pienuus oli todella iso juttu. Naisystävänsä oli häntä lyhyempi ja kaunis. Vaikutti palvovan miestään. Nainen melkein rukoili miestä, että miksi he eivät voisi tehdä omaa lasta, ei haittaisi, vaikka lapsi olisi lyhyt. Mies taas siihen siihen, että hän ei halua yhtä lyhyttä lasta kuin itse on. Minä olisin kuulemma juuri sopivan iso, koska isomman naisen lapsi näyttäisi hassulta heidän vierellään. Kun olisi niin paljon isompi kuin vanhempansa. Tapasin tämän pariskunnan baarissa. 369

Vierailija
89/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n35

n35

Niin, no onneksi en ole alipainoinen, vaan hoikka normaalipainoinen :) Ja sekös sua kismittää, ja siksi näykit ja räähkit jokaiseen viestiini. Läpinäkyvää ystäväiseni, mutta kuten totesin, kyllä se siitä <3 Jouluja sinne ja parempaa mieltä! ^_^

Vierailija
90/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

n35

n35

Niin, no onneksi en ole alipainoinen, vaan hoikka normaalipainoinen :) Ja sekös sua kismittää, ja siksi näykit ja räähkit jokaiseen viestiini. Läpinäkyvää ystäväiseni, mutta kuten totesin, kyllä se siitä <3 Jouluja sinne ja parempaa mieltä! ^_^

En ole ystäväsi. Tehdään se heti selväksi. Lisäksi viihdyn alipainoisena paljon parempi. Samoin sinne kuitenkin jouluja. Ja minä puhun nyt BMI:n näkökulmasta tietoisesti tässä ketjussa koko ajan. Mutta se ei kerro kuitenkaan koko totuutta. 

Vierailija
91/91 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsisin av-mamman, ihanan mamman, pulskan tai laihan mamman. Syleiltävän mamman, hyväiltävän mamman, ihanan av-mamman. ❤️

Valitsisin juuri sinut, kyllä, juuri sinut. En valitsisi seuraavaa joka tämän viestin lukee, vaan juuri sinut. Olet ihanin. ☺️

Hyvää joulua.

M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi