Mies, jos saisit valita niin ali-, normaali- vai ylipainoinen?
Jos mennään oikeiden BMI-arvojen mukaan eli 170 cm ja 45 kg on alipainoinen.
Kommentit (91)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuva kiitos
mies52v
alipainoinen = googlaa eugenia cooney
normaalipainoinen = googlaa sara sieppi
ylipainoista en nyt viitsi nimetä, kun ei tämän ole tarkoitus loukata ketään, mutta senkin voi kirjoittaa googleen
ap
Eugenia cooney = sairas, kuihtunut ano reksiaa sairastava nainen
Elsa hosk : bmi 17.5, alipainoinen, laiha, muttei ano rektisen laihavoisko tää viesti jo mennä läpi :P
anorektisen laiha on edelleen alipainoinen, jos hän menee lääkäriin niin paino on alipainoinen, ei anorektinen.
älä levitä väärää tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on C-kupin tissit vaikka painoindeksi on 19. Ja ihan sopusuhtaiset on ei mitenkään isot.
n35
No, mutta sinä oletkin normaalipainoinen?
Jep niin olen, mutta moni nimittelee laihaksi ja päivittelee pieneksi jatkuvasti (ärsyttävää muuten), joten kun joku sanoi ettei laihalla voi olla tissejä niin protestoin.... mutta itse oon samaa mieltä, en pidä itseäni niinkään laihana vaan hoikkana.
Vaimoni oli tavatessamme 24v 167cm ja noin 50kg. Oli todella kuuma ja seksikäs! Nyt siitä on jo aikaa ja ollaan pitkälle aikuisia. Nykyään hän taitaa olla noin 60-65kiloinen ja vieläkin ihana. Tässä iässä ei tarvii niin timmi ollakaan, itsekin olen tässä vuosien mittaan rupsahtanut. :D
Eli kyllä minä pidän hoikista, toki liian laiha ei maistu. Tuon vaimoni pituiselle 50kg alkaa olla aikalailla alarajalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mulla on C-kupin tissit vaikka painoindeksi on 19. Ja ihan sopusuhtaiset on ei mitenkään isot.
n35
No, mutta sinä oletkin normaalipainoinen?
Jep niin olen, mutta moni nimittelee laihaksi ja päivittelee pieneksi jatkuvasti (ärsyttävää muuten), joten kun joku sanoi ettei laihalla voi olla tissejä niin protestoin.... mutta itse oon samaa mieltä, en pidä itseäni niinkään laihana vaan hoikkana.
No, sano että olet normaalipainoinen etkä laiha tai hoikka?
Vierailija kirjoitti:
Impulsiivinensonni kirjoitti:
Normaalipaino, 170cm on 65-75 ihan mukava.
Tiimalasi tai päärynä.
170 cm normaalipainon raja on 72.3 kg eli 72.4-75 on jo ylipainoinen
Voipa olla, mutta ylipaino on niin pieni, etten sitä lue miksikään.
Ap muuten tekee näitä aloituksia liukuhihnalta aina sama virsi.
Ja väittää normasloipainoisia tai hieman pulskia naisia puolustavia kirjoituksia naisten tekemiksi.
Olen ihan aito n. 50- vuotias mies, enkä todellakaan syty mistään luuviuluista.
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasi tai päärynä.
Ja väittää normasloipainoisia tai hieman pulskia naisia puolustavia kirjoituksia naisten tekemiksi.
Tämä on ensimmäinen keskusteluni tästä asiasta. Enkä ole väittänyt yhteenkään viestiin mitään tuollaista. Koko ketju on kaikkien nähtävillä. Itse taisit nyt ensimmäisen haukkumasanan koko ketjussa sanoa, mikä on kohdistettu ihmiselle eikä yleisesti todettu. Hienoa sinä aito 50-vuotias mies. Oikein hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasi tai päärynä.
Pohtiiko miehet samalla tavalla omaa painoaan? Jos on 180 cm pitkä mies, toinen on langanlaiha luikku ja toinen vanttera ja lihaksikas. Onko ok sanoa, että 180 cm pitkälle miehelle normipaino on 70 kg -75 kg. Veikkaan, että vanttera urheilija painaa enemmän kuin 75 kg, vaikka hoikkia ovat molemmat.
Miksi naisten pitäisi mennä johonkin painomuottiin?
Olen isokokoinen naiseksi, painoa on paljon. Oikeasti vahvat luut (olen tänä talvena pyllähtänyt luistinradalla pari kertaa niin, että otin käsillä suoraan vastaan. Haurasluisella olisi ollut ranne murtunut). 75 kg painavana sain kohteliaisuuksia hoikkuudestani. 55 kg painaneena olin lähellä syömishäiriötä.
Meitä naisia on yhtä paljon erilaisia kuin miehiäkin. Minä olen vahvarakenteinen atleetti, en siro keiju. Painoa on, mutta on myös tavaraa: luuta ja lihasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuva kiitos
mies52v
ylipainoista en nyt viitsi nimetä, kun ei tämän ole tarkoitus loukata ketään, mutta senkin voi kirjoittaa googleen
ap
Elsa hosk : bmi 17.5, alipainoinen, laiha, muttei ano rektisen laihavoisko tää viesti jo mennä läpi :P
anorektisen laiha on edelleen alipainoinen, jos hän menee lääkäriin niin paino on alipainoinen, ei anorektinen.
Kyllä nyt on hirveetä väärän tiedon levittämistä. Näin on, lääkäriin mennessä olet alipainoinen etkä "anorektinen".
Ellei tässä keskustelussa ole kyse sairaalloisen lihavista ja - laihoista naisista, eugenia ei ole sopiva esimerkki alipainoisesta naisesta vaan hyvin sairaasta ja ano rektisesta sellaisesta.
Nainen voi olla alipainoinen olematta ano rektinen.
Alipainoinen nainen ei tarkoita nälkiintynyttä ano rektikkoa.
Pieni pyöreys ei haittaa, mutta jos normaalipainosta poiketaan, niin mieluummin ilman muuta alaspäin, muttei sinnekään suuntaan liikaa. Ylipaino on epäterveellistä ja saa ihmisen usein näyttämäänkin vähemmän hyvältä. Normaali tai hoikahko on hyvä, ihanan persoonallisuuden ja muun viehättävyyden ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasi tai päärynä.
Pohtiiko miehet samalla tavalla omaa painoaan? Jos on 180 cm pitkä mies, toinen on langanlaiha luikku ja toinen vanttera ja lihaksikas. Onko ok sanoa, että 180 cm pitkälle miehelle normipaino on 70 kg -75 kg. Veikkaan, että vanttera urheilija painaa enemmän kuin 75 kg, vaikka hoikkia ovat molemmat.
Olen isokokoinen naiseksi, painoa on paljon. Oikeasti vahvat luut (olen tänä talvena pyllähtänyt luistinradalla pari kertaa niin, että otin käsillä suoraan vastaan. Haurasluisella olisi ollut ranne murtunut). 75 kg painavana sain kohteliaisuuksia hoikkuudestani. 55 kg painaneena olin lähellä syömishäiriötä.
Meitä naisia on yhtä paljon erilaisia kuin miehiäkin. Minä olen vahvarakenteinen atleetti, en siro keiju. Painoa on, mutta on myös tavaraa: luuta ja lihasta.
Onhan esimerkiksi uimari ja voimanostaja rakenteeltaan ihan eri kaliiperia. Naurattaa tämä naisten laittaminen painomuottiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kuva kiitos
mies52v
ap
Kyllä nyt on hirveetä väärän tiedon levittämistä. Näin on, lääkäriin mennessä olet alipainoinen etkä "anorektinen".
Ellei tässä keskustelussa ole kyse sairaalloisen lihavista ja - laihoista naisista, eugenia ei ole sopiva esimerkki alipainoisesta naisesta vaan hyvin sairaasta ja ano rektisesta sellaisesta.
Nainen voi olla alipainoinen olematta ano rektinen.
Alipainoinen nainen ei tarkoita nälkiintynyttä ano rektikkoa.
Niin voi ollakin. Siksi sanoinkin, että anorektinen on alipainoinen enkä että alipainoinen on anorektinen. Näin ollen molemmat sopivat kuitenkin kuvaamaan alipainoista naista. Sitä paitsi Cooney ei ole myöntänyt häiriötään, joten mistä tiedät, ettei hänkin ole vain alipainoinen?
Keski-ikäinen mies kirjoitti:
Pieni pyöreys ei haittaa, mutta jos normaalipainosta poiketaan, niin mieluummin ilman muuta alaspäin, muttei sinnekään suuntaan liikaa. Ylipaino on epäterveellistä ja saa ihmisen usein näyttämäänkin vähemmän hyvältä. Normaali tai hoikahko on hyvä, ihanan persoonallisuuden ja muun viehättävyyden ohella.
Ja alipaino on terveellistä :D
Keski-ikäinen mies kirjoitti:
Kyllä minua ainakin miehet vilkuilevat salilla, vaikka painoa on lähes 80 kg. Eli en todellakaan ole mikään hoikka. En edes tiimalasi: ilman leveitä hartioita olisin paksu pötkylä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasi tai päärynä.
Meitä naisia on yhtä paljon erilaisia kuin miehiäkin. Minä olen vahvarakenteinen atleetti, en siro keiju. Painoa on, mutta on myös tavaraa: luuta ja lihasta.Onhan esimerkiksi uimari ja voimanostaja rakenteeltaan ihan eri kaliiperia. Naurattaa tämä naisten laittaminen painomuottiin.
Se nyt vain on yhteiskuntamme tapa määritellä ihmisarvoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasi tai päärynä.
Tämä on ensimmäinen keskusteluni tästä asiasta. Enkä ole väittänyt yhteenkään viestiin mitään tuollaista. Koko ketju on kaikkien nähtävillä. Itse taisit nyt ensimmäisen haukkumasanan koko ketjussa sanoa, mikä on kohdistettu ihmiselle eikä yleisesti todettu. Hienoa sinä aito 50-vuotias mies. Oikein hienoa.
Samanlaisia ketjuja on säännöllisesti.
Ja aina jokin muu vastaus kuin "ainoastaan langanlaihat naiset kelpaavat miehille" todetaan (vakavasti lihavan)naisen kirjoittamaksi.
Valitsen alipainoisen siksi, että useimmiten normaalipainoiseksi lasketaan myös tukevat ja usein alipainoisiksi lasketaan vain normaalin hoikkia naisia.
Eli oikeasti hoikka on mieluisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasi tai päärynä.
Romuluisuus ja/tai ylipaino ei korreloi luiden vahvuuden tai kestävyyden kanssa.
Siro keiju ei riko rannettaan sinua todennäköisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiimalasi tai päärynä.
Samanlaisia ketjuja on säännöllisesti.
Ja aina jokin muu vastaus kuin "ainoastaan langanlaihat naiset kelpaavat miehille" todetaan (vakavasti lihavan)naisen kirjoittamaksi.
Käytännössä voit lukea ed. viestin uudestaan. Joku ymmärtämisvaikeus?
Anoreksia on sairaus, joka tunnetaan myös nimellä laihuushäiriö. Taudinkuvaan kuuluu, että potilas on vähintään 15% alipainoinen.
Täysi-ikäisellä naisella normaalipainon alaraja on BMI 18,5. Anorektikolla BMI on siis luokkaa 16 tai vähemmän. Esimerkin henkilöä voidaan siis pitää "anorektisena", jos hänen painonsa on luokkaa 45 kiloa tai vähemmän.
Missä M25, kun pääsisi taas kerran ihannoimaan anorektisia naisia kun sellaista olisi "niin kiva halata"