En koe olevani kukkahattutäti, mutta... (lastenohjelmasta)
Hämmennyin, kun lastenohjelmassa sanottiin: "Sepä hyvä, naiset lieden ääressä eivät ole seksikkäitä." "Minusta mihet jotka kokkaavat ovat." Mielestäni vähän sopimatonta lastenohjelmaan. Ja ennen kaikkea TURHAA, sillä nuoremmilta lapsilta tuon merkitys menee täysin ohi, vanhemmille lapsille ehkä hämmentävää ja noloa/vaivaannuttavaa. Miksi siis?
Ohjelma oli Mimun maailma, en tiedä onko ihan pienten lasten ohjelma, vai keille oikein suunnattu. Kohdassa 02:08 about.
Kommentit (27)
Tänään muumeissa puhuttiin, aikooko nipsu hukuttautua. Järkytyin myös.
No huhhuh! Onhan tuo vissiin jo vähän isommille tarkoitettu, mutta ei nyt mielestäni kuulu edes 10-vuotiaitten ohjelmaan.
Tuossahan on ikäraja 7 vuotta, mutta ei tuo ihan lastenohjelma osastolle mun mielestä kuulu.
Joo toi mimun maailma tulee aika outoon aikaan juuri ennen pikkukakkosta. Samoin se joku animaatio teineistä ratsastustallilla.. ei ihan pienille sopivaa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:56"]
Tuossahan on ikäraja 7 vuotta, mutta ei tuo ihan lastenohjelma osastolle mun mielestä kuulu.
[/quote]
Monessa "aikuisten" elokuvassakin on ikäraja 7 vuotta tai jopa sallittu, mutta ei se merkintä niistä lasten elokuvaa tee.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 18:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:56"]
[/quote]
Monessa "aikuisten" elokuvassakin on ikäraja 7 vuotta tai jopa sallittu, mutta ei se merkintä niistä lasten elokuvaa tee.
[/quote]
Totta, mutta ei tuo ap:n mainitsema sarja taida silti vanhemmallekaan ikäluokalle olla suunnattu. Kuinka moni esim. 13-vuotias tuollaista piirrettyä mahtaa seurata? Luulisin, että katsojaryhmä on n. 10-vuotiaita.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2015 klo 04:56"]Järkytyin kun piti päiväkodissa harjoitteluaikana katsoa pikku kakkosta; jopa Franklin oli tietokoneanimaatio!
Mikään ei ole enää pyhää :( piirretyt takasi!
N25
[/quote]
Kuvaile järkytystäsi? Miten olet selvinnyt asian kanssa?