Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjakerho, postin myöhästely ja maksumuistutukset

Vierailija
22.05.2014 |

Eli. Lapseni kuuluu kirjakerhoon. Yleensä paketit otetaan ja palautan jos ei miellytäkään "livenä". Laitan aina kalenteriin ylös viimeisen palautuspäivän, olen sen suhteen neuroottinen koska muistini on ilman kalenteria kehno. Palautin viimeisimmän paketin, koska olikin paljon huonompi kuin mitä odotin. Nyt odottelin seuraavaa jota ei tullutkaan. 
Sainkin sen sijaan yli 30euron laskun maksamattomasta paketista.

Palautus tapahtunut viime kuun lopussa! Paketin palautin alle 14pvn kuluttua siitä kun sain sen luukusta. Aloin asiaa selvittelemään ja närkästynyt kerhon asiakaspalvelija pyysi todisteita että paketti on palautetta ja kysyi että miten voi tietää että paketti on oikea koska paketti on heiltä lähtenyt jo aivan viime kuun alussa!

Kauhistuin. Selitin että minä kyllä sain paketin vasta paljon myöhemmin kuin mitä hän kertoi sen lähteneen. Pyysi lähettämään kuitit ja tiedot ja selonteon sähköpostitse. 

Nyt kuitenkin kaivertelee ja stressaa. Tuo on iso raha paketista jota minulla ei edes ole. Ja jonka palautin ajoissa siihen nähden milloin sen itse sain. Eikös se niin mene? Missä ihmeessä paketti on voinut postissa kuhnia miltei pari viikkoa? Laitoin heti postillekin palautetta. 

Kylläpä nyt ahdistaa kun muutenkin asiat ovat hieman menneet alamäkeen viime päivinä niin vielä tämän asian selvittely ja todistelu.. 
Kuinkahan tässä nyt käy?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei edes tullut yhtä pakettia, vaikka en sitä perunut. Tuli vain maksumuistutukset. Nyt ei tule enää sitten yhtäkään pakettia, kun niiden lähetys on estetty. 

Vierailija
2/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama juttu. Selvittelen tässä parhaillaan tapausta, jossa olen palauttanut kirjan, siitä on tullut kaksi muistutusmaksua (joita en luonnollisesti maksanut, sillä olen palauttanut kirjapaketin) ja nyt tuli sitten perintätoimiston kirje. En tiedä, missä se paketti on pyörinyt postissa monta viikkoa ja miten tämän asian saisi selvitettyä. Kai se on lasku maksettava, ettei ulosotto ryhdy oikeustoimiin ja sitten myöhemmin koittaa saada rahoja takaisin kirjakerholta. Vituttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kokemuksia otan vastaan! Yllättävän monta tapausta löytyy :(

Vierailija
4/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa tutulta. Omani päätyi onneksi hyvin.

Vierailija
5/6 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
6/6 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyytäkää palautuksesta aina kuitti postista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän