Ettekö huomio lahjoilla koulun muuta henkilökuntaa?
Miksi vain opettajat ovat teidän lahjalistallanne?
-rehtori
-siivoojaat
-keittäjät
-koulusihteeri
-terveydenhoitaja
-kouluisäntä jne.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 14:22"]
Kouluavustajat!!!!!
[/quote]
Olemme antaneet heillekin pienet joulu- ja kevätlahjat eikä heiltä ole tullut kiitoksen sanaa koskaan lahjoista ja muistamisesta. Minä päätin, että nyt lahjojen antaminen saa luvan loppua.
Kyllä minua on muistettu lahjoilla. Korttia ja pelkkä kiittäminen on ollut ihana saada.
Mieltä lämmittää ja vasrsinkin, kun tietää, että ne sanat tulee suoraan sydämestä.
t. Kouluavustaja
Kyllä mä huomioin pk:n henkilökuntaa.
Aiemmin vein kaikille tädeille, sedälle ja siivooja-keittäjälle lahjat.
Nyt viedään kiitoskortit vain hoitajille, ja sitten karkkipussit kahvihuoneeseen.
Olin viemässä siistijällekin lahjaa, mutta lapset eivät edes muistaneet sen nimeä. Siksi yleiskarkkilahjus.
Vakituiselle sijaiselle lahja on.
Keittäjälle on annettu lahja, kun on huolehtinut diabeetikko-lapsen välipaloista.
Täysin överiksi on mennyt lahjonta! Jokainen heistä saa työstä palkkansa. Opelle / luokanvalvojalle voi antaa yhden kukkasen tai pienen kimpun, mutta muu on turhaa.
Kun vielä oli opena, tunsin itseni aina vaivautuneeksi, kun oppilaat kiikuttivat lahjoja. Yksi ainut lahja taitaa olle tallella ja jokapäiväisessä käytössäkin: sain lukiolaisilta kahvimukit. Ne ovat palvelleet jo kolmisenkymmentä vuotta!
Minustakin ne lahjat on turhia. Huvittaa vaan, kun täällä on lukuisia ketjuja, siitä mitä ja millä rahalla lahjoja opettajille ostetaan.
Kouluavustajat!!!!!