Alkoholi pilaa monta joulua taas.
Alkoholin käyttö pilaa taas monen perheen joulun.
Ikävä kyllä näin käy myös tänä jouluna.Ei sille mitään voi.
Kommentit (91)
Teen parhaani, ettei mun alkoholinkäyttö pilaa kenenkään joulua. Toivon ettei edes omaani, vaan tekee mun joulustani paremman. 😎👍
Meillä ei onneksi lapsuuteni kodissa koskaan juotu jouluna. Vaikka isä joikin monesti liikaa niin joulu oli hänelle sen verran tärkeä perhejuhla ettei juonut silloin.
Vierailija kirjoitti:
Sinunko asiasi on arvioida muiden joulunvietto? Olemme suomalais-ranskalainen perhe. Sinä siis sanot, että huolella valitut viinit ym pilaavat joulumme?
"Huolella valitut viinit".. Silti palstailet alakoulutettujen ja köyhien sivustolla, -ja vielä jouluna..!
Eipä tässä yksin ole muuta tekemistä kuin juoda. Vie ainakn hetkeksi yksinäisyyden tunteen pois.
Tappaako ase vai ihminen joka käyttää asetta?
Vierailija kirjoitti:
Tappaako ase vai ihminen joka käyttää asetta?
Luotikin menee päähän mutta ei se anna samaa kuin alkoholi tai muutkin päihteet/huumeet.
Sivistymättömät ei osaa käyttäytyä...
Ei meidän joulua pilaa. Minun mies ei juo jouluna eikä muutenkaan silleen mutta ollaan sovittu että joulun jälkeen tapaninpäivänä juhlitaan ja juodaan alkoholia. Tänään ollaan ilman alkoholia ja huomenna myös. Lapsuudessa vanempani joivat jouluna ihan kaksin käsin ja samoin mieheni vanhemmat joi mutta mene emme juo.
Ikävä kyllä tähän ei tule muutosta tänäkään jouluna.-ap-