Oletko vaihtanut sisustustyyliä radikaalisti?
Esim. pelkstetystä ja modernista runsaaseen ja värikkääseen tai päinvastoin?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:37"]
olen. vaihdoin maalaisromanttisesta moderniin ja ah, kuinka helppo on hengittää ja siivota kun tavaran määrä pieneni minimiin. Eikä tule ostettua niin paljon kun olen satsannut vähään mutta kalliiseen, maalaiskrääsääon joka paikka pullollaan niin tekeke heräteostoksia helpommin.
[/quote]
Teitkö muutoksen pikkuhiljaa vai rysäyksellä? Mikä motivoi muuttamaan sisustustyyliä?
Olen muuttanut joitain kertoja. On ollut sellaista ihan kirppismeininkiä kirjavien räsymattojen kera kuin hyvinkin pelkistettyä ja vähän mitä sattuu.
Mä olen muuttanut aika usein ja käytännössä jokainen koti on ollut erilainen ja sitten on pitänyt vaihtaa sen myötä. Olen siis asunut esim. vanhassa ja nuhjuisessa mummonmökissä, sinne ei paljoa vaalea ja pelkistetty kalustus olisi istunut lainkaan jne.jne.
Eli sinänsä kaikki on ollut aina oman maun mukaista, mutta muokattu istumaan aina kyseiseen asuntoon.
Toki helppoa, kun on niin moninainen maku muutenkin, tykkään asunnoissa muutenkin eri tyyleistä enkä osaa nimetä yhtä parhaaksi, kun hienoja on niin paljon :)
En oikeastaan. Minulla on oma maku enkä kyllästy helposti, joten valitsemani asiat, kuten sohva tai verhot, ovat hyvin pysyviä.
Tietysti meillä on joitakin paikkoja, jotka tekisi mieli rempata, mutta ei anna talous periksi. Sauna ja keittiö ovat kalliita kunnostettavia, joten ei niin kivat kaakelit ja pinnat saavat kelvata. Radikaalein muutos tulisi keittiöön, jossa on pyökin väriset ovet ja harmaat graniitti-imitaatiotasot jostain ikilevystä, ei oikeasta kivestä. Keittiö on pohjoiseen päin, joten se on pimeähkö. Lisäksi tilassa on 90-luvulta periytyvä keittiön ja syömätilan välissä oleva taso ja lasiovivitriini yläpuolella, kuten tyylinä oli. Jos odotan tarpeeksi kauan, ehkä se on kohta taas muotia... Jokin vaaleampi väri tekisi keittiöstä kokonaisuudessaan raikkaamman.
olen. vaihdoin maalaisromanttisesta moderniin ja ah, kuinka helppo on hengittää ja siivota kun tavaran määrä pieneni minimiin. Eikä tule ostettua niin paljon kun olen satsannut vähään mutta kalliiseen, maalaiskrääsääon joka paikka pullollaan niin tekeke heräteostoksia helpommin.