Miksi naiset eivät kestä nähdä toisilla naisilla paljasta pintaa?
Palstan kirjoituksista on käynyt ilmi, ettei naiset saa pukeutua ainakaan sortseihin, legginseihin ja toppeihin. Rintsikat ei saa missään tapauksessa näkyä saatika sitten tissivako. Siis tissivakohan on ihan paranormaali yökötys. Miksei minua häiritse naisellinen pukeutuminen. Itselläni ei kunnon rintavakoa edes ole mutta en pidä sitä mauttomana jos jollain toisella näkyy. Kantakaa naiseutenne ylpeydellä!
Kommentit (92)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:31"]
Se nimenomaan on itserakkautta, että luulee olevansa poikkeuksellisen haluttava. Voin paljastaa, että juuri sellaiset naiset, joista huokuu "vittu mä oon hyvännäköinen" -asenne, ovat minusta kaikkein rumimpia ja luotaantyöntävimpiä. Kaunis nainen, joka ei tee kauneudestaan numeroa tai ei näytä edes tiedostavan sitä, on kaikkein viehättävin.
[/quote]
Eli kaikki naiset jotka edes jossakin vaiheessa elämäänsä kokevat olevansa haluttuja ovat itserakkaita? Eli jos avovaimoni tuntee olonsa halutuksi kun minä alan häntä suutelemaan, on hän itserakas? Ja kyseinen henkilö ei sanonut missään vaiheessa, että hän kokee olevansa poikkeuksellisen haluttava, hän vain sanoi, että hänellä on hyvä kroppa.
Ja ps. Sanot että "ovat minusta kaikkein rumimpia...". Niin, sinusta. Se, että minusta sellaiset naiset saattavat olla kaikkein kauniimpia ja puoleensavetävämpiä ei tee minusta pätkääkään huonompaa ihmistä kuin sinusta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:33"]
Se nimenomaan on itserakkautta, että luulee olevansa poikkeuksellisen haluttava. Voin paljastaa, että juuri sellaiset naiset, joista huokuu "vittu mä oon hyvännäköinen" -asenne, ovat minusta kaikkein rumimpia ja luotaantyöntävimpiä. Kaunis nainen, joka ei tee kauneudestaan numeroa tai ei näytä edes tiedostavan sitä, on kaikkein viehättävin.
[/quote]
Eli kaikki naiset jotka edes jossakin vaiheessa elämäänsä kokevat olevansa haluttuja ovat itserakkaita? Eli jos avovaimoni tuntee olonsa halutuksi kun minä alan häntä suutelemaan, on hän itserakas? Ja kyseinen henkilö ei sanonut missään vaiheessa, että hän kokee olevansa poikkeuksellisen haluttava, hän vain sanoi, että hänellä on hyvä kroppa.
[/quote]
Kyllä tuon kirjoittajan eka viesti oli mun mielestäni erittäin itserakkaaseen tyyliin kirjoitettu. Ilmeisen nuori tyttö :)
En mä ainakaan piittaa siitä miten toiset pukeutuvat, heidän oma asiansa se on.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:37"]
Kyllä tuon kirjoittajan eka viesti oli mun mielestäni erittäin itserakkaaseen tyyliin kirjoitettu. Ilmeisen nuori tyttö :)
[/quote]
Sinä et sitä kuitenkaan päätä, että kirjoittiko hän sen todellisuudessa itserakkain ajatuksin. Ja sillä perusteella, että kirjoituksen perusteella pystyttäisiin joku leimaamaan itserakkaaksi, niin mikset sinäkin olisi itserakas, sillä näyttäisi siltä, että oma mielipiteesi olisi kaikkein tärkein?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:15"]
Palstan kirjoituksista on käynyt ilmi, ettei naiset saa pukeutua ainakaan sortseihin, legginseihin ja toppeihin. Rintsikat ei saa missään tapauksessa näkyä saatika sitten tissivako. Siis tissivakohan on ihan paranormaali yökötys. Miksei minua häiritse naisellinen pukeutuminen. Itselläni ei kunnon rintavakoa edes ole mutta en pidä sitä mauttomana jos jollain toisella näkyy. Kantakaa naiseutenne ylpeydellä!
[/quote]
Tissivakoko tekee pukeutumisesta naisellisen?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:38"]
[/quote]
Sinä et sitä kuitenkaan päätä, että kirjoittiko hän sen todellisuudessa itserakkain ajatuksin. Ja sillä perusteella, että kirjoituksen perusteella pystyttäisiin joku leimaamaan itserakkaaksi, niin mikset sinäkin olisi itserakas, sillä näyttäisi siltä, että oma mielipiteesi olisi kaikkein tärkein?
[/quote]
Jos henkilö kirjoittaa täällä "erittäin upeasta vartalostaan" niin onhan se itserakkaasti sanottu. Taidat olla aika kypsymätön ja nuori ihminen vielä.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:33"]
[/quote]
[/quote]
Älä ole lapsellinen. En väittänyt sellaista. On varsin suuri ero siinä, kokeeko avovaimosi itsensä halutuksi kanssasi vai ajatteleeko vaimosi päivittäin olevansa seksikäs, kaunis, hyvävartaloinen - ja kehuuko hän sillä tavalla itseään kaiken aikaa, tai miettii kuinka näyttäisi mahdollisimman haluttavalta mahdollisimman monen ihmisen mielestä.
Mulle tulee mieleen oma nuoruuteni, jolloin hameen helmat olivat lyhyitä ja kaula-aukot todella avaria. Päällä oli milloin mitäkin nahkaviritystä. Asenteeni oli todellakin se "vittu, mä oon hyvännäköinen".. Onneksi olen kehittynyt noista päivistä sekä henkisesti että tyylillisesti...Katseita kyllä riitti ;)
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:36"]
Ja ps. Sanot että "ovat minusta kaikkein rumimpia...". Niin, sinusta. Se, että minusta sellaiset naiset saattavat olla kaikkein kauniimpia ja puoleensavetävämpiä ei tee minusta pätkääkään huonompaa ihmistä kuin sinusta.
[/quote]
Ei niin, se kertoo vain arvomaailmojen erilaisuudesta. Minä pidän vähemmän ulkonäkökeskeisistä ihmisistä, joille itsensä kehuminen ja korostaminen eivät ole tyypillisiä piirteitä.
Mulla on aina ollut upea vartalo mutta kyllä mä olen silti tajunnut sopivaisuuden rajat ja pukeutunut säädyllisesti. Minusta nainen näyttää jopa kauniimmalle ja naisellisemmalle sopivasti pukeutuneena kuin liian paljastavasti kekkuloiden. Uskon lisäksi, että miehienkin silmää ja mielikuvitusta kiehtoo enemmän peitelty vartalo kuin kaikki heti näkyvissä tyyli.
Sitä on tietty silikonibimbojen vaikea uskoa mutta monesti vähemmän on enemmän.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 10:15"]
[/quote]
No jaa, ei minua kyllä häiritse mitkään normi shortsit tai jos tissivako näkyy, mutta kyllä pidän mauttomana pukeutumisena sellaista jossa shortsit eivät peitä pakaroita tai tissit on silleen todella tyrkyllä että hyvä että paidan sisässä pysyvät. Ei nuo minua häiritse, mutta lähinnä huvittaa vaikka jossain kaupan kassajonossa ihmisten tarvetta paljastella noita ruumiinosiaan. Tulee mieleen vähän sellainen epävarmuus, jos ns. kaikki pitää paljastaa. Ja lähinnä kun nuoria tyttöjä kuolaa jotkut pervot vanhat äijät, niin...
Ei minun maatani kaada nuo paljastavammin pukeutuvat naiset, kun olen itse tyytyväinen kroppaani joten kyse ei ole kateudesta. Minusta silti pitäisi joku raja pitää siinä mitä kaupungille puetaan, naisethan eivät saa kulkea bikineissä eikä miehille ole suotavaa hillua ilman paitaa. Minusta pitäisi olla aika tasavertaista vaan tuo pukeutuminen, kun jos joku mies viilettäisi jokapaikassa pakarat puoliksi shortseista näkyen, tuskin sitä katsottaisiin kovin hyvällä? Lähinnä aika sama mitä ihmiset pukevat, mutta voisihan sitä jotenkin ottaa kanssaihmiset huomioon ja jättää edes ne intiimimmät paikat esittelemättä... Musta se on vaan koomista ja noloa jos on kaikki tyrkyllä, mutta kyllä minä sen kestän :D
[/quote]
En mä enään niin nuori edes ole, 25-vuotias. Enkä todellakaan tarkoittanut sitä itserakkaaseen tyyliin. Pointtina oli se että tiedostan oman vartaloni, osaan sen pukea, ja saan jatkuvasti muilta naisilta pahoja katseita ja supattelua selän takana. Vaikka lähtisin ulos säkissä niin silti olisin varmaan liian provosoivasti pukeutunut. Ja olen oikeasti ihan herttainen ihminen, en todellakaan kulje nenä pystyssä ja ajattele näyttäväni paremmalta kuin muut.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:50"]
[/quote]
En mä enään niin nuori edes ole, 25-vuotias. Enkä todellakaan tarkoittanut sitä itserakkaaseen tyyliin. Pointtina oli se että tiedostan oman vartaloni, osaan sen pukea, ja saan jatkuvasti muilta naisilta pahoja katseita ja supattelua selän takana. Vaikka lähtisin ulos säkissä niin silti olisin varmaan liian provosoivasti pukeutunut. Ja olen oikeasti ihan herttainen ihminen, en todellakaan kulje nenä pystyssä ja ajattele näyttäväni paremmalta kuin muut.
[/quote]
Saanko kysyä miten pukeudut?
[/quote]
[/quote]
Onkohan vika niissä kaikissa muissa naisissa?
[/quote]
Mutta miksi on jotenkin tuomittavaa,jos joku haluaa pukeutua paljastavasti tai siinä jos joku pitää sellaisesta pukeutumisesta naisella? Sitä en ymmärrä. Onko se jotenkin muilta ihmisiltä pois? Ei se tee kenestäkään huonoa ihmistä jos pitää paljastavasta pukeutumisesta...
[/quote]
Miksi nainen pukeutuu paljastavasti?
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Rakastan Marilyn Monroen tyyliä, ja usein käytänkin 50-luvun tyylisiä mekkoja, kynähameita ja puseroa, korostan vyötäröä vöillä, arkisin monesti farkut ja ihan perus pusero, korkokengät jne. En edes kovin paljastavasti, mutta silti naiset jatkuvasti kommentoivat kuinka taas on tissit tyrkyllään, tai onpa taas vyötärö kiristetty niin ettei saa henkeä, tai eikö tiukempia housuja saanut päälle tms. En halua mitään roikkuvia housuja pitää, rinnat nyt ovat sellaiset että ne kiinnittävät huomiota ja vyötärö on kapea ilman kiristämistä. Ollaan jopa tehty ystävän kanssa testi siitä että puetaan sama asu päälle ja hänelle ei kukaan sanonut mitään, itse taas sain vihaisia mulkoiluja jopa ruokakaupassa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 12:05"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:52"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Rakastan Marilyn Monroen tyyliä, ja usein käytänkin 50-luvun tyylisiä mekkoja, kynähameita ja puseroa, korostan vyötäröä vöillä, arkisin monesti farkut ja ihan perus pusero, korkokengät jne. En edes kovin paljastavasti, mutta silti naiset jatkuvasti kommentoivat kuinka taas on tissit tyrkyllään, tai onpa taas vyötärö kiristetty niin ettei saa henkeä, tai eikö tiukempia housuja saanut päälle tms. En halua mitään roikkuvia housuja pitää, rinnat nyt ovat sellaiset että ne kiinnittävät huomiota ja vyötärö on kapea ilman kiristämistä. Ollaan jopa tehty ystävän kanssa testi siitä että puetaan sama asu päälle ja hänelle ei kukaan sanonut mitään, itse taas sain vihaisia mulkoiluja jopa ruokakaupassa.
[/quote]
Kuulostaa herttaiselta tyyliltä kyllä. Onkohan sitten niin, että olet rinnakas ja se ikään kuin hyppii silmille varsinkin kapeaan vyötäröön yhdistettynä. Olen itse jo nelikymppinen, mutta nuorempana pukeuduin tosi avarakauluksisiin paitoihin. Nyt vasta kypsemmällä iällä olen alkanut ajattelemaan että ehkä se tyyli oli aika raflaava. Olen itse myös aika povekas.
Paljastelu on mautonta. On kiusallista ja jopa noloa nähdä Instagram täynnä perse-/tissiheruja yläasteikäisillä tytöillä ja varsinkin jos kuvan laittaja on reilusti vanhempi. Mielestäni se kertoo vain omasta epävarmuudesta. Tarviiko sitä hyväksyntää oikeasti tuolla tavalla hakea?
En halua nähdä teidän perskannukoita jne. Jos haluatte nakuilla, tehkää se kotona. On ok pukeutua kesävaatteisiin, kunhan se ei mene mauttoman puoleiseksi. Sama miehillä ja naisilla.
T. 18-vuotias
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 11:24"]
Et edes tiedosta omaa itserakkauttasi. Surullista.
[/quote]
Miksi pidät minua itserakkaana vain sen takia että tiedostan omat vahvuuteni? Tiedostan myös omat heikkouteni enkä silti pidä sitä itseinhona.