Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ystäviä 30 -v äidille Porista?

Vierailija
22.05.2014 |

Moikka!
Olen 30 v. muualta Poriin muuttanut kahden lapsen äiti.
Olen muuttanut Poriin 7 v. sitten, kun tutustuin mieheeni.
Asumme omakotitalossa, meillä on koira ja tosiaan kaksi lasta.

Olen nyt hoitovapaalla vakituisesta työstäni. Harrastan juoksua ja kuntosalia kun vaan ehdin ja pääsen irtautumaan näistä kotitöistä. Olen myös ratsastanut ja onpa mulla oma hevonenkin ollut nuorempana. Nyt se harrastus on tosin aika satunnaista. Tykkään pitää itsestäni huolta urheilemalla ja ulkonäkö on jokseenkin tärkeä juttu minulle! Tykkään shoppailla ja pukeutua siististi ja pitää muutenkin huolta itsestäni. Sisustus ja koti on myös minulla tärkeä juttu!

Etsin kaveria tätä kautta, kun tuntuu, että kaipaan uusia ihmisiä elämääni! Työkavereista olen jokusen läheisemmän ihmisen saanut, mutta muuten ne ystävät tuntuvat olevan kiven alla näin muualta muuttaneena! Onkohan siellä joku samassa tilanteessa oleva? Olisi kiva lähteä drinksuille, kahvittelemaan, shoppailemaan, ehkä lasten kanssa leikkipuistoon jos sinullakin on lapsia? Joskus olisi kiva viettää "kosteampaa" iltaa hyvän ruuan ja viinin merkeissä? Ja käydä tanssimassa ja Porin (niin vilkkaassa....) yöelämässä? Kesällä olsii kiva lähteä terassille aurinkoisella ilmalla, ai että! Mutta... Aina ei miehen kanssa vaan nyt tarvitaan tähän sitä ystävää :)

Laitteleppa viestiä kaveriporista@gmail.com jos olet ystävää vailla!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla