ikäero suhteessa?
Galuppia teidän ikäeroista? Onko mielestänne 43 liian vanha kolmikymppiselle?
Kommentit (40)
Muut vanhemmat naiset ovat jotenkin selvästi kateellisia, kun näkevät että olemmekin pari. Katsovat vähän pahalla, en ymmärrä miksi? Vaimo 20 vuotta vanhempi.
M.38
Meillä on ikäeroa 26 vuotta ja hyvin on mennyt. Minä olen se nuorempi. M.38
Yli 2 vuoden ikäero on kriisin paikka. Ei mitenkään mahdollista esim. 15 vuoden ikäerolla olla onnellisia, aina kyseessä ihan varmasti kiero suhde. Minun maailmaani ei mahdu tämän yhden mustavalkoisen ajatuksen lisäksi mitään muuta. Olen tämän asian näin päättänyt jo 15 vuotiaana enkä varmasti muuta sitä nytkään.
Tuossa vaiheessa ikäero tuntuu vähiten? Kymmenen vuoden päästä tai kymmenen vuotta sitten se olisi voinut tuntua paljon enemmän...
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 17:56"]
Meillä on ikäeroa 26 vuotta ja hyvin on mennyt. Minä olen se nuorempi. M.38
[/quote]
ja myös meillä ei tuo ikäero tunnu ollenkaan. M.38
[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 05:28"]Itse 19, mieheni 22. Mielestäni n. 7 vuotta saa olla ikäeroa ei tämän enempää.
[/quote]
miksi juuri 7 vuotta? entäs jos olisit tavannut elämäsi rakkauden, mutta voi samperi vieköön, sehän olikin 8 vuotta vanhempi.
6 vuotta yhdessä ja ikäeroa 23 vuotta. Itse en ole edes kiinnostunut oman ikäisistä tai nuoremmista miehistä.
Minusta tuo ap:n kuvailema ikäero kuulostaa ihan sopivalta, en siis varmaan reagoisi yhtään mitenkään jos tällaiseen pariin jossain törmäisin. Mutta olenkin omalta osaltani kovin tykästynyt vanhempiin miehiin, niin että itse olen varmaan se viimeinen ihminen joka voisi ketään toista tuomita liian suuresta ikäerosta.
Vauva palstalla se nyt on mahdotonta että on yli 3v ikäeroa. Jos on, niin se on joku julkisuuskipee nainen, aasialainen tai muunlainen maksullinen kyseessä.
Poikkeuksena, jos se on mies joka on se nuorempi, niin se on aina tosirakkautta vaikka mies olisikin 20v nuorempi irakin kansalainen ilman oleskelulupaa.
Vierailija kirjoitti:
oon 33, tyttöystävä 55
Tietääkö vaimosi kotimaassa tuosta?
9 vuotta ikäeroa. Kauhistutti joitain uteliaita kun olin teini, muuta merkitystä sillä ei oikein ole ollut. Nyt ei sitäkään vähää kun molemmat on enemmän ja vähemmän keski-ikäisiä.
Eikös se sääntö mene että oma ikä jaettuna kahdella plus kahdeksan on sopiva ikäero. Ääripäässä aika hullunkurinen jos toinen 80 ja toinen 48. Aikuisia ovat kumminkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oon 33, tyttöystävä 55
Tietääkö vaimosi kotimaassa tuosta?
ihan kantasuomalaisia ollaan molemmat.
Mieheni on vuoden nuorempi. Toimi hyvin, ei sitä ikäeroa edes muista tai huomaa.