Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lauri Tilkanen kertoo, että on kokenut seksuaalista häirintää työssään: ”Olen itse puuttunut tilanteisiin”

Vierailija
23.12.2020 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla mieskin, joka on ihastunut Lauriin?

Vierailija
2/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistelija ei välttämättä ole ihastunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laurin kyllä näkisi mieluusti jossain kansainvälisessä romanttisessa elokuvassa.

Miksei ne älyä napata sitä sinne Hollywoodiin? Onko se komea vain suomalaisten naisten mielestä?

Vierailija
4/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä, ettei tästä nouse palstalla samanlaista mekkalaa kuin, jos vastaavassa tapauksessa olisi nainen.

Vierailija
5/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauri on komea jotenkin retrolla tavalla. Sopisi siis epookkeihin.

Vierailija
6/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, ettei tästä nouse palstalla samanlaista mekkalaa kuin, jos vastaavassa tapauksessa olisi nainen.

No kysytään nyt sitten, että kuka sitä Lauria on kuvauksissa ahdistellut?

Vierailija
7/7 |
24.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otsikostahan se jo ilmenee..

”Olen itse puuttunut tilanteisiin.” Miehiltä hoituu katsos itse nämä hommat, ja suurimmalta osalta naisistakin. Kaikki eivät ole surkeita ja heikkoja #metoo valittajia vaan osaavat puuttua tilanteisiin itsekin ja hoitaa hommat. Jos on osallisena ahdistelutilanteessa, voi ihan itse siihen puuttua ja ilmaista mielipiteensä. Fiksua varmaan olisi sanoa ahdistelijalle, että teko/ puhe on asiaton, mutta kyllä minä olen ihan itse, nuoresta lähtien, esimerkiksi astunut ahdistelijan varpaille tai survoniy polvella nivusiin. Ei ole jääneet ahdistelut ahdistamaan, kun tilanne on hoitunut siinä ihan itsestään. Ja taatusti on käynyt selväksi myös ahdistelijalle. Älkää antako idioottien hyppiä silmille. Siitähän siinä lähinnä on kyse. Oli se fyysistä ahdistelua tai sanoilla loukkaamista. Puolustakaa itseänne ja vahvistukaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi