Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä helvetti mun miehellä on päässä vialla?

Vierailija
21.05.2014 |

Tulin just töistä kotiin ja totesin että meidän koiranpentu oli levittänyt kassillisen neulelankoja ympäri kämppää, penkonut mun yöpöydän laatikon ja kussut sisälle ainakin kolme kertaa. Ei siinä mitään, mutta mies on ollut kotona koko illan joten se olis aivan hyvin voinut estää ton pennun tekemiset, ja päästää sitä ulos tekemään tarpeensa koska meillä on aidattu piha. Eikä ollut eka kerta kun mies on ollut kotona koko päivän, työtön kun on, eikä oo päästäny koiraa koko päivänä pihalle, vaan antanut sen kusta ja paskoa sisälle ja vaan odottaa että mä tuun töistä siivoon. No, nytkin se haluaa että mä siivoon tän sotkun mut valoja en sais laittaa päälle kun hän yrittää nukkua.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi koira on mun silmäterä, enkä todellakaan oo heivaamassa sitä mihinkään löytöeläinkotiin, vaan teen aktiivisesti töitä että saisin järjestettyä sillle paremmat olot. Totta on että koira tuli mun aloitteestani, ja asiasta keskusteltiin paljon miehen kanssa siksi, ettei hänellä ole koskaan ollut lemmikkieläintä. Halusin olla aivan varma että hänkin tietää mihin on ryhtymässä. Ymmärtäisin ton miehen perseilyn jos oltais tosiaan jotain teinejä, mut ollaan yli kolmekymppisiä molemmat :( Mies vaan näkyy jääneen jonnekkin 13 vuotiaan tasolle, jos edes sinne.

Vierailija
22/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira on sun silmäterä sun pitää järjestää oma työ ja menot sen mukaan, että ehdit koiran hoitaa. Mieheesi en ota kantaa, mutta työtönkään ei ole sinun kotiorjasi tai koiranpissittäjäsi. Monilla käy lasten kanssa näin, ne on mukamas se silmäterä, kunhan vain puoliso/mummi/ukki/AU pair/ you name it hoitaisi ne lapset, kun itsellä on niiiin aktiivinen ja kiireinen elämä... Lasten hoito on semmoista alempiarvoisten puuhaa... Tällainen elämän asenne ei kanna kauas... Onneksi teillä vain koira siinä

Suhteenne ja nämä otetut roolit siinä ovat lapsen tasolla , erityisesti ja myös sinulla itselläsi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitään muutahan en ole pyytänyt työttömältä mieheltäni kuin että päästäisi pennun muutaman kerran päivän aikana pihalle tarpeilleen ja kun kerran kotona on niin katsoisi ettei pentu askartele mitään luvatonta. Siitä että mies antaa pennun tehdä sisälle ei aiheudu muuta haittaa kun että pentu oppii sisäsiistiksi hiukan myöhemmin kuin jos sitä päästettäisiin säännöllisesti ulos. Näin se on kaikilla työssäkäyvillä ihmisillä. Ja se mun kiireinen elämä, no käyn mä töissä viitenä päivänä viikossa mutta luulisin että valtaosa suomalaisista toimii näin? Muita menoja mulla ei ole.

Eniten siis ihmetyttää se että mies on mielummin monta tuntia kotona paskank'ryssä kun että päästäisi koiran muutaman kerran ulos...

Yksin asuessani pystyisin järjestämään olosuhteet työpäivän ajaksi pennulle turvalliseksi, mutta töistä käsin on vähän paha vahtia tota miestä ettei se jätä esim. roskista lattialle, ruokaa pöydille tai vessan ovea auki.

Vierailija
24/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ehkä hakee mies jolla on elämänhallinta kunnossa, mikäli siis jotain osallistumista mieheltä haluaa. Nyt sulla on kotona syrjäytyny jonka äitikin sun näemmä pitäis olla. Miks sä haluat tollasessa suhteessa olla? Meinaakko lapsiakin sen kanssa tehdä?

Vierailija
25/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän yrittää alleviivata, että koiran on sinun eikä hänen. Eikä hän koskaan olisikaan halunnut koiraa.

Ei vaan osaa sanoa sitä ääneen?

Vierailija
26/26 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 23:52"]

Se on masentunut, aloitekyvytön, innoton, haluton, näköalaton. Aikaa on ihan liikaa, mihinkään on vaikeata tarttua.

[/quote]

Aloitekyky kasvaa kummasti kun laittaa ukon ulkoruokintaan. Vittuako tuollaista haisevaa mätisäkkiä nurkissa katselemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan