Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko olleet kaupparuuhkassa tänään 23.12?

Vierailija
23.12.2020 |

Minä olen. Seisoin mätijonossa 5 min, kunnes alkoi hirvittää liikaa (olisi ollut noin 25 min odotus) ja poistuin äkkiä kassan kautta. Onneksi löysin lyhyen jonon.

Nyt harmittaa, että menin sinne isoon kauppaan ollenkaan - olisin saanut ostokseni tyhjästä lähikaupasta, kun en kerran sitä mätiä ostanut.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Nautiskelen tässä sidukkaa ja kinkku on uunissa.

Vierailija
2/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin aamulla noin kymmenen aikoihin ison marketin yjteydessä olevassa apteekissa. Yllättävän hiljaiselta näytti kaupan puolella eikä parkkipaikallakaan ollut ruuhkaa. Ehkä pahimmat ruuhkat on vasta nyt iltapäivällä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aamulla klo 9, ei ollut ruuhkaa

Vierailija
4/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi minulla juomana lonkero. Oikein tarkoituksella hoidin viimeisetkin kauppa-asiat eilen, ettei tänään enää tarvi lähteä mihinkään. Jos jotain vielä unohtui ostaa, se saa jäädäkin.

Vierailija
5/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut. En ollut eilenkään.

Ei jaksa kiinnostaa ostaa tarpeettomia asioita siksi, että se joku monisatavuotinen perinne.

Vierailija
6/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin heti klo 8, yksi pappa oli mun lisäksi.

Vierailija
7/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee ruokakassit kotiin isosta Cittarista noin klo 14 eli en ole ollut, eikä tarvi moneen päivään mihinkään mennäkään.

Vierailija
8/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko tänään joku yleinen vapaapäivä? Itse lähden töihin 15 min kuluttua ja mietin, että onko palstalla oikeasti näin paljon vuorotyöläisiä, kun kaikki miehineen joutavat kauppaan ja ostoksille tai kuusenhakuun tai siivoamaan. Mun tutut on töissä, huomenna vasta vapaalla.

Vierailija
9/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna alkaa vapaat, tänään kauppaan illaksi - töihin..

Vierailija
10/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis onko tänään joku yleinen vapaapäivä? Itse lähden töihin 15 min kuluttua ja mietin, että onko palstalla oikeasti näin paljon vuorotyöläisiä, kun kaikki miehineen joutavat kauppaan ja ostoksille tai kuusenhakuun tai siivoamaan. Mun tutut on töissä, huomenna vasta vapaalla.

Muista en tiedä, mutta minä otin ylityövapaan tälle päivälle. Muuten olisi toki ollut työpäivä.

Vierailija
11/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut jouluruuhkaa.

Vierailija
12/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen, mutta laatikot oli loppu, joten tänään menen uudestaan johonkin toiseen kauppaan.

Vierailija
13/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä olevat on töissä eikä täällä kirjoittelemassa...

Vierailija
14/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdössä. Onneksi lähikaupassa on hyvä kalatiski, ei tarvitse lähteä Citymarketiin jonottamaan.

Vierailija
15/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen vasta myöhään illalla, kauppa auki 24 h. Kaikki palvelutiskituotteet ostettu jo aiemmin eli löydän puuttuvat maidot, mehut, limut myöhemminkin. Tuskin ne loppuvat kaupasta.

Vierailija
16/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista en tiedä, mutta minä otin ylityövapaan tälle päivälle. Muuten olisi toki ollut työpäivä.

Meillä pidetään pekkasia näin loppuvuodesta.

Vierailija
17/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voit olla kahdessa paikassa yhtä aikaa?

Vierailija
18/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan täysjärkinen mene kaupparuuhkaan

Vierailija
19/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, kävin kaupassa jo 7.30 tekemässä isommat ostokset kun oli vielä vähän ihmisiä liikkeellä, ja sitten klo 9 kävin nopeasti ostamassa muutaman saunajuoman. Porukkaa alkoi olla ihan kiitettävästi liikkeellä silloin, joten onneksi näin hiukan vaivaa ja kävin kaupassa kahdesti. Ei olisi ollut yhtään mukavaa isompia ostoksia tehdä enää myöhemmin aamulla.

Vierailija
20/55 |
23.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoliso haki isosta kaupasta jo aamusella kinkun ja kalan. Kertoi että kauppa oli täynnä maskittomia mummo- ja pappaikäisiä.

Töitten jälkeen vielä pieneen kaupppaan ostamaan loput. Ja taatusti on ruuhkaa. Kun se reissu on tehty, voikin pääasiassa levätä laakereilla seuraavat päivät. Pesin eilen jo saunan puhtaaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi