Kamalia kokemuksia nettitreffeistä, aion olla loppuiköni yksin
Tai aion ei ole oikea sana, vaan minun on pakko koska olen niin ruma. Olen nyt viestitellyt viiden mihen kanssa, joista jokainen on halunnut lopettaa yhteydenpidon heti kun on saanut valokuvani. Mahtava tunne, en ole ennen tajunnut olevani niin ruma. Olen kyllä hiljaisenpuoleinen outojen seurassa, mutta ei sen pitäisi kuvasta näkyä. Jotenkin surullista tajuta olevansa keskimääräistä paljon vastenmielisempi.
Kommentit (21)
Nyt laitat kuvasi heti ilmoitukseen jo valmiiksi näkyville. :) onneksi meni ohi tuollaiset kusipäät, sä et halua mitään pinnallista elämää kusipään kanssa, miehen kanssa eläm jossa et edes varmaan ikinä tuntisi itseäsi hyväksytyksi omana itsenäsi. Oot varmasti täysin normaali. :) ps. Ei oo huippumalleillakaan helppoa kun miehet haluaa vain seksiä yhden yön ja kaunista naamaa.
Laita edustava kuva suoraan ilmoitukseen. Hehkeät meikit, hiukset kuntoon, ei silmälaseja, istuvat vaatteet, ryhdikäs pose edustavasta kulmasta.
Mulle kävi ihan samoin! Tai oli vain yksi viestittelijä, mutta kuvaan tyssäsi. Ja valitsin mielestäni sellaisen kuvan missä olen nätti, ei mikään herutuskuva vaan asiallinen. En uskaltanut kokeilla enää uudestaan.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:32"]Laita edustava kuva suoraan ilmoitukseen. Hehkeät meikit, hiukset kuntoon, ei silmälaseja, istuvat vaatteet, ryhdikäs pose edustavasta kulmasta.[/quote]
Varmaan vielä ikävämpää kun sitten kasvotusten totuus paljastuu?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:23"]Tai aion ei ole oikea sana, vaan minun on pakko koska olen niin ruma. Olen nyt viestitellyt viiden mihen kanssa, joista jokainen on halunnut lopettaa yhteydenpidon heti kun on saanut valokuvani. Mahtava tunne, en ole ennen tajunnut olevani niin ruma. Olen kyllä hiljaisenpuoleinen outojen seurassa, mutta ei sen pitäisi kuvasta näkyä. Jotenkin surullista tajuta olevansa keskimääräistä paljon vastenmielisempi.
[/quote]
Ethän ole ollut vielä yksilläkään treffeillä...
En voi laittaa kuvaani koska asun niin pienellä paikkakunnalla. Mulla on pitkä vaalea tukka ja olen pulska, mutta niin on moni muukin. ai niin ja silmälasit. Rillipäät älkää vaivautuko?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:32"]Laita edustava kuva suoraan ilmoitukseen. Hehkeät meikit, hiukset kuntoon, ei silmälaseja, istuvat vaatteet, ryhdikäs pose edustavasta kulmasta.[/quote]Eivät ne miehetkään mitään varsinaisia adoniksia ole olleet, joita itse olen ainakin treffeistä bongaillut.
No mut mähän lähetin niille miehille ihan ok kuvan omasta mielestäni. Ja hymyilevän mut en mitään poseerausta kun halusin et totuus näkyisi siitä, ettei tulisi pahoja yllätyksiä kun olis ilman laseja otettu kuva täydessä tällingissä. En sit tiedä mitä ne hakee, enkä aio enää kokeillakaan.
Alussa ulkonäöllä on suurempi merkitys, mutta kun paremmin tutustuu niin henkinen yhteys on tärkeämpää... Ehkä nettitreffailussa ulkonäkö vaikuttaa enemmän, mutta jos tapaisit miehiä jossain muualla niin voisit tehdä vaikutuksen muilla ominaisuuksillasi. Voisitko ajatella vaikka lavatanssikurssia ja lavoille menemistä? oikeesti ei se ulkonäkö ole se tärkein juttu!
Minulla taas kroppa huono, samoin ryhtikin mutta aika nätti naama niin eipä miehiä kiinnosta kun sen yhden yön. Pakko kyllä tehä jotain jo viimein asialle
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:42"]Minulla taas kroppa huono, samoin ryhtikin mutta aika nätti naama niin eipä miehiä kiinnosta kun sen yhden yön. Pakko kyllä tehä jotain jo viimein asialle
[/quote]
Anna naamasi ap:lle niin saadaan yksi hyvä!
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:32"]Laita edustava kuva suoraan ilmoitukseen. Hehkeät meikit, hiukset kuntoon, ei silmälaseja, istuvat vaatteet, ryhdikäs pose edustavasta kulmasta.[/quote] miks pitäis? jos ei ihminen kelpaa ihan normaalina itsenään, se on sen hylkääjän menetys! Yök kun ihmiset on pinnallisia nykyään.
Ap;lle, tosiaan miehet jotka hylkää muuten kiinnostavan ihmisen yhden kuvan perusteella ovat pinnallisia tai epävarmoja nössöjä. On olemassa miehiä, joita kiinnostaa ihminen. Ja se sisäinenkin kauneus. Jos olet kovin epävarma, kannattaisi ehkä panostaa siihen että tutustuisit itseesi ja saisit itsevarmuutta? Sillä kukaan toinen ei voi tehdä sua onnelliseksi, vain sinä itse. Hyvä ihmissuhde on sitten plussaa. Viehätysvoima on mielestäni pitkälle sitä että on sinut itsensä kanssa ja uskaltaa rohkeasti olla kaikkea sitä mitä on. JOkaisessa ihmisessä on sekä kauneutta että rumuutta. Ja ne molemmat ovat arvokkaita asioita, osa meitä.
Kauheeta lohduttelua, ei kannata uskoa. Av:n mukaan kaikki yli 60- kiloiset ja barbinaamaiset on vastenmielisiä eikä kelpaa kellekään.
Kannattaa karsia melkein suoraa pois ne, jotka heti ensimmäisenä ovat kyselemässä kuvaa. Tietää jo heti, että ovat kovin pinnallisia. Koita ensin saasa juttu muuten hyvin luistamaan, ja jos teillä synkkaa näytä sitten kuva.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:58"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2014 klo 22:32"]Laita edustava kuva suoraan ilmoitukseen. Hehkeät meikit, hiukset kuntoon, ei silmälaseja, istuvat vaatteet, ryhdikäs pose edustavasta kulmasta.[/quote] miks pitäis? jos ei ihminen kelpaa ihan normaalina itsenään, se on sen hylkääjän menetys! Yök kun ihmiset on pinnallisia nykyään.
[/quote]
Äh. Musta kannattaa kuitenkin myös korostaa omia parhaita puoliaan.
Itse kävin treffeillä miehen kanssa, joka oli olisi voinut muuten olla ihan ok. Mutta voi hyvänen aika, vähän päivitystä hän olisi kyllä kaivannut muuten. Sitten myös olemus ihan ryhditön, sen lisäksi että vaatteiden valinnassa oli voittanut lähinnä mukavuudenhalu. Ei nyt treffeille tarvi pukuun pukeutua mutta jos on viimeksi katsonut peiliin kymmenen vuotta sitten, niin kannattaa ymmärtää, että voi siihen ulkonäköön panostaakin.
Jos olet ap pyöreä niin olet, ja voit olettaa, että joka mies ei silloin sinua halua. Mutta hanki sentään kivoja vaatteita, meikkaa, ole huoliteltu ja ole tyytyväinen itseesi, anna sen paistaa. Kyllä varmasti löydät ne itsesi parhaat puolet, joita voit korostaa.
No montako profiilia oot skipannu/ lopettanu viestittelyn miehen kuvan nähtyäsi? Kaikkia ei voi miellyttää, toivottavasti nämä miehet kokevat saman omalle kohdalleen.
Viisi miestä on vielä aika pieni otos. Kuvaile ulkonäköäsi? Ehkä kannattaisi laittaa paremmasta kuvakulmasta otettu kuva nettituttavuuksille.