Onko silmien värillä väliä?
Voisitko olla seurustelematta jonkun kanssa silmien värin perusteella? Miksi/miksi ei?
Kommentit (112)
Ulkkiksilla on yleensä simpanssin silmät, väritykseltään ja muodoltaan. Ei viehätä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Nämä silmät..💖💖 Ei tuollaisia näe juuri kellään.
Hui. Ei ole nuo silmät minun mieleeni. Suorastaan kamalat.
Ei todellakaan ole, mutta silmien mallilla ja ripsillä on.
Miehellä pitää olla tummat, tuuheat ja pitkät ripset sekä kauniin malliset silmät ja silmäluomet.
Mutta en minä tuonkaan perusteella oikeasti miestä valitse.
Mitä ihmettä, onpa kyllä pohjanoteeraus keskustelu. En tosiaan ymmärrä, miksi ihmisillä tuntuu aina olevan niin kiire haukkumaan ruskeita silmiä. Itselläni on ruskeat, olen kuullut niistä sekä haukkuja että kehuja (enemmän kyllä haukkuja, kiitos vaan), itse olen oppinut rakastamaan niitä, eikä minua kiinnosta pätkän vertaa, minkä väriset silmät muilla on. Kaikki silmät ovat omalla tavallaan kauniita. Miksi teillä aah niin uniikeilla siniharmaasilmäisillä on niin pakottava tarve mollata ruskeita silmiä, jos omanne kerran ovat mielestänne niin ylivertaisen kauniit? Miksi kaipaatte pönkitystä muita haukkumalla?
Ei oikeastaan muuten mitään väliä, mutta en tykkää liian vaaleista/pistävistä silmistä. Kaipa niihinkin tottuisi.
Ei sillä niin ole väliä, olen nähnyt kaiken värisiä kauniita silmiä, mutta kyllä se todella vaalea nainen ja huskyn silmät saa sykkimään, niissä on jotain eläimellistä.
Mulla on kyllä perinteiset suomalaiset silmät eli sinisenharmaat pienet toljottimet enkä niistä tykkääkään eikä niitä kukaan ole kehunut, onneksi on kuitenkin suora ja kapea nenä ja normipituiset jalat 😆
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hui. Ei ole nuo silmät minun mieleeni. Suorastaan kamalat.
Paul newman ja käsitelty kuva.
Naisella siniset silmät suuri plussa. Ovat kuin timantit (siniset) kivien (harmaat/ruskeat) joukossa. Siniset silmät taitaa vain mennä harvinaisemmaksi maailmassa.
Kyllä on. Jos lapsia tekee, en halua tummia silmiä eli ruskeita, koska se dominoi. Jos ei lapsia tehdä, ruskeat ok, kunhan on suomalainen. Ei mitään ulkomailta tullutta "suomalaista" jolla tummat piirteet. Suosin vaaleaa kantasuomalaista kumppania ;)
Minulla on tällaiset hailakat harmaat suomalaiset silmät 😆 mutta puolisolla on vihreät silmät ja ihan musta tukka ja kieltämättä ne kiinnitti huomion. Tytär peri tämän yhdistelmän isältään ja kieltämättä on äärimmäisen viehättävä. Ihan supisuomalaisia siis ollaan!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Jos lapsia tekee, en halua tummia silmiä eli ruskeita, koska se dominoi. Jos ei lapsia tehdä, ruskeat ok, kunhan on suomalainen. Ei mitään ulkomailta tullutta "suomalaista" jolla tummat piirteet. Suosin vaaleaa kantasuomalaista kumppania ;)
Voihan sitä laskelmoida miten haluaa mutta geenit on silti arpapeliä. Ystäväpariskunnalla on toisella siniset, toisella ruskeat silmät. Kahdella lapsella siniset ja yhdellä ruskeat.
Erään ystäväni vanhemmilla siniset, ystävälläni vihreät joissa vähän ruskeaa.
Omalla isälläni harmaat, äidillä vihreät, minulla tummansiniset joissa keskellä ruskeaa, siskolla harmaa vihreät, veljellä siniharmaat.
Älykkäimmät ovat ruskesilmäisiä, japani, siellä asuu maailman älykkäin kansa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole enää väliä kun en aio hankkia enempää lapsia mutta aiemmin kelpasi vain sini/harmaasilmäinen koska halusin että lapsillani on minun silmät
Eli minkälaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä laskelmoida miten haluaa mutta geenit on silti arpapeliä. Ystäväpariskunnalla on toisella siniset, toisella ruskeat silmät. Kahdella lapsella siniset ja yhdellä ruskeat.
Erään ystäväni vanhemmilla siniset, ystävälläni vihreät joissa vähän ruskeaa.
Omalla isälläni harmaat, äidillä vihreät, minulla tummansiniset joissa keskellä ruskeaa, siskolla harmaa vihreät, veljellä siniharmaat.
Molemmilla siniset/harmaat niin 100% varmaa että myös lapsilla on siniset/harmaat
Vierailija kirjoitti:
Siniset tihrut on söpöt, tykkään possuista, siihen vielä turpea pottunokka ja lyhyet jalat, ai että 🤗
okei, ilmeisesti ruskeat ja mustat silmät ovat kuitenkin enemmän mieleesi kerta siat ovat lähellä sydäntä. On toki yksilöitä joilla myös sinisiä ja punaisia silmiä.
Antoisaa possuilua, onhan oma kultakimpale jo uunissa?
Vierailija kirjoitti:
Naisella siniset silmät suuri plussa. Ovat kuin timantit (siniset) kivien (harmaat/ruskeat) joukossa. Siniset silmät taitaa vain mennä harvinaisemmaksi maailmassa.
Tästä systä minäkin miehenä jolla siniset silmät, haluan kumppaniksi naisen jolla siniset silmät. Varsinkin jos tarkoitus tehdä lapsia. Suomalainen ei tarvi olla mutta silmien oltava siniset, hiukset mieluiten blondit.
M32
Vierailija kirjoitti:
Älykkäimmät ovat ruskesilmäisiä, japani, siellä asuu maailman älykkäin kansa.
Ei ole japani ykkönen mutta aasian maat kyllä dominoivat älykkyydessä eli ruskeasilmäiset ovat kärkikastia.
https://worldpopulationreview.com/country-rankings/smartest-countries
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ei ole enää väliä kun en aio hankkia enempää lapsia mutta aiemmin kelpasi vain sini/harmaasilmäinen koska halusin että lapsillani on minun silmät
Eli minkälaiset?
Vaihtelevat valon mukaan harmaasta sinisen kautta violettiin eli harmaat. Ex-miehellä oli myös harmaat. Lapsilla on molemmilla harmaat
https://fi.pinterest.com/pin/303430093616765288/